Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein havaintoja uimarannalla

Vierailija
01.07.2022 |

Pariskunnissa nainen oli 80 prosentissa suhteessa lihavampi kuin miesystävänsä. Tosi kuin vesi ja ihmisiä oli yhteensä 300-400.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi rannalla oli yksi lihava mies joka tuli uimasta. Ainakin kolme, neljä lihavaa naista uimaan menossa ja yksi todella lihava tulossa rannalle. En katsonut tietenkään suoraan, nostan hattua, että kehtaavat. Itse en kehtaa rumaa ylävartaloa paljon näyttää. Pitäis treenata, mutta en jaksa. Tässäpä ollaan - omasta syystä.

Vierailija
22/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein havaintoja kaupassa: enemmistö miehistä on ylipainoisia. Lähes kaikilla oli läskimaha

Miksi te miehet olette niin lihavia? Lopettakaa valittaminen siitä että ette saa naista. Jos ihan normaalipainoisia olisitte, niin olisitte viehättävämpiä. Kukaan nainen ei jaksa katsoa mitään mätisäkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi rannalla oli yksi lihava mies joka tuli uimasta. Ainakin kolme, neljä lihavaa naista uimaan menossa ja yksi todella lihava tulossa rannalle. En katsonut tietenkään suoraan, nostan hattua, että kehtaavat. Itse en kehtaa rumaa ylävartaloa paljon näyttää. Pitäis treenata, mutta en jaksa. Tässäpä ollaan - omasta syystä.

Mikä oli viestisi message? Se että miten läskit naiset kehtaa näyttäytyä julkisesti, ja uimarannalla. Sehän se oli. Eli sinä menet uimarannalle että saat tuntea ylevyyttä kun katsot läskejä naisia. Syykin on selvä- et kelpaa naisille, niin purat naisvihadi näin.

Vierailija
24/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä, että naisen ei missään nimessä kannata mennä parisuhteeseen miehen kanssa - sehän lihottaa ja tuntuu huonontavan terveyttä. 

Juuri sitä se tarkoittaa. Kaikki ystäväni ja tuttavani,minä mulaanlukien ovat laihtuneet huomattavasti, kun ovat eronneet miehistään. Mies on niin suuri rasite naiselle, tämä on ihan tutkittukin.

Vierailija
25/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään, kun miehet pettää.

Häh? Mä en nyt tajua sua.

Siis jos vaimo on laiha niin tietysti mies pettää, päästäkseen sänkyyn pulskan naisen kanssa.

Mutta aloittaja puhui siitä että naiset rannalla on pulleita. Niin eihän miehellä silloin ole mitään syytä pettää.

Vierailija
26/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiedettiin jo ilman sinun havaintojasi.

Mistä tuo kertoo? Tilastojen mukaan teistä miehistä 73% on läskejä vs naisista 63%?

Siitä, että läskit miehet eivät saa parisuhdetta. Laihduttakaa, s iat, jos meinaatte saada sitä pil lua

Paitsi että normaalipainon ylärajalla oleva nainen on tuhdimmassa kunnossa kuin lievästi ylipainoinen mies.

Vierailija
27/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo kertoo? Tilastojen mukaan teistä miehistä 73% on läskejä vs naisista 63%?

Siitä, että läskit miehet eivät saa parisuhdetta. Laihduttakaa, s iat, jos meinaatte saada sitä pil lua

Tämä tilasto on ammuttu tälläkin palstalla moneen kertaan alas, koska perustuu painoindeksiin, eikä ota huomioon miehen lihasmassaa. Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelaajista 100 prosenttia on painoindeksin perusteella ylipainoisia, vaikka oikeasti ei ole kukaan. Media ja terveysviranomaiset tykkäävät tästä painoindeksistä, jotta voivat väittää että suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Näin ei tietenkään oikeasti ole.

Hei älä vttu viitsi- 73% miehistä ei ole ammattiurheilijoita. Ammattiurheilijalla ei ole kaljamahaaja manboobseja.

Miksi te miehet ette tunnusta faktoja? Minä en jaksa tätä naisten ulkonäön ja painon arvostelua, varsinkaan joltain läskimahaisilta pallinaamoilta.

Vierailija
28/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tilasto on ammuttu tälläkin palstalla moneen kertaan alas, koska perustuu painoindeksiin, eikä ota huomioon miehen lihasmassaa. Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelaajista 100 prosenttia on painoindeksin perusteella ylipainoisia, vaikka oikeasti ei ole kukaan. Media ja terveysviranomaiset tykkäävät tästä painoindeksistä, jotta voivat väittää että suurin osa ihmisistä on ylipainoisia. Näin ei tietenkään oikeasti ole.

Wau! 73% miehistä on ammattijääkiekkoilijoita!!!! No ei ihme, että Suomella menee hyvin lätkässä, on nimittäin mistä valita pelaajia!

Vierailija
29/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei älä vttu viitsi- 73% miehistä ei ole ammattiurheilijoita. Ammattiurheilijalla ei ole kaljamahaaja manboobseja.

Miksi te miehet ette tunnusta faktoja? Minä en jaksa tätä naisten ulkonäön ja painon arvostelua, varsinkaan joltain läskimahaisilta pallinaamoilta.

Älä itse viitsi. On naurettavaa väittää että kolme neljästä suomalaisesta miehestä olisi ylipainoinen.

-eri

Vierailija
30/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko Suomessa, NHLssä vai jossain Eiroopassa?😜

Vierailija
31/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä oli alipainoa ja luudan näköinen?

Hintelä mies saa todennäköisemmin lihavan kuin normaalipainoisen naisen. Hintelyys on miehessä epäviehättävää, kuten lihavuus naisessa.

Vierailija
32/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko nuoretkin ovat juurikin noin epäsuhtaisia vartaloiltaan. Pariskunnissa paljon pullea nainen & hoikka mies pareja. Nainen ei siis aina liho pitkän avioliiton seurauksena.

Paljon? Ei ole mahdollista, kun teissä miehistä on niitä läskejä enemmän, kuin naisissa, eli se on yleisempää, että läskillä miehellä on hoikempi nainen. Nuorista miehistä( alle 30v) lähes puolet(47%) on läskejä. Jos väitteesi pitäisi paikkaansa niinyli puolet nuorista miehistä olisi sinkkuja.

Kyllä voi hyvin pitää paikkaansa että lihavista miehistä useampi jää vaille parisuhdetta kuin lihavista naisista. Jolloin hyvin voi olla suunnilleen 50/50 tuo jakauma kumpi on lihavampi.

Vierailija
33/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo tilastoista kuinka moni suomalainen harrastaa ylipäätään liikuntaa saatika tekee voimaharjoittelua, voidaan kyllä pitää noita BMI-lukuja kohtalaisen hyvänä kuvauksena kansakunnan tilasta.

Vierailija
34/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi ei tosiaan ota mitenkään huomioon miehen lihasmassaa, siksi melko turhake.

Eikä läskimaha ole vatsalihas. Ihan ilman vaakaakin näkee, että miehistä enemmistö on Suomessa lihavia. Jotta naisella ei olisi mahaa tms, pitää sen rasva% olla tosi matala, ja tällöin mm hormonitoiminta ei mm toimi normaalisti.

Vierailija
35/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksini on 27 ja olen todella timmissä kunnossa. Kehonkoostumukseni on erinomainen. Painoindeksi ei tosiaan ota huomioon miehen lihasmassaa.

Vierailija
36/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että normaalipainon ylärajalla oleva nainen on tuhdimmassa kunnossa kuin lievästi ylipainoinen mies.

Anteeksi? Yhtä läskejä. Taas ylsi harhainen mies. Olet varmasti myös keskivertoa komeampikin🤣

Taidat olla itse läski, kun noin menee tunteisiin?

Vierailija
37/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas nyt, miehen ei tarvitse olla ammattiurheilija näyttääkseen normaalipainoiselta, vaikka painoindeksi olisikin ylipainon puolella. Itse olen taatusti timmimmässä kunnossa kuin suurin osa normaalipainon rajoissa olevista naisista.

Itse asiassa naisissa on enemmän lihavia, mutta miehissä on enemmän ylipainoisia.

-eri

Hei

Siinä ei ole kuin parin% ero. Ylipainoisia on miehistä enemmän, ja se ei johdu lihasmassasta. Tästä keskustelusta näkee, miten hyviä miehet ovat kusettamaan itseään. " Olen keskivertoa komeampi""En ole läski,olen roteva ja minulla on niin paljon lihaksia"

Kyllä te olette vaan läskejä. Tiedän tämän työ o vuoksi. Suurimmalla osalla BMI korreloi kehon koostumuksen kanssa.

Vierailija
38/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiirisiä havaintoja tuttavapiiristä: nuorissa on enemmän niitä pariskuntia joissa nainen on pyöreämpi, samoin pikkulapsiperheissä. Keski-iässä ja siitä yli päin vastoin, miehet on lähes järjestään (keskivartalo)lihavia kaikki ja naisista pienempi osa. Pitkään yhdessä olleista pareista löytyy myös niitä joista toinen on sporttinen ja toinen ei, nuoremmissa yleensä molemmat on joko hoikahkoja tai pyöreitä tai sitten mies on semmoinen hintelä narukäsi ja nainen pyöreä.

Vierailija
39/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi? Yhtä läskejä. Taas ylsi harhainen mies. Olet varmasti myös keskivertoa komeampikin🤣

Taidat olla itse läski, kun noin menee tunteisiin?

Ei, vaan sinulla menee, kun et usko faktoja. Minä tiedän, kun olen työni vuoksi noiden asioiden kanssa tekemisissä. Sinä et tiedä, sinun tietosi on rajoittuneen ajattelun tulosta. Olet vielä lisäksi inttäjä- vänkärimies. Kunminä Minä minä sanon minä minä minä.

Vierailija
40/60 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiirisiä havaintoja tuttavapiiristä: nuorissa on enemmän niitä pariskuntia joissa nainen on pyöreämpi, samoin pikkulapsiperheissä. Keski-iässä ja siitä yli päin vastoin, miehet on lähes järjestään (keskivartalo)lihavia kaikki ja naisista pienempi osa. Pitkään yhdessä olleista pareista löytyy myös niitä joista toinen on sporttinen ja toinen ei, nuoremmissa yleensä molemmat on joko hoikahkoja tai pyöreitä tai sitten mies on semmoinen hintelä narukäsi ja nainen pyöreä.

Täysin päinvastainen huomio keski-ikäisistä omassa ystäväpiirissäni. Kukaan miehistä ei ole ns. lihava, naisista n. kolmasosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi