Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Tauski viime kesänä Lahdessa Isku areenan edessä pikku lavalla.
Metallica Nivalassa vuonna 1984
Suzi Quatro Tampereella syksyllä -24.
AC/DC Helsingin jäähallissa 1986, Rolling Stones Olympiastadionilla 1995, John Fogerty Hartwall areenalla 1997, AC/DC Olympiastadionilla 2001 ja Rolling Stones Olympiastadionilla 2007. Ainoat mielikuvat mitkä jäi, niin kaikissa konserteissa oli soundit päin peetä. Paljon parempia ovat olleet, kun on jälkikäteen katsonut konserttejaan dvd/bluray-levyiltä.
Mulla on lippu Johnny Loganin keikalle ja Glenn Hughesin myös :)
Brassailen lipuilla mitä tuun näkemään.
Eino Grön, Katri -Helena , Turun pojat ( Teppo ja Matti) ,Päivi Paunu ,Viktor Kalporex, Ma-Numminen, ym
Ehh, tuota noin. En ole mikään kova keikoilla kävijä enää, mutta Rammstein on tullut nähtyä 6 kertaa. Ghost pari kertaa. Toto kerran, Nightwish, Mustasche, Paramore, Helloween, mitä näitä nyt on festareilla tai lämppäreinä ollut esiintymässä viimeisen 25 vuoden aikana.
Vain yksi on sellainen once in a lifetime-kokemus, ja se oli Berliinissä Rammsteinin kiertueen kenraaliharjoitukset. Pienen pieni paikka (Black Box Music), joku 200 vierasta, ja Rammstein lavalla kosketusetäisyydellä. Mukaan lähti Kruspen plektra jonka RZK nakkasi suoraan otsaani. Tästä yli 10 vuotta aikaa, plektra kulkee edelleen lompakossa mukana.
Rotting Christin vielä kun näkisi, ne vaan yleensä esiintyy festareilla jotka on niin kaukana etten enää jaksa raahautua.
Olin Hanoi Rocksin keikoilla 4 kertaa 80-luvulla. Eka keikalla oli vielä Gyp soittamassa, sen jälkeen Razzle. 2 eka keikkaa tapahtuivat tanssilavalla, 3. keikka oli jonkin sortin kaarihallissa ja 4. festareilla.
Hendrix ja muita Woodstockissa.
Telkkarista.
-Veeti 18 v
Matti tai Teppo käveli Turussa kadulla vastaan.
panin Teemu Selännettä Meripäivillä 2013
Dingo Evijärven nuorisoseuralla
Hollies Kultsalla, vuotta en muista.
Aika monia, mutta vaikuttavin Iron Maiden Helsingin jäähalli v. 1983
Vierailija kirjoitti:
AC/DC Helsingin jäähallissa 1986, Rolling Stones Olympiastadionilla 1995, John Fogerty Hartwall areenalla 1997, AC/DC Olympiastadionilla 2001 ja Rolling Stones Olympiastadionilla 2007. Ainoat mielikuvat mitkä jäi, niin kaikissa konserteissa oli soundit päin peetä. Paljon parempia ovat olleet, kun on jälkikäteen katsonut konserttejaan dvd/bluray-levyiltä.
Mun mielestä Rolling Stonesin 1995 Stadikan keikan soundit oli ok, ja Fogertyn 1997 Jaffala-keikan soundit oli loistavat. Muissa noissa luetelluissa en ole käynyt.
Olin Kingston Wallin yhdellä keikalla Tavastialla vuonna 1989, jälkeenpäin olen kuullut, että ne olivat olleet ilmeisesti aika legendaarisia keikkoja, mutta omaan musiikkimakuun Kingston Wall ei ole koskaan osunut (vaikka tällä yhdellä keikalla olin).
Nits vanhalla kasarin lopulla. Vaikka akustiikka ei ollut paras mahdollinen, niin bändihän oli aivan erinomainen livenä.
Vierailija kirjoitti:
Big Four ( Anthrax, Megadeth, Slayer, Metallica ) Göteborgissa 2011 oli kyllä hyvä. Samoin Rammstein Tukholmassa 2019. Kiss vika keikka myös hyvä Helsingissä.
Siinäpä kerralla kaikki trash metallin kuninkaat! Ollu varmasti huippu keikka.
Foo Fighters Suomessa Rock the Beach tapahtumassa. Olivat loistavia.
Helppo: Hurriganes ! Stella Maris, Mellsten, Espoo 70-luku