Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko osallistunut Suviseuroihin?

Vierailija
01.07.2022 |

Onko mielenkiintoinen tapahtuma?
Ihmetyttää tapahtuman suuri suosio vuosittain. 958

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta onneksi naapurini osallistuvat joka vuosi. Kesän parhaat päivät, kun ovat poissa meluamasta!

Vierailija
2/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, niitä pidetään oudoissa paikoissa. Turku viimeksi 70-luvulla ja Helsinki ja Tampere viimeksi 50-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Saako siellä helposti pillua?

Vierailija
4/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta onneksi naapurini osallistuvat joka vuosi. Kesän parhaat päivät, kun ovat poissa meluamasta!

Hienoa! 👏👍

Vierailija
5/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuria perheitä siellä käy? Näyttää olevan perheen äidit aina raskaana.

Vierailija
6/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pannaan niin, että asuntovaunut heiluu!

Vierailija
7/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kun oli lähellä kesäpaikkaa. Uteliaisuudesta kävin alueella kiertelemässä.

Näytti todella hyvin järjestetyltä suurtapahtumalta.

Kuitenkin itse "ohjelmaanti" vaikutti liian synkältä makuuni.

Kuitenkin meno juhlakentällä näytti iloiselta ja ihmiset selvästi oli tapaamassa toisiaan ja tuttujaan.

Vierailija
8/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, rankkaa elämää.

Vierailija
9/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen, kun olisi olemassa joku paikka, mihin "kuuluisin". Nyt tuntuu, että on niin yksinäistä ja jotenkin tuuliajolla koko ajan. Olisi ihanaa tavata sydämellisiä ihmisiä joka vuosi niin, ettei tuntisi itseään ulkopuoliseksi.

Vierailija
10/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin onnellinen, kun olisi olemassa joku paikka, mihin "kuuluisin". Nyt tuntuu, että on niin yksinäistä ja jotenkin tuuliajolla koko ajan. Olisi ihanaa tavata sydämellisiä ihmisiä joka vuosi niin, ettei tuntisi itseään ulkopuoliseksi.

Liity vaikka mormoneihin. Niillä on kaikenlaista toimintaa pisin viikkoa. Ei tule yksinäinen olo. Ottavat todella avosylin vastaan uudet tulijat. Helppo tapa saada uusia ystäviä <3

Vierailija
11/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta helluntailaisten konferenssiin pari, kolme kertaa joskus 70 ja 80-luvulla. Silloin ne pidettiin Hattulassa.

Vierailija
12/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liity vaikka mormoneihin. Niillä on kaikenlaista toimintaa pisin viikkoa. Ei tule yksinäinen olo. Ottavat todella avosylin vastaan uudet tulijat. Helppo tapa saada uusia ystäviä <3

Mä hengailin kesän mormonien kaa mutta sitten lopetin, kun ei heihin voi luottaa. Lahkojen taktiikkana love bombing, sit ku uusi jäsen saatu mukaan, todellisuus paljastuu.

Vierailija
13/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, jos et tunne seura-alueella ketään, aika yksinäiseltä sekin tuntuu. Lestadiolaispiireihin ei tuosta vain marssita sisään, edes vaikka olisi herätysliikkeessä mukana, mutta toki jos tuttavapiiri on iso, ja on edes yksi hyvä ystävä jonka kanssa hengailla seurojen ajan, leppoisaahan suviksissa on olla. Mutta yksinäiselle tuskaa.

Vierailija
14/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunneltu on seuraradiota.

Vierailija
15/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin radiosta. Olen liikuttunut.

Vierailija
17/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu liveä oon seurannu. Terveys eikä rahatilanne kestäny lähtä paikanpäälle. Tyytyväinen oon silti vaikka vaan kotoa käsin kuuntelen. Ehkä jos lähempänä olis niin menisin sinne.

Nyt alkuillalla oli mielenkiintoinen saarna Joosefin elämästä.

Vierailija
18/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petosta, sanon minä.

Vierailija
19/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako kaikki lestadiolaisperheet asuntovaunut vai miten he hoitavat yöpymisen? Suviseurat pidetään joskus 2000 hengen pikkupaikkakunnilla.

Vierailija
20/34 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaako kaikki lestadiolaisperheet asuntovaunut vai miten he hoitavat yöpymisen? Suviseurat pidetään joskus 2000 hengen pikkupaikkakunnilla.

Vuokrattii mökki aina jostai läheltä järvee ja autolla mentii kentälle päivisin ja takas mökille yöksi ja uimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi