Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti ja käski käydä hakemassa syötävää ja juotavaa illaksi, on kutsunut kavereita illaksi

Vierailija
01.07.2022 |

Mitä ihmettä sitä taas laittaisi, vinkkejä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain samanlaisen puhelun, hain olutta ja punkkua. Teen paistetut perunat ja sipulit, paistan sisäfilepihvit haluamilleen tasolle, vähän kasviksia, kaprista ja salaatin tynkää. Valkosipulivoi päälle. Olen tarjonnut samaa ennenkin ja aina ovat olleet tyytyväisiä.

Voi vaan ihmetellä miksi vaivaudut ?

Minä voin ihan hyvin vaivautua, koska mies tekee saman ihan vastaavasti. Kerran mies soitti, että voisitko tehdä pedin valmiiksi vierashuoneeseen, kun kaveri tulee yöksi työpaikan pikkujoulujen jälkeen. No sijasin pedin ja tarjosin vielä aamupalat. Vastaavasti kaverini on tullut yöksi ja mies on laittanut vierashuoneen kuntoon ja valmisti aamupalan meille. 

Vierailija
42/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin että meenkin parille kamujen kaa ja tulen myöhemmin. Menisin vaikka leffaan

Ihmeellisiä nokittelijoita ihmiset ovat parisuhteessa. Eikö sen oman kumppanin kuuluisi olla ihana rakas ihminen?

Niinhän sitä luulisi. Miksi mies kuvittelee voivansa komennella kumppaniaan ja laahata kavereitaan yhteiseen kotiin sopimatta asiasta etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain samanlaisen puhelun, hain olutta ja punkkua. Teen paistetut perunat ja sipulit, paistan sisäfilepihvit haluamilleen tasolle, vähän kasviksia, kaprista ja salaatin tynkää. Valkosipulivoi päälle. Olen tarjonnut samaa ennenkin ja aina ovat olleet tyytyväisiä.

Minä voin ihan hyvin vaivautua, koska mies tekee saman ihan vastaavasti. Kerran mies soitti, että voisitko tehdä pedin valmiiksi vierashuoneeseen, kun kaveri tulee yöksi työpaikan pikkujoulujen jälkeen. No sijasin pedin ja tarjosin vielä aamupalat. Vastaavasti kaverini on tullut yöksi ja mies on laittanut vierashuoneen kuntoon ja valmisti aamupalan meille. 

Onneksi meillä ei ole juoppoja ystäviä tunkemassa yöoymään.

Vierailija
44/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on vientipäällikkonä eräässä keskisuuressa yritksessä.

Hänellä on kokonaispalkka, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että tarvittaessa on aina töissä.

Hän soittaa useinkin mulle töihin, että hae valmista ruokaa kaikkine lisukkeineen hallista ja osta lisää ruualle, minuulla on se ja se ostaja käymässä, kutsuin hänet meille saunaan.

Hän vastaa myös osasta kotimaan myynnistä.

Palkka ja luontaisedut ovat erittäin hyvät, niin on verotkin.

Lisäksi mies joutuu matkustamaan paljon.

Tottahan teen kuten pyytää, koska itse olen töissä julkisella puolella 8-16 ajajja ja joustavalla työajalla.

Hän on nyt mökillä koska lomansa alkoi juhannukselta. Mulla alkaa loma vasta ma 4.7. eli maanantaina ja ajan mökille vasta huomenna, koska en halua lähteä tänään kiireessä ajamaan, loma ryyhkaan.

Miksi se on tällä palstalla aina suoraan sanottuna p#rseestä, jos pyytää jotain omalta aviopuolisoltaan?

Vierailija
45/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue töissä mitään viestejä.

Minun mieheni viestit ja sähöpostit tulevat aina työpuhelimeeni.

Sitäpaitsi meillä kaikilla on työkoneella aina auki työsähköposti taustalla.

Pakko olla, koska olemme alalla, jos asiakkaat ottavat yhtetyttä sähköpostitse, juuri hänen asioitaan hoitavaan työntekeijään.

Vierailija
46/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mieti ukkos kans keskenään!

Vierailija
47/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän kutsui kavereita teille illaksi, kuumaan ja hikiseen asuntoon?

Meillä on palju, jossa ottavat kaljaa ja liottelevat hikisiä preseitään. t. ap

Vierailija
48/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä ei ole juoppoja ystäviä tunkemassa yöoymään.

