Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottuuko kukaan mies hyvin pienistä rinnoista

Vierailija
01.07.2022 |

Eli löytyykö miehiä, joita oikeasti kiihottaa nimenomaisesti hyvin pienet rinnat aikuisella naisella? Siis oikeasti pienet, kuten Riley Reidilla, Keira Knightleylla tai Kate Hudsonilla ennen rintaleikkausta, kuvia linkeissä. Minulla on tuollaiset yhditettynä siroon vartaloon ja kiinnostaa, että onko mahdollista löytää mies, joka kiihottuu näin pikkuisista rinnoista? Tiedän kyllä että kaikki rinnat kelpaavat useille miehille, mutta toiveissa olisi löytää mies, joka eritysesti tykkäisi ja kiihottuisi koko kehostani, myös rinnoista. Onko sellaista miestä olemassakaan?

https://tits-guru.com/boobs-model/riley-reid

https://celebjihad.com/keira-knightley/keira-knightley-nude-tits-sucked…

https://www.pinterest.fr/pin/409757266078008137/

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sama urpå kirjoittanut suurimman osan näistä pikkutissiviesteistä. Säälittävä tyyppi.

Vierailija
62/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja sama urpå kirjoittanut suurimman osan näistä pikkutissiviesteistä. Säälittävä tyyppi.

Jahas, palstan selvänäkijä sai aamukahvit juotua ja ilmoittautui työmaalle lajittelemaan seksipalstan kirjoituksia kirjoittajiin. Onko kutsumusammatti vaiko ihan rahan takia olet alalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kun tissit. Pienet menee hyvin suuhun ;)

Vierailija
64/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mielenkiintoisempi kysymys on: miksi ap:lle on tärkeää että hänen rinnoistaa kiihotutaan?

Vierailija
65/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mielenkiintoisempi kysymys on: miksi ap:lle on tärkeää että hänen rinnoistaa kiihotutaan?

Eikö ap:n vastaus tuohon jo sinänsä itsestään selvään kysymykseen ollut viestissä 11?

Vierailija
66/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten moni vaan yksinkertaisesti tykkää pienistä rinnoista. Musta ne on seksikkäimmät ja myös muodollisesti kauneimmat.

Vierailija
67/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on muutenkin pikkunen sirppana..kuin keijukainen.. niin pienet tisut on ihanat..

Vierailija
68/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, nauttiiko nainen seksistä enemmän miehen kanssa, joka on naisesta ja hänen kehostaan kiimassa ja näyttää sen sanoin/kosketuksin/elein vai miehen kanssa, joka panee häntä silmät kiinni koskematta vartaloon ja ajattelee muita naisia? Nauttiiko nainen jälkimmäisessä tilanteessa seksistä miehen kanssa lainkaan? Kumman miehen kanssa nainen haluaisi parisuhteen?

Vierailija
69/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet, nauttiiko nainen seksistä enemmän miehen kanssa, joka on naisesta ja hänen kehostaan kiimassa ja näyttää sen sanoin/kosketuksin/elein vai miehen kanssa, joka panee häntä silmät kiinni koskematta vartaloon ja ajattelee muita naisia? Nauttiiko nainen jälkimmäisessä tilanteessa seksistä miehen kanssa lainkaan? Kumman miehen kanssa nainen haluaisi parisuhteen?

Voihan ne asiat vääntämällä vääntää vaikeaksi halutessaan!!!

Vierailija
70/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:n vastaus tuohon jo sinänsä itsestään selvään kysymykseen ollut viestissä 11?

Hän tykkää että hänen rintojaan räplätään? Eikö tuohon riitä että pyytää mieheltään enemmän rintojen koskettelua, miksi koskettelijan pitäisi tästä erityisesti kiihottua?

Tehdäänhän seksissä paljon muutakin, koska tiedetään että toinen siitä tykkää, "toisen mieliksi". Se on jo itsessään innostava syy.

Vierailija
71/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne asiat vääntämällä vääntää vaikeaksi halutessaan!!!

Joutuu komppaamaan, on se elämä vaan vaikeaa kun sen oikein oivaltaa.

Vierailija
72/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisilla on vain niin vaikeeta kaikki...

Vierailija
73/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hymy on paljon tärkeämpi asia....onko koskaan käynyt niin että toppaliivien poistuttua tissien kokoon pettynyt mies ei olisikaan niistä kiihottunut? Tissit on toki valtavan kiva asia maailmassa mutta totta puhuakseni olen innostunut sekä pienistä että isoista. Yhdellä tyttöyatävälläni oli pienet rinnat vaikka hän oli muuten isopeffainen ja pyöreä. Näytti hassulta, mutta oli tosi kuuma nainen.

Vierailija
74/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tykkää että hänen rintojaan räplätään? Eikö tuohon riitä että pyytää mieheltään enemmän rintojen koskettelua, miksi koskettelijan pitäisi tästä erityisesti kiihottua?

Tehdäänhän seksissä paljon muutakin, koska tiedetään että toinen siitä tykkää, "toisen mieliksi". Se on jo itsessään innostava syy.

Kyllä minä ainakin ymmärsin hyvin hänen tarkoituksensa, tai ainakin luulen niin. Minua itseäni kiihottaa se, että vaimoni kiihottuu jostakin minun ominaisuudestani (ok, tarkoitan siis kulliani 😀). Kun laitan hänelle kuvan stondiksestani ja siitä seuraa kuuma viestinvaihto, niin tottahan se nyt on paljon mukavampaa kuin aijaa-reaktio. Tai jos hän antaa minulle käsihoitoa, niin onhan se sata kertaa parempaa kun hän itse kuumenee, seuratessaan reaktioitani ja toimimalla niitä kuunnellen, eikä vaan että aijaa, vatkaanko vähän kovempaa jos kerran muka tuosta tykkäät.

Ja sama tietysti toisin päin, ennen kuin kukaan ehtii kysyä että mitäs nainen saa. Kyllä minä muistan kertoa hänelle, kuinka paljon minua hänen pienet tissinsä ja napakat nänninsä kiihottavat, tai miten nuoleminen ja sormetus on kuuminta ikinä, kun alan nähdä ja tuntea orgasmin hänen kauniiksi avautuneessa ja kostuneessa pillussaan...

Mä en nyt ollenkaan ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää. Toisen kiihottuminen ruokkii omaa kiihottumista, ja se jos mikä on positiivinen kierre. Eihän seksi nyt hemmetti vieköön ole mitään rutiinien suorittamista, että vähän hajamielisesti tehdään asiat x ja y koska hän niistä tykkää ja sitten on hänen vuoronsa suorittaa asiat a ja b koska niistä minä tykkään. Ettekö te koskaan ole kokeneet yhtäaikaista, molemminpuolista himoa toiseen?

Vierailija
75/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset tissit ovat parhaat joiden hyväilystä nainen saa nautintoa. Ihan sama mikä koko. Oma nainen haluaa että tissiä puristetaan kun on saamassa orgasmia. Tissit on hyvin käteen sopivat vaikka näyttävät vähän pieniltä vartaloon suhteutettuna.

Vierailija
76/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten näkökulmastä tämä asia on varmasti vaikea ymmärtää, mutta yrittäkäähän ymmärtää meitä naisia ja sitä painetta, mikä ulkonäöllemme lastataan pienestä saakka. Keskiverto nainen käyttää tunnin päivässä ulkonäkönsä laittamiseen (Suomessa toki varmasti selvästi vähemmän, mistä saamme usein kuulla kritiikkiäkin), ja syy on uskoakseni se, että naisille vain on ihan äärimmäisen tärkeää olla muiden, etenkin oman kumppaninsa silmissä viehättävä. Ja tässä on myös vahva seksuaalinen aspekti. Siinä missä miehet luullakseni syttyvät seksikkäistä naisista, naiset syttyvät siitä että he ovat kumppanistaan seksikkäitä. Eli olkoon naisten seksuaalisuus siis näin ollen narsistista.

Tälle on helppo miesten naureskella, mutta se ei muuksi muuta sitä tosiasiaa, että naisille on keskimäärin hyvin tärkeää olla viehkeä puolisonsa silmissä. Ja jollain tavoin kuulla se aika ajoin.

Miesten on selvästi vaikea asiaa ymmärtää ja ehkä hyvä niin :) Tämä asia tuntuu myös ainakin meillä tasa-arvon Suomessa olevan vähän vaiettu ja kiistetty, mutta meni sitten itään, etelään tai länteen, niin nämä vuosisataiset sukupuoliroolit elävät kokemukseni mukaan paljon vahvemmassa.

Tästä kommentista varmaan hermostuu sekä miehet että naiset, anteeksi siitä.

Vierailija
77/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen on sitä että rakastaa kumppaninsa kaikkia epäsesteettisimpiä, pahanhajuisimpi ja epäviehättävimpiä paikkoja.

Vierailija
78/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hymy on paljon tärkeämpi asia....onko koskaan käynyt niin että toppaliivien poistuttua tissien kokoon pettynyt mies ei olisikaan niistä kiihottunut? Tissit on toki valtavan kiva asia maailmassa mutta totta puhuakseni olen innostunut sekä pienistä että isoista. Yhdellä tyttöyatävälläni oli pienet rinnat vaikka hän oli muuten isopeffainen ja pyöreä. Näytti hassulta, mutta oli tosi kuuma nainen.

Näyttikö yhtä "hassulta" kuin sinä pienine pippeleineen?? Me naiset aika hyvin vaistotaan se, jos näytetään "hassuilta" miehen silmissä.. ja vaikuttaa suoraan meidän haluihin miestä kohtaan. Onneksi mun mies ei ole yhtä "hassu" kuin sinä.

Vierailija
79/82 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen saa kiksejä orkun lähetyessä siitä kun puristelee tissejä ankarasti, eräs nainen sai orkut pelkästään kun puristelin vaatteet päällä sen tissejä ja näykin kaulaa. sitten olikin helppo homma laskea mällit ineen

Vierailija
80/82 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat joissa oikein kivasti nöpöttävät nännit, ei mitään moitetta sellaisille tisuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi