Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein havaintoja uimarannalla

Vierailija
01.07.2022 |

Pariskunnissa nainen oli 80 prosentissa suhteessa lihavampi kuin miesystävänsä. Tosi kuin vesi ja ihmisiä oli yhteensä 300-400.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiirisiä havaintoja tuttavapiiristä: nuorissa on enemmän niitä pariskuntia joissa nainen on pyöreämpi, samoin pikkulapsiperheissä. Keski-iässä ja siitä yli päin vastoin, miehet on lähes järjestään (keskivartalo)lihavia kaikki ja naisista pienempi osa. Pitkään yhdessä olleista pareista löytyy myös niitä joista toinen on sporttinen ja toinen ei, nuoremmissa yleensä molemmat on joko hoikahkoja tai pyöreitä tai sitten mies on semmoinen hintelä narukäsi ja nainen pyöreä.

Eli täyttä pskaa. Tynnyrinreistä pähkinäaivoilla ennakkoluuloilla tehtyä " tutkimusta". Pelle

Vierailija
42/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiedettiin jo ilman sinun havaintojasi.

Mistä tuo kertoo? Tilastojen mukaan teistä miehistä 73% on läskejä vs naisista 63%?

Siitä, että läskit miehet eivät saa parisuhdetta. Laihduttakaa, s iat, jos meinaatte saada sitä pil lua

Paitsi että normaalipainon ylärajalla oleva nainen on tuhdimmassa kunnossa kuin lievästi ylipainoinen mies.

Anteeksi? Yhtä läskejä. Taas ylsi harhainen mies. Olet varmasti myös keskivertoa komeampikin🤣

Taidat olla itse läski, kun noin menee tunteisiin?

Ei, vaan sinulla menee, kun et usko faktoja. Minä tiedän, kun olen työni vuoksi noiden asioiden kanssa tekemisissä. Sinä et tiedä, sinun tietosi on rajoittuneen ajattelun tulosta. Olet vielä lisäksi inttäjä- vänkärimies. Kunminä Minä minä sanon minä minä minä.

Olet siis sitä mieltä, että naisista 63 prosenttia Suomessa on ylipainoisia? Eli suurin osa. Oletko todella sitä mieltä? -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiirisiä havaintoja tuttavapiiristä: nuorissa on enemmän niitä pariskuntia joissa nainen on pyöreämpi, samoin pikkulapsiperheissä. Keski-iässä ja siitä yli päin vastoin, miehet on lähes järjestään (keskivartalo)lihavia kaikki ja naisista pienempi osa. Pitkään yhdessä olleista pareista löytyy myös niitä joista toinen on sporttinen ja toinen ei, nuoremmissa yleensä molemmat on joko hoikahkoja tai pyöreitä tai sitten mies on semmoinen hintelä narukäsi ja nainen pyöreä.

Täysin päinvastainen huomio keski-ikäisistä omassa ystäväpiirissäni. Kukaan miehistä ei ole ns. lihava, naisista n. kolmasosa.

Eli sinäkin perustat havaintosi omiin ennekkoluuloihisi. Minun havaintoni on se, että minun isossa kerrostalossa asuu vain läskejä miehiä, yhtään normaalipainoisia ei ole täällä.

Vierailija
44/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo kertoo? Tilastojen mukaan teistä miehistä 73% on läskejä vs naisista 63%?

Siitä, että läskit miehet eivät saa parisuhdetta. Laihduttakaa, s iat, jos meinaatte saada sitä pil lua

Tämä tilasto on ammuttu tälläkin palstalla moneen kertaan alas, koska perustuu painoindeksiin, eikä ota huomioon miehen lihasmassaa. Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelaajista 100 prosenttia on painoindeksin perusteella ylipainoisia, vaikka oikeasti ei ole kukaan. Media ja terveysviranomaiset tykkäävät tästä painoindeksistä, jotta voivat väittää että suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Näin ei tietenkään oikeasti ole.

Hei älä vttu viitsi- 73% miehistä ei ole ammattiurheilijoita. Ammattiurheilijalla ei ole kaljamahaaja manboobseja.

Miksi te miehet ette tunnusta faktoja? Minä en jaksa tätä naisten ulkonäön ja painon arvostelua, varsinkaan joltain läskimahaisilta pallinaamoilta.

Kuulepas nyt, miehen ei tarvitse olla ammattiurheilija näyttääkseen normaalipainoiselta, vaikka painoindeksi olisikin ylipainon puolella. Itse olen taatusti timmimmässä kunnossa kuin suurin osa normaalipainon rajoissa olevista naisista.

Itse asiassa naisissa on enemmän lihavia, mutta miehissä on enemmän ylipainoisia.

-eri

Hei

Siinä ei ole kuin parin% ero. Ylipainoisia on miehistä enemmän, ja se ei johdu lihasmassasta. Tästä keskustelusta näkee, miten hyviä miehet ovat kusettamaan itseään. " Olen keskivertoa komeampi""En ole läski,olen roteva ja minulla on niin paljon lihaksia"

Kyllä te olette vaan läskejä. Tiedän tämän työ o vuoksi. Suurimmalla osalla BMI korreloi kehon koostumuksen kanssa.

Enköhän minä itse tiedä paremmin oman rasvaprosenttini. Sinä itse olet aivan varmasti katkera pullukka tuosta öyhötyksestä päätellen.

Vierailija
45/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Prisma-havaintojen mukaan pariskunnat on usein suunnilleen saman kokoisia, jos toinen on lihava niin useimmiten on myös toinen. Harvassa on ne parit joista vain toinen olisi hoikka.

Mun Prisma havaintojen mukaan hoikkavartiset naiset ikään katsomatta vetävät perässään kuutiosilmälasipäistä löysää miestä. Nainen kailottaa ostoslistaa kuuluvasti joka sisältää aina juustokakkuun tulevaa tuorejuustoa. Kuutiolasi on kuutamolla koko reissun ja odottaa vain milloin pääsee kotiin avaamaan oluen. Naisen kailotus kuuluu vielä parkkipaikalta.

Vierailija
46/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että normaalipainon ylärajalla oleva nainen on tuhdimmassa kunnossa kuin lievästi ylipainoinen mies.

Anteeksi? Yhtä läskejä. Taas ylsi harhainen mies. Olet varmasti myös keskivertoa komeampikin🤣

Ei, vaan sinulla menee, kun et usko faktoja. Minä tiedän, kun olen työni vuoksi noiden asioiden kanssa tekemisissä. Sinä et tiedä, sinun tietosi on rajoittuneen ajattelun tulosta. Olet vielä lisäksi inttäjä- vänkärimies. Kunminä Minä minä sanon minä minä minä.

Olet siis sitä mieltä, että naisista 63 prosenttia Suomessa on ylipainoisia? Eli suurin osa. Oletko todella sitä mieltä? -eri

Kerropa ap, että mikä on näiden pskaketkujesi tarkoitus ja tavoite? Kerro jo. Tämä on sinun lempiaihe, mitä jatkuvasti täällä aloitat? Että naiset on läskejä plösöjä ja miehet timmejä atkeetteja, niinkö? Tiedätkö mitä- ei pidä paikkaansa.

Vierailija
47/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nauruista.

Vierailija
48/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin järjenvastaisia kommentteja muutamalta naiselta. Kaikki miehet hänen kerrostalossaan ovat läskejä jne. Kertoo lähinnä tämän naisen miesvihasta. Ja siitä, ettei hänellä ole miestä lainkaan. En ihmettele tuolla luonteella.

Vierailija
49/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tilasto on ammuttu tälläkin palstalla moneen kertaan alas, koska perustuu painoindeksiin, eikä ota huomioon miehen lihasmassaa. Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelaajista 100 prosenttia on painoindeksin perusteella ylipainoisia, vaikka oikeasti ei ole kukaan. Media ja terveysviranomaiset tykkäävät tästä painoindeksistä, jotta voivat väittää että suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Näin ei tietenkään oikeasti ole.

Hei älä vttu viitsi- 73% miehistä ei ole ammattiurheilijoita. Ammattiurheilijalla ei ole kaljamahaaja manboobseja.

Miksi te miehet ette tunnusta faktoja? Minä en jaksa tätä naisten ulkonäön ja painon arvostelua, varsinkaan joltain läskimahaisilta pallinaamoilta.

Kuulepas nyt, miehen ei tarvitse olla ammattiurheilija näyttääkseen normaalipainoiselta, vaikka painoindeksi olisikin ylipainon puolella. Itse olen taatusti timmimmässä kunnossa kuin suurin osa normaalipainon rajoissa olevista naisista.

Itse asiassa naisissa on enemmän lihavia, mutta miehissä on enemmän ylipainoisia.

-eri

Hei

Siinä ei ole kuin parin% ero. Ylipainoisia on miehistä enemmän, ja se ei johdu lihasmassasta. Tästä keskustelusta näkee, miten hyviä miehet ovat kusettamaan itseään. " Olen keskivertoa komeampi""En ole läski,olen roteva ja minulla on niin paljon lihaksia"

Kyllä te olette vaan läskejä. Tiedän tämän työ o vuoksi. Suurimmalla osalla BMI korreloi kehon koostumuksen kanssa.

Enköhän minä itse tiedä paremmin oman rasvaprosenttini. Sinä itse olet aivan varmasti katkera pullukka tuosta öyhötyksestä päätellen.

Itse olet. Mutta et sitä tunnusta, kun käyt salilla 3x viikossa, niin et voi olla. Sinut muuten tunnistaa täällä kaikista ketjuista missä öyhötät täällä. Et ole fiksu etkä älykäs vaan typerä tollukka, oikea oppikirjaesimerkki rajoittuneesta ja yksinkertaisesta ajattelusta.

Vierailija
50/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaupoissa käydessäni olen tehnyt sellaisen havainnon, että monet nuorista/nuorehkoista naisista painavat vähintään 80 kiloa, enkä edes valehtele.

Vierailija
51/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin järjenvastaisia kommentteja muutamalta naiselta. Kaikki miehet hänen kerrostalossaan ovat läskejä jne. Kertoo lähinnä tämän naisen miesvihasta. Ja siitä, ettei hänellä ole miestä lainkaan. En ihmettele tuolla luonteella.

Taas tämä tyhmä pässi täällä määkii. Painu sinne uimarannalle tekemään sitä " empiiristä tutkimusta" läskien naisten määrästä jotka ilkeää tulla uimaan.

Vierailija
52/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä pariskuntia siellä rannalla oli?

Vierailija
53/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kaupoissa käydessäni olen tehnyt sellaisen havainnon, että monet nuorista/nuorehkoista naisista painavat vähintään 80 kiloa, enkä edes valehtele.

Ooo. Tule meille tänne Tulliin töihin. Tarvitaan selvännäkijä joka osaa antaa x:n painon katseellaan ilman mittaamista.

Vierailija
54/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 20-30-vuotiaista suurempi osa naisista on selvästi ylipainoisia kuin miehistä. Otos: koko yliopisto. Mutta suurin osa kaikista ei ole ylipainoisia. Sanovat höpötilastonne mitä vain.

Vierailija
55/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amisksen keskeyttänyt typerä Tahvo jatkaa " viisauksiensa" jakamista🤠🤯🥳🥸

Vierailija
56/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naiskommentoija ei selvästikään osaa kommentoida asiallisesti. Eikä ole parisuhteessa...

Vierailija
57/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 20-30-vuotiaista suurempi osa naisista on selvästi ylipainoisia kuin miehistä. Otos: koko yliopisto. Mutta suurin osa kaikista ei ole ylipainoisia. Sanovat höpötilastonne mitä vain.

Ooo. Ja koko yliopisto. Wau. Oletko YTTHS llä töissä?

Vierailija
58/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Hei

Itse olet. Mutta et sitä tunnusta, kun käyt salilla 3x viikossa, niin et voi olla. Sinut muuten tunnistaa täällä kaikista ketjuista missä öyhötät täällä. Et ole fiksu etkä älykäs vaan typerä tollukka, oikea oppikirjaesimerkki rajoittuneesta ja yksinkertaisesta ajattelusta.

Et sinäkään kovin älykkäältä vaikuta, jos väität tietäväsi vartaloni mallin paremmin kuin minä itse, vaikka et ole minua koskaan nähnytkään.

Vierailija
59/60 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan hyvä jos ne lihavat on uimassa? Uinti on liikuntaa ja sitä suositellaan erityisesti ylipainoisille.

Menkää tekin uimaan, niin on muuta tekemistä kuin kauhistella toisten läskejä.

Vierailija
60/60 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkee paljon pariskuntia uimassa jotka molemmat ylipainoisia. Huomannut oon ,että nauttivat kyllä todellla ja ottavat ilon irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän