Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45 v. nainen. Ottaisin mielummin Lucas Harlinin, 24 v. kuin Renny Harlinin, 63 v.

Vierailija
01.07.2022 |

The Harlins sarjasta oon katsellut, että onpas söpö! En ymmärrä miten minua paljon nuorempi Johanna on valinnut pojan sijaan isän. En keksi muita syitä kuin urabuustauksen ja rahan. Ilman Rennyä Johanna ei kyllä pääsisi näyttelemään kuin korkeintaan peräkylän harrasteteatteriin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kukaan muukaan ymmärrä, mitähän siellä Porissa vesijohtoveteen oikein laitetaan

Vierailija
2/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisin siis ratkaisekaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän ei ole pelkästään Johannan valinnasta. Johanna on aikoinaan tutustunut ja rakastunut nimenomaan Rennyyn tietämättä pojasta juuri mitään. Ja eihän välttämättä Johanna ole Lucaksen tyyppinen nainen, sellainen, josta Lucas olisi kiinnostunut. Ja voihan olla, että Lukaksella on jo tyttöystävä, vaikka emme häntä ole nähneet. Kaikki kun eivät halua julkisuuteen.

Vierailija
4/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sisuksiltaan Lucas vaikuttaa kiinnostavammalta. Katsoin muuten, että hän onkin jo 25 v.

Ehkä Johannakin ottais mielummin Lucaksen, jos hänellä olisi samalainen asema elokuvamaailmassa kuin isällään

Ap

Vierailija
5/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kuka on Lucas Harlin mutta onpa outo aloitus.

Vierailija
6/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki.

T. N35

Vierailija
7/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ottaisi Lucasin Rennyn asemalla, varoilla ja elämänkokemuksella. Vaan niitä kun ei saa nuorena. Elämä piti Rennynkin elää.

Vierailija
8/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva siinä jonkun vuoden päästä, kun ukko joutuu hoivakotiin.

Vierailija
9/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua ei yllätä valintasi Ap.  - Jos olisit mies, niin juuri kukaan ei ihmettelisi millään tavoin miksi heistä kahdesta valitsisit nuoremman....

Uskovainen mies

Vierailija
10/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että jollain 45-vuotiaalla rummolla ei ole mitään mahdollisuuksia laadukkaasee. 20-jotain mieheen.

Vierailija
11/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ottaisi Lucasin Rennyn asemalla, varoilla ja elämänkokemuksella. Vaan niitä kun ei saa nuorena. Elämä piti Rennynkin elää.

Ei ottaisi koska mies on aina se joka valitsee ja mies komistuu vanhetessaan. Renny on komeampi kuin Lucas, kumpikin valitsevat naisensa ja 45v kurttu ei kelpaa isälle eikä pojalle:D

Vierailija
12/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, että jollain 45-vuotiaalla rummolla ei ole mitään mahdollisuuksia laadukkaasee. 20-jotain mieheen.

Eihän 45v kurpalla ole mahdollisuuksia enää edes puliukkoon, olipa mies 80v tai 20v niin hän ottaa nuoren naisen

Vierailija
13/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, näin se on, ei kiinnosta yhtään rennyn rahat ja muut kun on niin ruma ja vanha. aina mieluummin nuorempi mies ja kaunis katsoa

Vierailija
14/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös sisuksiltaan Lucas vaikuttaa kiinnostavammalta. Katsoin muuten, että hän onkin jo 25 v.

Ehkä Johannakin ottais mielummin Lucaksen, jos hänellä olisi samalainen asema elokuvamaailmassa kuin isällään

Ap

Katkeran keski-ikäisen kurpan rutinaa. Johanna ei valitse mitään koska mies on aina se joka valitsee naisen, ei koskaan toisinpäin ja Lucas valitsee varmasti teininaisen. 45v haaska ei kelpaa isälle eikä pojalle:D

Ohis Uteliaisuudesta Olen saanut treffipyyntöjä naisilta.  niin kysynkin nyt, onko se, että koska olen vastannut heidän treffipyyntöihinsä merkki siitä, että minä olen valinnut; eikä treffipyynnön minulle esittäneet naiset ole mielestäsi olleet valinnantekijöitä?

Ja muuttuuko tilanne toiseksi eli ketä pidetään valinnan tekijänä jos tai kun minä itse pyydän naista kanssani treffeille? 

Sinkkumies

Vierailija
15/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet haisee pahalle, nuoret tuoksuu hyvälle. Valinta on selkeä.

Vierailija
16/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katkeran keski-ikäisen kurpan rutinaa. Johanna ei valitse mitään koska mies on aina se joka valitsee naisen, ei koskaan toisinpäin ja Lucas valitsee varmasti teininaisen. 45v haaska ei kelpaa isälle eikä pojalle:D

Ohis Uteliaisuudesta Olen saanut treffipyyntöjä naisilta.  niin kysynkin nyt, onko se, että koska olen vastannut heidän treffipyyntöihinsä merkki siitä, että minä olen valinnut; eikä treffipyynnön minulle esittäneet naiset ole mielestäsi olleet valinnantekijöitä?

Ja muuttuuko tilanne toiseksi eli ketä pidetään valinnan tekijänä jos tai kun minä itse pyydän naista kanssani treffeille? 

Sinkkumies

Kirjoitat niin epäselvästi, että en valitettavasti ymmärrä mitä yrität sanoa.

Niille jotka haukkuvat mua vanhaksi kurpaksi: en aloituksessani ottanut kantaa siihen saisinko näistä kahdesta kumpaakaan. Todennäköisesti en. Kuitenkin jos saisin valita, valitsisin isän ja pojan väliltä pojan.

Vierailija
17/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rummo?

Vierailija
18/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet MILF !

Vierailija
19/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 v ja seurustelen 30 v miehen kanssa. Hän ei ole yhtään sellainen jäykkis kuin oman ikäiseni miehet, vanhemmista puhumattakaan

Vierailija
20/41 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jos tarkoitat Rennyn poikaa, se poika ei taida olla myytävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi