Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Hurriganes Pohjois Haagan yhteiskoulun lavalla useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Wham Lontoossa 80-l alussa. Jatkot oli mun ja kämppikseni luona, jatkoilla siis myös artistit.
Olen kade!
Täti 52v
Michael Jackson, Helsingissä 1997.
Sepi Kumpulainen, jossain Oulunkylän baarissa, ysärin puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oasis, Wembley -25
Onnea lipuista. Itse sain lippukoriin jotkut 150 punnan liput, jotka dynaamisen hinnoittelun takia oliskin maksaneet muistaakseni 390/kpl tai jotain vastaavaa, tästä jo aikaa, en niin tarkasti muista.
Totesin ettei niin paljoa kiinnosta, koska olis ollut parin tonnin keikka lentojen ja hotellin kanssa. Jäi kokematta.
Dynaaminen hinnoittelu on Aunuksesta.
Kake Randelin Tamperetalo huhtikuussa 2025, upea esiintyjä.
Him Tuskassa 2017. Oli kova takariviin asti, vaikka en koskaan ole ollut bändin fani.
Tämän illan Katri Helena ois ollu aika kova!
Stadionilla, osti minulta kahvia. Remu Aaltonen
Zero Nine Tavastialla 8.8.2025.
Oli aivan perkeleen kova keikka, ja ehkä bändin viimeinen.
Kingston Wallin eka keikka Lepakossa. Gunnarit Oulunkylässä.
Voi voi olen kiertänyt lapsesta asti keikkoja... 70-luvulla tuli nähtyä monet sen ajan suuruudet kuten Deep Purple, Status Quo, Uriah Heep, jne...
Jos noita 1970-luvun keikkoja muistelen niin kaksi oli parasta.
Erittäin hyvä esiintyjä oli David Bowie (1976, Hki, Messukeskus), hyvin karsimaattinen, kaikki kädenliikkeetkin olivat kuin taidetta. Ennen keikkaa näytettiin klassinen taide-elokuva eli Luis Buñuelin Andalusialainen koira - meni teiniltä kyllä yli hilseen :D
Paras oli kuitenkin Rory Gallagher (1975, Tku, Ruisrock ja Hki, Kultsalla 1976). Aivan ylittämätön muusikko, soitti vaikka mandoliinilla rockia, kitaroista nyt puhumattakaan. Mieletön asenne, teki omaa musaansa 150 % intensiteetillä.
Kummatkin nämä herrat ovat jo edesmenneitä.
Esim. Iron Maiden & Oasis jne. 2000 Ruisrock Turku - Sentenced Lutakko Jyväskylä (mutta vuotta en enää muista tarkasti)
Vierailija kirjoitti:
Megadeath. Viime kesänä.
Anteeksi, harvoin korjaan, mutta kyseessä hieno trash metal yhtye eli Megadeth.
Olen käynyt eläissäni peräti neljällä keikalla, kerran ihan maksanut lipustakin. Keikoista kaksi on semmoisia bändejä että joku saattaisi tietääkin. Toinen oli Bruno Mars ja sitä toista en edes muista mutta joku 20 v. sitten pinnalla ollut main stream yhtye se oli, ehkäpä Indica tai joku vastaava. Kaksi muuta keikkaa kaverin bändejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wham Lontoossa 80-l alussa. Jatkot oli mun ja kämppikseni luona, jatkoilla siis myös artistit.
Olen kade!
Täti 52v
"London calling..."🎵🎶
Apulanta, Jurassic Rock, Mikkeli
En ollut enää teini eikä kaikki muutkaan, mutta vei mennessään.
Kake Randelin Leppävirran ravintola Leppäkertussa - 80 luvun alkupuoli.