Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti ja käski käydä hakemassa syötävää ja juotavaa illaksi, on kutsunut kavereita illaksi

Vierailija
01.07.2022 |

Mitä ihmettä sitä taas laittaisi, vinkkejä.

Kommentit (59)

21/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällaisella helteellä tekisi ylimääräisiä kauppareissuja, saati kokkaisi. 

Hyvä idea olisi tilata pizzaa kaikille, kun vieraat ovat saapuneet. Niitä voisi tilata erilaisia, jokaisen makuun jotain.

Vierailija
22/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin viestin: En valitettavasti ehdi käydä kaupassa, mutta käy sinä. Tule ajoissa kotiin, niin ehdit siivota.

Mistä päättelit, ettei ap ehdi? Puhutko itse aina paskaa parisuhteessasi? Kiva asenne. Minä en tee mitään. Toivottavasti mieskään ei tee mitään sun eteen koskaan.

Tuo oli ehdotus aloittajalle, jonka pitää kysyä täältä, mitä ostaa kun mies KÄSKEE käymään kaupassa. Miksi mies ei kertonut, mitä PITÄÄ ostaa.

Jos ei se mies ole mikään kokki kakkonen ja luottaa naisen arvioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole stressaavaa olla jonkun komenneltavana?

Vierailija
24/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista taas huomaa, paljon on yksinäisiä naisia täällä:D

Vierailija
25/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskemällä en tekisi mutta jos pyytäisi, niin tottakai.

Vierailija
26/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain samanlaisen puhelun, hain olutta ja punkkua. Teen paistetut perunat ja sipulit, paistan sisäfilepihvit haluamilleen tasolle, vähän kasviksia, kaprista ja salaatin tynkää. Valkosipulivoi päälle. Olen tarjonnut samaa ennenkin ja aina ovat olleet tyytyväisiä.

Voi vaan ihmetellä miksi vaivaudut ?

Vierailija
27/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista taas huomaa, paljon on yksinäisiä naisia täällä:D

Miten niin?

Vierailija
28/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on grilli, niin grillikylkeä (Ribs), uusia perunoita ja patonkia.

Ja paljon olutta.

Mun mies ei juo olutta eikä meillä ole grilliä. Mitä teen?

Ala itkemään

Kiitos vinkistä. Lähden sittenkin kylille tyttöjen kanssa.

Vierailija
29/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaveriporukalla just nyyttärit. Hyvin maistui! Grillattiin halloumia (tätä tuli kamalasti, mutta kaikki syötiin), paprikaa, ananasta ja vegenakkeja (Muu-nakit). Lisäksi oli raikasta salaattia ja jätskiä jälkkäriksi. Kivennäisvettä ja limua.

Käviskö tää ap:lle?

Vierailija
30/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin sanonut kotimatkalla tuot kaupasta kaiken minkä tarvitaan iltaan ja oltava valmista syötävä.Minä en tässä helteessä tee yhtään mitään ruokaa tai juokse kauppaan!Vai oletko tossun alla ,ette joudu taivas-alle? Silloin on toteltava jos miehesi rahoilla elät?

Vierailija
31/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käski. Eli nainen on työntekijä joka tekee. Mies vaan ryyppää. Eikö mies osaa olla ystävällinen kuten olisitko niin kiltti että menet kaupassa käymään ja osta jotain hyvää ruokaa kun kaverit tulee kylään.

Vierailija
32/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sinun tarvitse mitään laittaa, jos haet syötävät ja juomiset kaupasta. Valmisruokaa vain. 

Vierailija
33/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain samanlaisen puhelun, hain olutta ja punkkua. Teen paistetut perunat ja sipulit, paistan sisäfilepihvit haluamilleen tasolle, vähän kasviksia, kaprista ja salaatin tynkää. Valkosipulivoi päälle. Olen tarjonnut samaa ennenkin ja aina ovat olleet tyytyväisiä.

Varmaan ihan samasta syystä ku moni ukko vaivautuu raahautumaan vihaamilleen shoppailureissuille, vaihtaa puolison auton renkaat, kolaa lumet kymmenen kertaa useammin ku puoliso, kuuntelee anopin paskasta mäkätystä, suostuu vaihtamaan jouluverhot, vaikka samoilla tekstiileillä pärjäis omasta mielestä just fine... lähtee sukuloimaan, vaikka haluais olla rauhassa.

Älkää huijatko itseänne. Te passuutatte puolisoja varmasti yhtä paljon

Vierailija
34/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sinun tarvitse mitään laittaa, jos haet syötävät ja juomiset kaupasta. Valmisruokaa vain. 

Eiköhän tuo onnistu mieheltä itseltään.

Vierailija
35/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan samasta syystä ku moni ukko vaivautuu raahautumaan vihaamilleen shoppailureissuille, vaihtaa puolison auton renkaat, kolaa lumet kymmenen kertaa useammin ku puoliso, kuuntelee anopin paskasta mäkätystä, suostuu vaihtamaan jouluverhot, vaikka samoilla tekstiileillä pärjäis omasta mielestä just fine... lähtee sukuloimaan, vaikka haluais olla rauhassa.

Sinulle varmaan käy se mitä vaimo tuo kaupasta? Vissyä, valmissalaattia ja yhden paketin grillimakkaraa kenties.

Vierailija
36/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tuosta viestistä mieleen, että hän selvästikin tykkää kokata. Eikö saisi?

Vierailija
37/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue töissä mitään viestejä.

Vierailija
38/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinkään mainitsemaasi asiaan ei tarvita miestä. Eikä meillä ole verhoja ollenkaan. Ei joulu eikä muitakaan.

Vierailija
39/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin pakastekinkun ja kapan perunoita sekä mehukattia. Jättäisin pöydälle ja lähtisin ulos.

Vierailija
40/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin että meenkin parille kamujen kaa ja tulen myöhemmin. Menisin vaikka leffaan

Ihmeellisiä nokittelijoita ihmiset ovat parisuhteessa. Eikö sen oman kumppanin kuuluisi olla ihana rakas ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän