Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että kaikki grillimakkara paketit eivät painakaan 400g?

Vierailija
01.07.2022 |

Olen luullut niiden olevan samankokoisia mutta chili-sulatejuusto paketti onkin vain 350g!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintavertailu on silti helppoa, koska tuotteista ilmoitetaan myös kilohinta. Ei tarvitse edes itse laskea. Katson aina kilohintoja kaupassa. Esim. Valion tuotteet on lähes tuplasti kalliimpia kuin pirkka (raejuusto, kerma...)

Pirkalta et saa kermaa.

Ainakin kahvikermaa on.

Vierailija
22/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on oppivelvollisuus ja opin sinä aikana lukemaan. Kotitaloustunnilla käytiin läpi myös miten hintoja kannattaa vertailla.

Ihana kun oot niin täydellinen ja kerkiät kaupassa AINA tutkia joka paketin. Mulla ei oo aikaa ja siksi ap:n huomio oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tarkkana on oltava. Ite ostan vain Atria hiillosta 400g tai poprilli 400g.

Erikoista kyllä, kuuden kappaleen paketti Hiillosta painaakin 750 grammaa. Onko siinä isompia makkaroita vai mistä tuo ero tulee kun loogisesti ajatellen sen pitäisi painaa 600 grammaa...

Vierailija
24/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintavertailu on silti helppoa, koska tuotteista ilmoitetaan myös kilohinta. Ei tarvitse edes itse laskea. Katson aina kilohintoja kaupassa. Esim. Valion tuotteet on lähes tuplasti kalliimpia kuin pirkka (raejuusto, kerma...)

Pirkalta et saa kermaa.

Mikähän kerma on kyseessä. Omasta kaupastani löytyy Pirkka kuohukerma 2dl 0,95€

Vierailija
25/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kahvipaketeista on myös 450g eikä 500g...olikohan Kulta Katriina yksi.

Vierailija
26/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuotepakkauksessa 400 g, mutta todellisuudessa painaakin 350g vai mikä tässä on ongelma? 

Vierailija
27/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tarkkana on oltava. Ite ostan vain Atria hiillosta 400g tai poprilli 400g.

Erikoista kyllä, kuuden kappaleen paketti Hiillosta painaakin 750 grammaa. Onko siinä isompia makkaroita vai mistä tuo ero tulee kun loogisesti ajatellen sen pitäisi painaa 600 grammaa...

Erikoisempaa on, missä myydään 6kpl Hiillosta. Ei ainakaan Atrian sivut esittele kyseistä pakkauskokoa. 1kg Atria Käriste makkara (12kpl) löytyy kyllä.

Vierailija
28/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule katsottua grammoja kun ostaa paketin. Ärsyttävää.

Vierailija
29/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikki Oltermanni juustotkaan ole kilon pakkauksia. Kevyt, Port Salut, Tilsit, Cheddar Oltermannit on kaikki 900g. 

Niin se tavalinenkin on...Laihtui sen 100g joskus ... ehkä jopa 10v sitten.

Vierailija
30/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkalta et saa kermaa.

Monet K-kaupat eivät ota myyntiin halvempia Pirkka-tuotteita. 

Vierailija
31/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tuotepakkauksessa 400 g, mutta todellisuudessa painaakin 350g vai mikä tässä on ongelma? 

Joku on niin idiootti, että ei osaa katsoa paljonko makkaraa on paketissa ja siitä pitää häntä erikseen valistaa, että eri paketeissa voi olla eri määrä.

Itse pidän tätä provona. Testataan mitenkä monta reaktiota saadaan aivan tyhjänpäiväiseen aloitukseen ja naureskellaan.

Vierailija
32/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikki Oltermanni juustotkaan ole kilon pakkauksia. Kevyt, Port Salut, Tilsit, Cheddar Oltermannit on kaikki 900g. 

Niin se tavalinenkin on...Laihtui sen 100g joskus ... ehkä jopa 10v sitten.

Eipä ole. Tavallinen on 1kg, jonka kevyt versio on 900g. 

Vierailija
33/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on niin idiootti, että ei osaa katsoa paljonko makkaraa on paketissa ja siitä pitää häntä erikseen valistaa, että eri paketeissa voi olla eri määrä.

Itse pidän tätä provona. Testataan mitenkä monta reaktiota saadaan aivan tyhjänpäiväiseen aloitukseen ja naureskellaan.

Satuin lukemaan tuon IS makkaravertailun suosituimmista makkaroista. Oma suosikkimakkara painaa siis 50g vähemmän kuin olen olettanut. Huom. Olettanut. Eikä muuten naurata. -ap

Vierailija
34/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkalta et saa kermaa.

Katso ainesosaluettelo, ei ole kermaa.

Vierailija
35/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elintarvikkeissa on ollut tyypillisiä paukkauskokoja jo vuosia. Leikkeleissä näkee miten ennen tyypillinen 300g pakkauskoko on tippunut 220g ja 250g kokoihin.  Makeisten pakkauskokoja on aina väännelty ja käännelty makeisveron säätelemisen yhteydessä. Pakkauskoon muutoksia vaikutetaan hintapisteeseen ja -mielikuvaan.

Vierailija
36/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkalta et saa kermaa.

Tekee suomalaisille ylipainoisille erittäin hyvää valita tuo Pirkan kuohukerma.

Vierailija
37/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkalta et saa kermaa.

Katsopa itse, on nimenomaan pelkkää kermaa.

Vierailija
38/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkalta et saa kermaa.

Tekee suomalaisille ylipainoisille erittäin hyvää valita tuo Pirkan kuohukerma.

Millähän perusteella?

Vierailija
39/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Esim. Wilhelmin perusmaku on 400 g, muut on 350 g.

Vierailija
40/53 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkalta et saa kermaa.

Katsopa itse, on nimenomaan pelkkää kermaa.

Ei ole, katso tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi