Brassaile vähän: minkä bändin / artistin olet nähnyt livenä ja missä? Oliko kova?
Mulla huikein ehkä Michael Jackson Wembley Stadionilla.
Kommentit (961)
Santana Porissa, Whitney Houston harttsulla
Vierailija kirjoitti:
Ois niin kova lista että teillä menisi kakka housuun, joten en kerro!
Matti ja Teppo vai Eini?
Black Sabbath alkuperäisessä kokoonpanossa.
Tapio Rautavaara oli ympäripäissään Iskun talolla Hyrynsalmella 70-luvulla. Itse keikan se silti hoiti ihan hyvin
Elviksen keikalla oltiin Saksassa -83. Ikimuistoinen kokemus.
Beach Boys Kaivarissa, väkeä riitti..
Michael Jackson Olympia stadikalla,Huippu esitys
Lady Gaga Areenalla, ihan mahtava!
Tallinassa Elton John.. puitteet mitä parhaimmat istuksia ja nauttia .. rentoa meni kiä.. toista on antimet ja se jonotuspaska Suomessa!
Näin Neon2:n Mietaan nuorisoseuralla kerran uutena vuotena.
Alaikäisenä Iggy Popin klubikeikalla Hollywood Palladiumilla. Encorejen aikana Slash kitarassa ja Duff McKagn bassossa. Blondien jäsenet yleisön joukossa.
Linkin park Kaisaniemessä, Madonna Jätkäsaaressa, Avicii wknd festivaaleilla, Rammstein ratinassa ja stadikalla.
Bon Jovi ruisrockissa vuonna miekka ja kilpi.
Black Sabbath, kun kävi Suomessa joskus 2000-luvun alussa.
Ja Audioslave samoihin aikoihin.
Aivan jumalattoman kovia live-esityksiä, kyllä noita mielellään muistelee, ja pitkään.
Näin Sepi Kumpulaisen stadissa. Hän soitti siellä kitaraa ja lauloi Helsingissä. Nautin tiskillä juomia. Sepi vain jatkoi laulujaan. Oli hyvä meininki siellä, keikalla Sepi Kumpulaisen siis!
Vierailija kirjoitti:
Take That vuonna 1994 Helsingin jäähallissa. Iisalmesta asti menin katsomaan. Olin 14 vee.
Jee minäkin olin tuolla.
Minulle riittää kotimaiset, omassa genreessään olevat tähdet joita olen aika monta nähnyt vuosien myötä
Cheek ja Antti tuisku stadikalla
Rammstein provinssi 2016 ja rockfest vantaa 2017
Minä rassailen, viimeksi tais olla musiikkitalo ja siitä on aikaa, Jari Sillanpää.