Olen 45 v. nainen. Ottaisin mielummin Lucas Harlinin, 24 v. kuin Renny Harlinin, 63 v.
The Harlins sarjasta oon katsellut, että onpas söpö! En ymmärrä miten minua paljon nuorempi Johanna on valinnut pojan sijaan isän. En keksi muita syitä kuin urabuustauksen ja rahan. Ilman Rennyä Johanna ei kyllä pääsisi näyttelemään kuin korkeintaan peräkylän harrasteteatteriin.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Muistaaksen Rennyn poika on Lukas.
Taisin muistaa väärin, iltapaskan mukaan nimi on Luukas.
Vierailija kirjoitti:
Olet MILF !
Mistä sinä tiedät onko ap äiti ja että haluaisit n*asia häntä?
-ohis
Mä en ottais kumpaakaan!
T. Lissu 70v
Vierailija kirjoitti:
Olen 46 v ja seurustelen 30 v miehen kanssa. Hän ei ole yhtään sellainen jäykkis kuin oman ikäiseni miehet, vanhemmista puhumattakaan
Jo 46-vuotias nainen eikä vieläkään osaa kehua alentamatta toisia.
No hell yeah ottaisin. Ei se mikään uutinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sisin siis ratkaisekaan?
Myös sisuksiltaan Lucas vaikuttaa kiinnostavammalta. Katsoin muuten, että hän onkin jo 25 v.
Ehkä Johannakin ottais mielummin Lucaksen, jos hänellä olisi samalainen asema elokuvamaailmassa kuin isällään
Ap
Aivan käsittämätön oivallus!
Siis naiset valitsisivat nuoremman miehen vanhemman sijasta jos molemmilla miehillä olisi yhtä paljon: valtaa, rahaa, tunnettavuutta, elämänkokemuksen tuomaa varmuutta, mutta nuorempi olisi näistä kahdesta komeampi.
Voiko toi edes olla totta?
Miksi 25v mies joka on "parempaa sukua", ilmeisesti myös komea etc. valitsisi seurustelukumppanikseen itseään reilusti vanhemman naisen?
Miksi yleensäkään mies valitsisi seurustelukumppanikseen itseään reilusti vanhemman naisen? Mitä etua olisi verrattuna noin saman ikäiseen? Kansalaisuus länsimaahan? Vaimo joka elättää? Äitihahmon tarve?
Tää on niinku joku iltalehden pilipalitesti. Tulokseksi saat:
"Olet 78% Renny Harlin! Juokset nuoremman rakkaan perässä ja yrität pitää kiinni ikuisesta nuoruudesta"
Ei naisilla ole samalla tavalla pakkomiellettä nuoresta kumppanista. Jokin aika sitten ihailin 65-v. miestä. Lucas nyt vaan on aidomman ja sympaattisemman oloinen kuin isänsä.
Ap
Sehän on vielä poika. Häpeäisit ap!!!
Ei todellakaan ole soveliasta että naisella on nuorempi mies, saatikka sitten yli 20v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että jollain 45-vuotiaalla rummolla ei ole mitään mahdollisuuksia laadukkaasee. 20-jotain mieheen.
Mistäs sinä sen tiedät?
Minä valitsisin vanhemman. Minun omat lapseni ovat nuoremman ikäluokkaa. Ja muutaman vuoden vanhempia.
N46
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän ei ole pelkästään Johannan valinnasta. Johanna on aikoinaan tutustunut ja rakastunut nimenomaan Rennyyn tietämättä pojasta juuri mitään. Ja eihän välttämättä Johanna ole Lucaksen tyyppinen nainen, sellainen, josta Lucas olisi kiinnostunut. Ja voihan olla, että Lukaksella on jo tyttöystävä, vaikka emme häntä ole nähneet. Kaikki kun eivät halua julkisuuteen.
Kuka on sanonut että Lucas on hetero?
Limaiset vanhat akat kuolaavat nuorten miesten perään, pysykää linjallanne ja katsokaa omanikäisiänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa, että jollain 45-vuotiaalla rummolla ei ole mitään mahdollisuuksia laadukkaasee. 20-jotain mieheen.
Mistäs sinä sen tiedät?
Jokainen palstauli on joskus ollut 20v mies. Eikä se naismaku siitä nyt niin hirveesti muutu.
Kyllähän itsekin miehenä ottaisin usein mieluummin sen nuoremman naisen. Ihan esteettisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän itsekin miehenä ottaisin usein mieluummin sen nuoremman naisen. Ihan esteettisistä syistä.
Miksi? Sinä itsekkin vanhenet. Naisesi kestää sen.
Muistaaksen Rennyn poika on Lukas.