Olen ollut ulkona tänään jo monta kertaa. Äskeinen kerta oli liian kuuma. Pidän taukoa. Mitä te teette?
Kommentit (19)
Olen vain istunut koneella tähän asti ja pessyt pyykkiä ja tehnyt ruokaa.
Tarkoitus on lähteä rannalle, mutta pitäisi päättää mikä ranta, tehdä eväät ja pakata.
Istunu sohvalla koko aamun verhot kiinni ja jatsonut ohjelmia jotka viikolla jäänyt näkemättä.En aio tänään ulos muutakun illalla sen verran että käyn kaupassa.
Tappelen kiinnitettävien kahvojen kanssa. V i tu ttaa kun sinkkuna pitää tehdä aina kaikki itse.
Tämä kuumuuskin ihan syvältä. Katsoin brittisarjoja, niissä ihanan sumuiset ja pilviset kelit ja lämpöä noin 10 astetta.
T. Lopen kyllästynyt aivan kaikkeen 😭
Ollaan mökillä. Täällä on nyt 25 astetta, mikä on nelisen astetta viileämpää kuin läheisessä kylässä. Uidaan, grillataan, heitetään tikkaa jne. Veden lämpö oli aamulla 22 astetta, virkistää mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan koronassa sisällä.
Mikä on korona?
haista paska, ei tarvii vittuilla
Täällä on liian kuuma yölläkin niin ei jaksa tehdä mitään.
Noo... mä lueskelen Ammattivalittajan älyvapaita aloituksia...
Tulin just kaupasta. Kohta laitan ruokaa. Sitten lähdetään mieheni kanssa moottoripyörillä tarkistamaan, onko eräs tie kelvollinen autolla ajettavaksi. On tarkoitus mennä erääseen uimapaikkaan koko perheen voimin ja ottaa koirakin mukaan, mutta tien kunto pitää tarkistaa ensin.
Odotan, että pyykkikone lopettaa ja lähden sitten ulos. Eilen oltiin tanssimassa, joten nukuttiin tänään pitkään.
Mulla on viides päivä peräkkäin, kun pukkaa migreeniä, joten siitä tässä istuskelen tokenemassa sisällä. Ulkona on painostava ilma, pelkään ukkosta, ja vähän jänskättää millainen rytinä on tulossa. Yleensä meidän paikan ukkoset kiertää hyvin järvien vuoksi, mutta viime kesänä rytisi tässä monta kertaa ihan päällä joten saapi nähdä miten tänä kesänä.
Oon sisällä tyytyväisenä siitä ettei ole pakko mennä ulos. Illalla kaiketi järveen.
Vierailija kirjoitti:
Tappelen kiinnitettävien kahvojen kanssa. V i tu ttaa kun sinkkuna pitää tehdä aina kaikki itse.
Tämä kuumuuskin ihan syvältä. Katsoin brittisarjoja, niissä ihanan sumuiset ja pilviset kelit ja lämpöä noin 10 astetta.
T. Lopen kyllästynyt aivan kaikkeen 😭
Hanki fwb niin se auttaa tarvittaessa. Niin minäkin teen ja ei tarvii tapella ja kiukutella itekseen kun ei jotain juttua saa/osaa itse tehdä.
Käytin koiran aamuleinkillä, söin aamupalaa, kävin suihkussa ja pian lähdetään kauppaan.
En aio ulkoilla enempää näin helteellä. Tytär hoitaa koiran ulkoilutukset pääsääntöisesti, koira on hänen.
Teen sisällä käsitöitä. Välillä yritän olla varovasti ulkona, mutta maha menee sekaisin niin ei uskalla liikaa. Illalla ehkä rantsulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lopen kyllästynyt aivan kaikkeen 😭Hanki fwb niin se auttaa tarvittaessa. Niin minäkin teen ja ei tarvii tapella ja kiukutella itekseen kun ei jotain juttua saa/osaa itse tehdä.
Olen jo niin rupsahtanut haahka etten oikein kelpaa enää kellekkään :(
Tästä päivästä näköjään ei ole tulossa yhtä kuuma kuin ennustettiin.
Saatan käydä lenkillä sekä tehdä kotitöitä kuten pestä pyykkiä ja tiskata.
Onneksi ei tarvitse kokata. Tilasin eilen illalla aterian kiinalaisesta ravintolasta, ja ruokaa tuli niin suuri määrä, että syön siitä vielä tänäänkin kahdesti. Kyseessä oli siis virallisesti vain yksi annos, mutta oikeasti rasiassa oli kolmen ison annoksen verran. Kiinalaisissa ravintoloissa on melkein aina näin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lopen kyllästynyt aivan kaikkeen 😭Hanki fwb niin se auttaa tarvittaessa. Niin minäkin teen ja ei tarvii tapella ja kiukutella itekseen kun ei jotain juttua saa/osaa itse tehdä.
Olen jo niin rupsahtanut haahka etten oikein kelpaa enää kellekkään :(
Höpö höpö kelpaathan. Jos et vanhemmille kuin itse niin nuoret miehet ainakin kiinnostuu usein vanhemmista kuin itse ovat. Minä ja fwb ollaan yli nelikymppisiä.
Ulkoillen.