No kyseessä ei kyllä ollut juoppo ystävä vaan pitkä välimatka ja parempi jäädä yöksi ja mennä kotiin seuraavana aamuna. 

Vierailija
49/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minäkin ymmärrän, miksi tällä palstalla on niin paljon eronneita, karanneita ja suhteeseensa tyytymättömiä naisia.

Ei tuollaisella kielteisellä asenteella ainakaan onnellista ja kestävää parisuhdetta rakenneta.

Minusta on kiva tehdä toinen iloiseksi ja tyytyväiseksi, sitä niittää, mitä kylvää. Onhan se nyt pieni vaiva käväistä kaupassa ja laittaa jotain pientä purtavaa.

Vierailija
50/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse vieraat kutsunut, joten hän käy kaupassa ja laittaa ruuat.

Ap käväisee kotona suihkussa, vaihtaa vaatteet ja lähtee omien kavereittensa kanssa viihteelle.

Vierailija
51/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on vientipäällikkonä eräässä keskisuuressa yritksessä.

Hänellä on kokonaispalkka, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että tarvittaessa on aina töissä.

Hän soittaa useinkin mulle töihin, että hae valmista ruokaa kaikkine lisukkeineen hallista ja osta lisää ruualle, minuulla on se ja se ostaja käymässä, kutsuin hänet meille saunaan.

Hän vastaa myös osasta kotimaan myynnistä.

Palkka ja luontaisedut ovat erittäin hyvät, niin on verotkin.

Lisäksi mies joutuu matkustamaan paljon.

Tottahan teen kuten pyytää, koska itse olen töissä julkisella puolella 8-16 ajajja ja joustavalla työajalla.

Hän on nyt mökillä koska lomansa alkoi juhannukselta. Mulla alkaa loma vasta ma 4.7. eli maanantaina ja ajan mökille vasta huomenna, koska en halua lähteä tänään kiireessä ajamaan, loma ryyhkaan.

Miksi se on tällä palstalla aina suoraan sanottuna p#rseestä, jos pyytää jotain omalta aviopuolisoltaan?

Koska aviopuoliso ei ole mikään palvelija. Toisaalta ei ole asiallista laahata asiakkaita omaan kotiin. Normaaleilla yrityksillä on siihen omat fasiliteettinsa.

Vierailija
52/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minäkin ymmärrän, miksi tällä palstalla on niin paljon eronneita, karanneita ja suhteeseensa tyytymättömiä naisia.

Ei tuollaisella kielteisellä asenteella ainakaan onnellista ja kestävää parisuhdetta rakenneta.

Minusta on kiva tehdä toinen iloiseksi ja tyytyväiseksi, sitä niittää, mitä kylvää. Onhan se nyt pieni vaiva käväistä kaupassa ja laittaa jotain pientä purtavaa.

Aivan onnellisessa

A suhteessa kavereiden kyläilystä sovitaan sen kumppanin kanssa etukäteen ja se joka kutsuu huolehtii tarjoilut. Eikös olekin yksinkertaista pitää se oma kumppani tyytyväisenä?

Vierailija
53/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on grilli, niin grillikylkeä (Ribs), uusia perunoita ja patonkia.

Ja paljon olutta.

Mun mies ei juo olutta eikä meillä ole grilliä. Mitä teen?

Yrttiä ja LSD-setit (Limu-Sipsi-Dippi)

Vierailija
54/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaita voileipiä ja makaronilaatikkoa 100 grammaa per nenä.

Vierailija
55/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta ja sipsejä, muista mainita että ovat vegaanisia

Vierailija
56/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä pieni vaiva se on miehellekin käväistä kaupassa ja laittaa pientä purtavaa. Tai tilata foodorasta/woltista tai kebulasta.

Vierailija
57/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä joillain on näin karseita miehiä? Kohdellaan kuin jotain palvelijaa hyi. Eikö teille tuu ihan hirveetä alemmuuden tunnetta tollasesta vai onko tämä vaan mun ongelma? Toisaalta myös noloa mieheltä kun ei pysty hoitamaan omia asioita.

Vierailija
58/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä ongelmilta välttyy karsimalla miehen kaveripiiri kunnolla heti seurustelun alkuvaiheessa.

Vierailija
59/59 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sinun tarvitse mitään laittaa, jos haet syötävät ja juomiset kaupasta. Valmisruokaa vain. 

Mies hakee itse bileisiinsä tarvittavan. Mä omiin. Yhteisiin yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi