Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat

Vierailija
01.07.2022 |

Halosen mukaan monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201806222201031212

Kommentit (389)

Vierailija
121/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen ja oman ikäiset sekä nuoremmat miehet tuntuvat vaan lapsellisilta. Tai sitten minulla on käynyt tosi huono tuuri, kun en ole tavannut henkisesti kypsää miestä omassa ikäluokassa. Ainakaan sellaista joka olisi sinkku.

Töiden kautta olen tutustunut 45-55 vuotiaisiin miehiin ja löytänyt oikein aarrearkun miesten suhteen. Valitettavasti ne upeat vanhemmat miehet ovat tietysti varattuja

Vierailija
122/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu varmaan joo on tosi haluttuja nämä vanhemmat miehet. Ihanat pallokaljamahat, ohkaset kintut, lättänä takapuoli ja harventuneet hiukset jos niitä nyt on ollenkaan.

Hyi miten rumasti sanottu. Puhutko omasta isästäsikin noin?

Emme ole pariutumassa isiemme kanssa, joten emme puhu heidän partneripotentiaalistaan.

Saako naisistakin puhua sitten yhtä rumasti? Ei haittaa yhtään, koska emme ole juttelemassa äideistämme?

Ilmeisesti saa, koska luen sellaista puhetta naisista ihan joka päivä, jos tällekin palstalle eksyn. Eikä kukaan ole minulta toistaiseksi tullut puheisiinsa lupaa kyselemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksi joku normaalijärkinen 30 v nainen/mies ottaisi tositarkoituksella jonku 50v?

Varsinkin jos perhettä tekis mieli. Paksu lompakko auttaa esm aasiaan maissa.

Naisilla tässä tosin tarve päästä parempaa elämään.

Kyllä se pari vuoden ikäero on se tavallisiin, jos ponnistetaan samalta laudalta.

Joku saa ja joku ei. Ulkonäkö kysymys.

Olen 32 ja tuntuu todella vieraalta ajatukselta että parin vuoden päästä katselisin viisikymppisiä miehiä. Nykyinen mies on itseäni 4 vuotta nuorempi ja näin on kaikinpuolin hyvä. En osaa kuvitella mitään yhteisiä asioita viisikymppisen kanssa, ja vaikea olisi nähdä yhteistä tulevaisuutta kun toinen on kohta eläkeiässä.

Mä olen 34-vuotias ja minulle tuli hetki sitten ero kuusi vuotta vanhemmasta kumppanistani. Ero ei johtunut tuosta miehen iästä, mutta välillä tuokin ikäero tuntui jotenkin liialta. Mies oli viettänyt lapsuutensa liian lähellä asenneilmapiiriltään tunkkaista 80-lukua, kun taas minä lähellä vapaampaa 2000-lukua. Tämä tuli yllättävästi vastaan arjessa.

No 6 vuotta ei ole kyllä suuri ikäero.. Samaa ikäluokkaa olitte.

Vierailija
124/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tasokkaita miehiä vapaina, oliko yllätys?

Ei kaikki naiset perusta niin tasosta. Kunhan on jän*nä ja halukas sattumaseksiin. Ei kaikki naiset ole hakemassa kumppania parisuhteeseen.

Yks seitsemänkymppinen nainen kertoi että kerta pano viikossa riittää ja en kelpaa koska en ole parisuhteessa.

Vierailija
125/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Ai verinen kilpailu viisikymppisistä ukoista kolmekymppisten naisten keskuudessa :D No ei ole, ei edes vaikka Sale ja George Clooney.

Heh, Sauli on 73v, Clooney 61v.

Brad Pittkin on melkein 60, 58v.  Kuten muuten Johnny Deppkin. Keanu Reeves 57v.

Jason Statham 54v, Matthew McConaughey 52v, Ewan McGregor 51v, Paul Rudd 53v.

Noin vertailun vuoksi, rupesi itseänikin kiinnostamaan.

Noista ei olis pahemmin kilpailua jos eivät olisi tunnettu ja ja rahakkaita. Esm Pitti normi töissä, ei 30 v naiset kilpailis.

Lol. Pitt on 40 vuotta edustanut komeutta ainakin koko länsimaailmassa, mutta naisia ei kiinnostais :DDD

Kaikkea te mammat selitätte.

Vierailija
126/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksi joku normaalijärkinen 30 v nainen/mies ottaisi tositarkoituksella jonku 50v?

Varsinkin jos perhettä tekis mieli. Paksu lompakko auttaa esm aasiaan maissa.

Naisilla tässä tosin tarve päästä parempaa elämään.

Kyllä se pari vuoden ikäero on se tavallisiin, jos ponnistetaan samalta laudalta.

Joku saa ja joku ei. Ulkonäkö kysymys.

Olen 32 ja tuntuu todella vieraalta ajatukselta että parin vuoden päästä katselisin viisikymppisiä miehiä. Nykyinen mies on itseäni 4 vuotta nuorempi ja näin on kaikinpuolin hyvä. En osaa kuvitella mitään yhteisiä asioita viisikymppisen kanssa, ja vaikea olisi nähdä yhteistä tulevaisuutta kun toinen on kohta eläkeiässä.

Mä olen 34-vuotias ja minulle tuli hetki sitten ero kuusi vuotta vanhemmasta kumppanistani. Ero ei johtunut tuosta miehen iästä, mutta välillä tuokin ikäero tuntui jotenkin liialta. Mies oli viettänyt lapsuutensa liian lähellä asenneilmapiiriltään tunkkaista 80-lukua, kun taas minä lähellä vapaampaa 2000-lukua. Tämä tuli yllättävästi vastaan arjessa.

Mun mielestä,tämä 2000 luku on se tunkkainen, ahdistunut ja tekosiveä jolla kaikesta pahoitetaan mieli ja suoritetaan joukkosomelynkkaus mikäli lielipide poikkeaa omasta.

-80 lukua muistan ihan hyvänä aikana jolloin jokaisella sai olla oma mielipide asioista, eikä määkiä vain lauman mukana.

Vierailija
127/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ ikäisenä miehenä voin vahvistaa tämän. Nyt sitä menekkiä on. Olen tosin pysynyt hyvässä kunnossa ja tulen hyvin toimeen. Se varmaan vaikuttaa asiaan.

Suurin osa ikäisistäsi ei ole kunnossa eikä tule toimeen. Siksi se olo voi tuntua suositulta kun 8 kymmenestä on ulkona ns.peleistä. Kaikki paine kasaantuu niille kahdelle kymmenestä jota voi edes harkita missään mielessä.

Eli monisivuisen, aloitusta kieltävän ja mollaavan "keskustelun" jälkeen tultiin siihen lopputulokseen, että aloitus ja juttu, johon se viittasi, pitivät sittenkin paikkansa. Case closed.

Vierailija
128/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ensimmäisellä sivulla ollut kommenttini poistettiin, jossa ehdotin näiden yli 50-vuotiaiden vaihteeksi odottavan yhteydenottoja näiltä kiinnostuneilta naisilta (joita on kuulemma jonoksi asti) sen sijaan, että lähestyisivät ei-kiinnostuneita. 

Miksi tämä ei ole ratkaisu heille?

Ehkä koska naiset kuvittelevat, että katse, ele, tms, on "aloite"? Toisaalta, en ole 50 vielä, mutta itselleni niitä tuli aika paljon kun olin tinderissä kolmekymppisenä. Ikävä kyllä, oikeastaan vain kahta poikkeusta lukuunottamatta ne oli kaikki Hei, Moi, tyylisiä. Tai pelkkä emoji!

En usko että määrä on vähenemään päin, kun tästä vanhenen.

Miksi valitat naisten aloitteista, jos uskot, että tulevaisuudessa tulee niitä vielä lisää? Ei sillä, onko ne miehet netissä yhtään luovempia aloitteiden suhteen?

Vierailija
129/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ensimmäisellä sivulla ollut kommenttini poistettiin, jossa ehdotin näiden yli 50-vuotiaiden vaihteeksi odottavan yhteydenottoja näiltä kiinnostuneilta naisilta (joita on kuulemma jonoksi asti) sen sijaan, että lähestyisivät ei-kiinnostuneita. 

Miksi tämä ei ole ratkaisu heille?

Ehkä koska naiset kuvittelevat, että katse, ele, tms, on "aloite"? Toisaalta, en ole 50 vielä, mutta itselleni niitä tuli aika paljon kun olin tinderissä kolmekymppisenä. Ikävä kyllä, oikeastaan vain kahta poikkeusta lukuunottamatta ne oli kaikki Hei, Moi, tyylisiä. Tai pelkkä emoji!

En usko että määrä on vähenemään päin, kun tästä vanhenen.

Miksi valitat naisten aloitteista, jos uskot, että tulevaisuudessa tulee niitä vielä lisää? Ei sillä, onko ne miehet netissä yhtään luovempia aloitteiden suhteen?

Koska määrä ei korvaa laatua? Tietenkin joku määrä on aina parempi on kuin hiljaisuus, ja enemmän viestejä saavat ovat etuoikeutettuja, verratuna heihin jotka saavat vähemmän. Se on kai itsestäänselvää, sekä kiistämätöntä.

Miksi viimeisenä merkkinä viestissäsi on kysymysmerkki? Olen väärä ihminen kertomaan, mitä miehet kirjoittavat. Itse en ole koskaan laskenut rimaa niin alas, siis itselleni, että avaisin keskustelun pelkällä tervehdyksellä.

Vierailija
130/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko epänormaali 50 vuotias mies kun minuun vetoaa itseni ikäiset naiset. Erityisesti he jotka osaavat vanheta tyylikkäästi. Sopivan itsevarmat, mutta ei mitään luotaan työntävää käytöstä, vaan keskustelutaitoinen ja ystävällinen.

Vierailija
131/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iästä ja ulkonäöstä riippumatta sellaiset räväkät, ulospäinsuuntatuneet naiset löytää aina parisuhteen. Olen huomannut tämän.

Mä oon huomannu että nuoret miehet suosii erittäin ujoja naisia.

N25

Vierailija
132/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän eivät kuulemma enää halua lapsia. Heillehän pitäisi sitten sopia 50-kymppinen nainen.

Jos ei kelpaa, niin kumpi olikaan se nirsompi sukupuoli?

Vierailija
133/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkausvalmentaja? = Rakkauden ammattilainen? 

Vierailija
134/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla, että parhaat ajat ovat vielä edessäpäin!

M42

Vierailija
135/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ ikäisenä miehenä voin vahvistaa tämän. Nyt sitä menekkiä on. Olen tosin pysynyt hyvässä kunnossa ja tulen hyvin toimeen. Se varmaan vaikuttaa asiaan.

Suurin osa ikäisistäsi ei ole kunnossa eikä tule toimeen. Siksi se olo voi tuntua suositulta kun 8 kymmenestä on ulkona ns.peleistä. Kaikki paine kasaantuu niille kahdelle kymmenestä jota voi edes harkita missään mielessä.

Eli monisivuisen, aloitusta kieltävän ja mollaavan "keskustelun" jälkeen tultiin siihen lopputulokseen, että aloitus ja juttu, johon se viittasi, pitivät sittenkin paikkansa. Case closed.

Joo. Kaksi miestä kymmenestä kelpaa, muut on täyttä kuraa. Paine kasaantuu silloin näille kahdelle. Silti nämä ei ole yleistettävissä viisikymppisiksi miehiksi. He on ikäryhmänsä poikkeusyksilöitä ja ikäryhmänsä poikkeusyksilöt, varsinkin vanhuutta uhmaavat on aina suosittuja oli sukupuoli mitä tahansa. Instagramissa/tiktokissa on eräs japanilainen äiti/tytär duo kun tekee videoita. Kohta 50v täyttävä äiti on nuoremman näköinen kuin 21 vuotias tyttärensä. Tämä äiti on poikkeus, mutta varmasti nuoremman ulkonäkönsä ja pitemmän elämänkokemuksensa vuoksi 100 kertaa kuumempi kuin tyttärensä ja näin ollen haluttavampi. Ei voi silti yleistää että kaikki viisikymppiset naiset on nyt haluttavampia kuin parikymppiset. Hän on poikkeus.

Vierailija
136/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vanhemmiten miehen ja naisen osat deittimarkkinoilla kääntyvätkin päälaelleen.

Vierailija
137/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vanhemmiten miehen ja naisen osat deittimarkkinoilla kääntyvätkin päälaelleen.

Ei käänny.

Vierailija
138/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiaissa miehissä on kyllä todella, todella vähän hyviä yksilöitä jäljellä. Valtaosa on ukkoontuneita, liian alkoholin kuivattamia, ja kyynisiä.

Mutta tuo Halonen on kyllä varmaan siinä oikeassa että niistä hyvistä yksilöistä on epäilemättä todella verinen kilpailu naisten kesken.

Ai verinen kilpailu viisikymppisistä ukoista kolmekymppisten naisten keskuudessa :D No ei ole, ei edes vaikka Sale ja George Clooney.

Heh, Sauli on 73v, Clooney 61v.

Brad Pittkin on melkein 60, 58v.  Kuten muuten Johnny Deppkin. Keanu Reeves 57v.

Jason Statham 54v, Matthew McConaughey 52v, Ewan McGregor 51v, Paul Rudd 53v.

Noin vertailun vuoksi, rupesi itseänikin kiinnostamaan.

Noista ei olis pahemmin kilpailua jos eivät olisi tunnettu ja ja rahakkaita. Esm Pitti normi töissä, ei 30 v naiset kilpailis.

Lol. Pitt on 40 vuotta edustanut komeutta ainakin koko länsimaailmassa, mutta naisia ei kiinnostais :DDD

Kaikkea te mammat selitätte.

Joo, niin kuin kerroit, Pitt on parhaiden päiviensä jälkeen ehtinyt rupsahtaa 40 vuotta.

Vierailija
139/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käänny.

Kyllä vaan kääntyy. Naiset lämpenevät vain itseään vanhemmille miehille, ja miehet lämpenevät itseään nuoremmille naisille. Naisen haluttavuus vähenee iän myötä, miehen sen sijaan kasvaa.

Vierailija
140/389 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan se ja sama mikä on jonkun yksittäisen tyypin mielipide. Eihän tuosta ole tehty edes tutkimusta.

On tehty. Tilastojen mukaan ( THL) pariskuntien välinen ikäero heteropareilla Suomessa on vain muutama vuosi, ihan kaikissa ikäluokissa, eli tuo " deittivalmentaja" puhuu puppua. Jos nainen jää yksin, niin se on naisen oma valinta. Totta on se, että niitä hyviä miehiä on vapaana todella vähän. Jos ovat, niin eivät kauan. Pitkään vapaana olevissa miehissä on jotain vialla, ja pahasti.

"Pitkään vapaana olevissa miehissä on jotain vialla, ja pahasti." Eli miehen tulisi tyytyä mahdollisen nopeasti johonkin lihavaan yyhoohon? Sitäkö yrität sanoa välillisesti? Eli miesten tulisi olla niin kuin naiset haluaisivat heidän olevan, helposti mukautuvia kilttiksiä, joilla ei ole seksuaalista itsevarmuutta?

Sitähän te haluatte. Eks niin? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme