Mikähän siinä on että kun otan viinaa alkaa sydän jyskyttää villisti?
Kommentit (24)
Lapinlahden lintujen sanoin: "dokaaminen on hässäkkää".
Antabus vaikuttaa voi hyvinkin pitkään.
Ei se viina nestetasapainoa ylläpidä.
Ap, tuntuuko siltä, että sydäri on tulossa?
Miksi yllätyt, että hermomyrkky aiheuttaa oireita?
Mulla alkaa rynkyttää jos otan vähänkin alkoholia. Perusterve 45v. En sitten koske ollenkaan alkoholiin. Paljon en ole koskaan käyttänyt.
Viina on väkevää, se ei ole mieto juomaversio. Se on elimistölle myrkky ja diureetti.
Sulla on siinä lasissa tekninen hermomyrkky joka vielä kehossa muuntautuu formadehyldiksi ja todennäköisesti sulla on ainakin kaksi myrkkypiikkiä vielä kehossa + ehkä buusterit.
Onhan siinä setit.
Alkoholi lisää rytmihäiriöitä, näin se vaan on. Eikä muutenkaan kroppa kestä nelikymppisenä enää samalla tavalla juopottelua kuin nuorena.
No myrkkyähän se on. Tyhmää juoda mutta minkäs voit. Se hetken olotila on vaan niin euforinen. Itsellä tulee hemmetin kuuma kun keho saa energiaa alkoholista. Uskomatonta on sekin, että jos ryyppään viikonlopun, niin lhiasten energiavarastot täyttyvät jotenkin paremmin. Maanantaina saan aina nostettua raskaita rautoja.
Tämä kroppa on tehty käymään etanolilla näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa rynkyttää jos otan vähänkin alkoholia. Perusterve 45v. En sitten koske ollenkaan alkoholiin. Paljon en ole koskaan käyttänyt.
Voisiko sinulla olla sama geeni kuin monilla aasialaisilla. Alkoholin nauttiminen vetää heti punaiseksi ja sydän tuntuu irtoavan rinnasta. Meidän suvussa tämä on normaalia ja siksi kukaan ei halua juoda.
Itsekin päädyin teininä yhden lonkeron vuoksi päivystykseen ja sen jälkeen päätin, etten enää ikinä juo.
Minulla taas on alkanut sydän muljahdella, jos vedän oikein syvään henkeä. Alkavia pumppuvaivoja? Mene ja tiedä. Täytin muutama viikko sitten 46.
Mulla kaikki syöminen ja juominen tekee tota.
Varmaan joku vagushermohäiriö.
Ota lisää viinaa vaan. Ehkä päästään sinustakin eroon.
Niin saattaa käydä, jos on ryypännyt useamman päivän putkeen.