Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miten pukeutua häihin?

Vierailija
01.07.2022 |

Hääjuhlat parin viikon päästä. Mekko on jo valmiina, sellainen ohut ja ehkä hieman läpikuultava. Ajattelin laittaa sen kanssa sukkahousut, sellaiset vähän ruskeat, koska jalkani eivät ole niin ruskettuneet kuin muu vartalo. Mutta en tiedä mitkä kengät laittaisin. Ballerinat omistan, mutta ovatko ne vähän out? Etenkin kesähäihin. Olen pitkä, joten korkkareita en halua käyttää. Jotkut kauniit remmisandaalit olisivat kauniit, mutta silloin en voi laittaa sukkiksia, enhän? Koska vahvikkeet näkyvät. Ja voiko häihin mennä ilman sukkiksia? Vai pitääkö kesähäihin ehdottomasti mennä ilman sukkiksia? Auttakaa.

Tällä hetkellä siis mietin ohutta kukkamekko, suht lyhyt sellainen, sukkahousut ja ballerinat. Toinen vaihtoehto sama mekko, ei sukkiksia ja remmisandaalit (sellaiset kauniit vähän bling blingit). Mitä teen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäisi kuitenkin jättää menemättä...

Vierailija
2/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös sukkahousuja joissa ei ole kärkivahvikkeita. Ihan näitä tilanteita varten keksitty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita minimekkoa häihin, mautonta. Helma saisi olla polviin asti tai noin 5 cm polven yläpuolelle. Ja tosiaan hanki kärkivahvikkeettomat sukkahousut. Älä ota liian tummia, ei näytä hyvältä. Ballerinat eivät ole juhlakengät.

Vierailija
4/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun pitäisi kuitenkin jättää menemättä...

Ehkäpä kuule kyselen siksi, koska en ole usein ollut juhlissa, olen tyylitön crocsimuija ja yritän miettiä, miten näyttää mahdollisimman tyylikkäältä mukavuutta kuitenkaan unohtamatta. Ja uskoisin saavani täältä Apua tähän.

Ap

Vierailija
5/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita minimekkoa häihin, mautonta. Helma saisi olla polviin asti tai noin 5 cm polven yläpuolelle. Ja tosiaan hanki kärkivahvikkeettomat sukkahousut. Älä ota liian tummia, ei näytä hyvältä. Ballerinat eivät ole juhlakengät.

Ei ole kyllä remmisandaalitkaan.

Vierailija
6/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ehkä n.5cm polven yläpuolelle se mekko, ei ole mikään liian lyhyt. Olen jotenkin siinä käsityksessä, että ihmisiä ällöttää varpaat, siksi olen empinyt näitä sandaaleja.

Ap

Vierailija
7/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen mekko kannattaa laittaa. Sinä kummiskin kilpailet sulhasesta, niin kannattaa nolata morsian

Vierailija
8/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiketin mukaan häihin AINA sukkahousut!

t. palstan etikettineuvosto

Vierailija
9/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat on ikiaikojen klassikkokenkä sekä arkeen että juhlaan  - pitkien naisten  vaihtoehto korkokengille.

Vierailija
10/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla miestä? Etiketin mukaan miehen pukeutuminen määrää naisen pukeutumisen.

Vierailija
11/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puet mitä itse haluat. Siinäpä se. Ketään ei kiinnosta, mitä sinulla siellä on päälläsi. Ei ole sinun juhlat. 

Vierailija
12/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ballerinat on ikiaikojen klassikkokenkä sekä arkeen että juhlaan  - pitkien naisten  vaihtoehto korkokengille.

Miksi pitkä nainen ei voisi laittaa korkokenkiä? Eihän sen koron tarvitse olla mikään megaluokan piikkikorko. 

Vierailija
13/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla ohuet sukkikset ja ballerinat on myös hyvät

Vierailija
14/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varpaita paljastavia kenkiä hääjuhliin.

Vierailija
15/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla miestä? Etiketin mukaan miehen pukeutuminen määrää naisen pukeutumisen.

Naisen asu ei saisi olla juhlavampi kuin miehen.

Vierailija
16/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ehkä n.5cm polven yläpuolelle se mekko, ei ole mikään liian lyhyt. Olen jotenkin siinä käsityksessä, että ihmisiä ällöttää varpaat, siksi olen empinyt näitä sandaaleja.

Ap

minua ainakin ällöttää varpaat, äänestän ballerinoja!

Vierailija
17/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varpaita paljastavia kenkiä hääjuhliin.

Eikä paljaita sääriä.

Vierailija
18/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain uutta, jotain vanhaa, jotain lainattua, jotain sinistä.

Vierailija
19/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin laittaa suorat housut, t-paidan ja lenkkarit. Ei oo varaa satsata pukeutumiseen ja kutsussa luki nimenomaan, että "rento puku". En haluaisi mennä, mutta kieltäytyminen ei käy.

Vierailija
20/40 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millaiset ne sandaalit on? Tällaiset ovat ihan ok juhliin: https://img.davidsbridal.com/is/image/DavidsBridalInc/ARI13_MBLUSH_SHOE…$

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi