Jos sinut kutsuttaisiin juuri nyt juhlimaan teemalla "Tule sellaisena kuin olet", millainen look sinulla olisi?
Kysymys otsikossa.
Itselläni olisi mustat alusvaatteet ja mustapohjainen, hihaton puuvillainen hellemekko, tukka kuin sähköiskun saaneella ja paljaat varpaat.
Kommentit (51)
Vaaleilla alushousuilla menisin, ja hiukset löysästi niskanutturalla. Onneksi kävin suihkussa.
Tooga-tyyliin mentäisiin.
Kietaisisin tuon puoliksi päälläni olevan lakanan ympärilleni
Pukeutuisin sen hetken fiiliksen mukaan, ja kun menisin juhlapaikalle, laulaisin ensi töikseni laulun, mikä sattuu juuri silloin tulemaan mieleeni.
Ja kaikki tämä selvin päin.
Oon pelkissä pikkareissa mutta näytän hikiseltä nuorehkolta spurgulta tämän päivän jäljiltä.
Mahtava ketju, tuo teidät muut jotenkin tavallista lähemmäs!!
Rumat mummoalkkarit, virttynyt toppi, punainen naama ja finnejä, säärikarvat. Aina kannattaa Andy McCoyn siteerauksen mukaan varoo mitä toivoo kun sen voi saada, tässä tapauksessa siis ei ehkä kannata kutsua tsko-vieraita mitä jos joku tulee sadomaso nahka-asussa
Kaikkeen pyttyyntynyt. Farkut, neulepuseo, haalistunut hiusväri, ei meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisin sen hetken fiiliksen mukaan, ja kun menisin juhlapaikalle, laulaisin ensi töikseni laulun, mikä sattuu juuri silloin tulemaan mieleeni.
"Tule sellaisena kuin olet" -juhliin pukeudutaan niin kuin oli pukeutunut kutsun saantihetkellä.
Roope Ankka sai avasi kutsun tällaisiin juhliin ollessaan rahakylvyssä eli alasti. Hän kärräytti itsensä paikalle koko ammeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pukeutumista fiiliksen mukaan, vaan niillä mennään mitä on päällä kutsun käydessä.
- Saanko minä rahaa tästä mainoksesta
Sininen ihan siisti mekko, paljaat varpaat, hiukset pörrössä ja hikinen olo, ei meikkiä
Mustat pikkarit ja vihreä t-paita. Hikinaama ja tukka pystyssä.
Mustat löysät shortsit, beige-musta kuviollinen löysä narutoppi, ei rintsikoita, lakatut kynnet sormissa ja varpaissa, hiukset kiharrettu kreppiraudalla, ehkä jokunen apilankukka hiuksissa.
Punainen lyhythihainen paituli. Valkeat alushousut. Myös valkeat puuvillaiset nilkkasukat, koska rasvasin suihkun jälkeen jalkani. Hiukset pesty aamulla ja nyt harjattu siisteiksi.
Sinioranssia helmikoristeista ja liehuvaa intianpuuvillaa, tukka sekaisin, oudot rusketisrajat, hikinen look.
Niken haaremityyliset vaaleanharmaat treenihousut, jotka ulottuvat polven alapuolelle ja n. 15 vuotta vanha henkkamaukan musta toppi, jonka alla ei ole liivejä. Hiukset vähän räjähtäneellä nutturalla ja meikit jo pesty. Silmissäkin unihiekkaa.
Niin, monesti on kutsuttu ja monesti olen lähtenyt. :D
Mulla on ohuen ohuet mustat trikoot, lähes polviin hihaton tumman vihreä paita, jonka alla musta narutoppi. Alkkarit on, mutta rintsikat puuttuu. Pitkät hiukset sotkusella nutturalla päälaella. Osan koruista riisuin. Mä käytän paljon hopea koruja. Meikit on vielä naamassa, mutta vähän laitoin ja varissut se vähäkin.
Jos lähtö tulis, hyppäisin varvastossuihin (keltaiset, joissa varpaan välissä iso auringonkukka), nappaisisin tuommoisen harsopontson mukaan ja jääkylmän valkkaripullon.
-vahtii puhelintaan.
Mulla ei oo muuta päällä kun radio.
Vihreä kylpytakki
Hiukset nutturalla
Kynnet lakattuna
Eevan asussa olisi lähdettävä.