Kiihottuuko kukaan mies hyvin pienistä rinnoista
Eli löytyykö miehiä, joita oikeasti kiihottaa nimenomaisesti hyvin pienet rinnat aikuisella naisella? Siis oikeasti pienet, kuten Riley Reidilla, Keira Knightleylla tai Kate Hudsonilla ennen rintaleikkausta, kuvia linkeissä. Minulla on tuollaiset yhditettynä siroon vartaloon ja kiinnostaa, että onko mahdollista löytää mies, joka kiihottuu näin pikkuisista rinnoista? Tiedän kyllä että kaikki rinnat kelpaavat useille miehille, mutta toiveissa olisi löytää mies, joka eritysesti tykkäisi ja kiihottuisi koko kehostani, myös rinnoista. Onko sellaista miestä olemassakaan?
https://tits-guru.com/boobs-model/riley-reid
https://celebjihad.com/keira-knightley/keira-knightley-nude-tits-sucked…
Kommentit (82)
Vähän tylsä vastaus, mutta jos olen ihastunut naiseen, niin kiihotun kyllä hänen rinnoistaan, oli ne sitten minkäkokoiset tahansa. En nimenomaan etsi pienirintaisia naisia. En sen puoleen isorintaisiakaan.
Itse pidän suuririntaisista, mutta kyllä pienirintaisista moni pitää, kuten täälläkin voi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän suuririntaisista, mutta kyllä pienirintaisista moni pitää, kuten täälläkin voi lukea.
Oli juuri mielessä kirjoittaa samanlainen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Oi kiitos vastauksista, ihanat miehet!
Sehän siinä ehkä onkin, että en ole kohdannut miestä, joka näyttäisi eleillään tai muuten ihailevan millään tavoin rintojani. Muu vartalo, pylly ja kasvot saa kyllä huomiota, joten väitän etten ole ihan sokea miesten katseille. Samalla huomaan että 9/10 miehestä tuijottaa suuririntaisten nuorten naisten rintoja, mutta kukaan mies ei jää tuijottamaan minun rintojani, ei koskaan (ellei sitten nännit näy vaatteiden läpi). On siis vaikea bongata mies, jolle pienet rinnat ei kelpaa, vaan joka niistä tykkäisi.
Saan tosi paljon nautintoa rintojen hyväilystä ja koskettelusta, joten olisi mahtavaa löytää kumppani, joka tykkäisi sitä tehdä.
(Miksiköhän lähes kaikki kivat ja asialliset vastaukset on saaneet alapeukkuja? :( )
Ap
Jos olet isorintaisen säkkitissin vieressä alasti, niin 90% valitsee rintojen perusteella sinut. Vaatteet päällä isoja rintoja on kiva katsella, mutta lopulta tulee pettymys kun vaatteet otetaan pois ja painovoima puuttuu peliin.
Takuulla löytyy pienistä rinnoistakin kiihottuvia. Itselleni ei koskaan koko itsessään ole ollut niin tärkeää, mutta muoto/koostumus kylläkin. Jos saisin itse valita naiselleni sellaiset rinnat kuin haluaisin, niin eniten tykkäisin ei-kiinteistä ja mahdollisimman pehmeänmallisista. Sellaisista, joita on kivan pehmeää puristaa ja joihin sormet uppoavat kivasti. Pienetkin rinnat voivat sellaiset olla. Usein sellaisia näillä palstoilla riippareiksi haukutaan, en ymmärrä miksi.
Kuvissa ja videoissa tykkään kyllä katsella isojakin rintoja mutta reaalimaailmassa ja varsinkin kumppanilla mieluiten pienet, korkeintaan keskikokoiset rinnat. Todellisuudessa en koskaan kiinnitä huomiota tuntemattoman naisen rintoihin, jollei niitä ole sitten tuotu jollain tavalla erityisesti framille huomiota varten. Huvitti jälkeenpäin kun kuvittelin aluksi, että Pamela Anderssonia hehkutetaan sen tyrmäävän vyötärö-lantio yhdistelmän takia ja syy olikin silikonirinnat.
Tänään 2.7.2022 tv2 klo 11.55 alkavassa ohjelmassa on näytillä
somat pienet rinnat paljaana.
Rinnat, nuo vauvojen ruokkimiseen tarkoitetut rauhaset.
Eivät kauhean kiinnostavat noin ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet isorintaisen säkkitissin vieressä alasti, niin 90% valitsee rintojen perusteella sinut. Vaatteet päällä isoja rintoja on kiva katsella, mutta lopulta tulee pettymys kun vaatteet otetaan pois ja painovoima puuttuu peliin.
Täällä yksi miljoonista miehistä joka kyllä valitsisi sen "säkkitissin" kuten niin kauniisti ilmaisit 10 kertaa kymmenestä. Mitä suuremmat ja raskammat sitä parempi. En ymmärrä miksi ei voi hyväksyä että makuja on monia ja enhän minäkään kirjoita että henkilö joka pitää pienistä rinnoista pitää laudoista ja on oikeasti piilohomo.
Kiva että miehiltä on tullut paljon mukavia vastauksia aloittajalle.
Minä hyvin pienitissisenä naisena ymmärrän aloittajaa ja hänen toivettaan oikein hyvin. Minulla on aloittajan kuvailema ruumiinrakenne ja olen itse oikein tyytyväinen kehooni ja pikkuisiin tisuihin. Koen olevani hyvin naisellinen kapean uuman kanssa. Mutta mieheni ei lainkaan huomioi rintojani, ellenaina erikseen pyydä ja vie käsiä sinne seksin aikana. Se harmittaa kovasti, sillä rintani ovat myöskin erittäin herkät ja tuovat paljon seksuaalista nautintoa minulle. Lisäksi kaipaisin ja nauttisin siitä, että ne saisivat miehen kiimaisiksi. Mutta minkäs teet, hän taitaa kiihottua runsaammista rinnoista ja luonnollisesti se vaikuttaa minun kokemukseeni ja nautintooni seksissämme. Kirjoitinkin juuri toiseen ketjuun aiheesta, että haaveilen palavasti seksistä sellaisen miehen kanssa, joka tykkäisi hyväillä rintojani, saan orgasmin siitä herkästi. Jää minulla valitettavasti vain fantasiaksi.
Uskon että aloittaja kyllä haluamansa miehen löytää, mutta parisuhde on täynnä kompromisseja ja kaikkea ei saa. Minunkin mies ihana ja paras mahdollinen, tämä asia on melko pieni murhe suurimman osan ajasta.
N34, 2 lasta
Eilen kävelin Pärnun hiekkarannalle kaverini kanssa, ja editsemme käveli pienirintainen nainen ohuessa kesämekossa. Hänellä ei ollut rintaliivejä. Onneksi aurinkolasit päässä vaikuttaa vähemmän pervolta, kun ihailee naisia.
Nännit näkyivät selvästi mekon läpi, ja koska suuntamme oli sama, pääsimme myös ihailemaan mustia alushousuja, jotka kuulsivat mekon läpi.
Yllätyin itsekin siitä, miten paljon pidin kombosta - vaatteet oli selvästi valittu ajatuksella.
Rannalle päästyäni törmäsin ystävääni, joka keskittyi jo eri pariin. En sentään lyhtypylvääseen, kuten edellä mainittiin, mutta vain koska sellaista ei lähellä ollut.
tl;dr mekko + pienet rinnat - rintsikat = lopeta jo, ei pysty mihinkään muuhun keskittymään
Ap, täällä saman asian kanssa painiva!
Rintani ovat aikalailla juurikin tuollaiset, kuten klikkaamiesi kuvien naisilla.
Aina ollut vähän huono itsetunto rintojen vuoksi, mutta nyt 30+ jo paljon paremmin sinut asian kanssa.
Miehiä/parisuhteita aina saanut, siitä ei ole ollut ongelmaa.
Ihan nätti olen muuten, vatsa aika timmi ja peppu pyöreä.
Ihan on kiihottuneita miehet seurassani olleet, vaikka rinnaton olenkin :D
Tsemppiä, kelpaat sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että miehiltä on tullut paljon mukavia vastauksia aloittajalle.
Minä hyvin pienitissisenä naisena ymmärrän aloittajaa ja hänen toivettaan oikein hyvin. Minulla on aloittajan kuvailema ruumiinrakenne ja olen itse oikein tyytyväinen kehooni ja pikkuisiin tisuihin. Koen olevani hyvin naisellinen kapean uuman kanssa. Mutta mieheni ei lainkaan huomioi rintojani, ellenaina erikseen pyydä ja vie käsiä sinne seksin aikana. Se harmittaa kovasti, sillä rintani ovat myöskin erittäin herkät ja tuovat paljon seksuaalista nautintoa minulle. Lisäksi kaipaisin ja nauttisin siitä, että ne saisivat miehen kiimaisiksi. Mutta minkäs teet, hän taitaa kiihottua runsaammista rinnoista ja luonnollisesti se vaikuttaa minun kokemukseeni ja nautintooni seksissämme. Kirjoitinkin juuri toiseen ketjuun aiheesta, että haaveilen palavasti seksistä sellaisen miehen kanssa, joka tykkäisi hyväillä rintojani, saan orgasmin siitä herkästi. Jää minulla valitettavasti vain fantasiaksi.
Uskon että aloittaja kyllä haluamansa miehen löytää, mutta parisuhde on täynnä kompromisseja ja kaikkea ei saa. Minunkin mies ihana ja paras mahdollinen, tämä asia on melko pieni murhe suurimman osan ajasta.
N34, 2 lasta
Oletko varma, että miehesi kiihottuu vain runsaista rinnoista? Ehkä hän ei vain kerrassaan ole tissimiehiä. Minusta jos miehesi olisi tissimiehiä, hän kyllä kiinnostuisi (ja kiihottuisi) kaiken kokoisista rinnoista. Omalla vaimollanikin on pienet rinnat ja tykkään kyllä hyväillä niitä. Ne tuottavat minulle paljon mielihyvää. Muuten meillä on muuten vaan vähän päinvastainen tilanne; vaimo ei niiden hyväilystä paljon välitä, mutta tykkää kuitenkin miellyttää minua ja antaa siksi minun koskettaa.
Tiedättekös poijjat ja tytöt että kaikki ne tissit on hyviä tissejä. Kun aloin vaimon kanssa heilastelemaan siellä 90-lopulla kuppikoko taisi olla jopa niinkin pieni kuin B. No, vettä on virrannut vantaassa sen jälkeen ja nyt se koko taitaa olla joku H, semmoset pään kokoiset, painovoimalle altistuneet mollukat. Ja samalla kiimalla minä oon niiden kimpussa ollut kaikki nämä vuodet, oli sitten B,c,d,e,f,g tai h kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi miljoonista miehistä joka kyllä valitsisi sen "säkkitissin" kuten niin kauniisti ilmaisit 10 kertaa kymmenestä. Mitä suuremmat ja raskammat sitä parempi. En ymmärrä miksi ei voi hyväksyä että makuja on monia ja enhän minäkään kirjoita että henkilö joka pitää pienistä rinnoista pitää laudoista ja on oikeasti piilohomo.
Voitko enää läpinäkyvämpi olla? Kukaan mies ei kutsuisi pienistä rinnoista ja sporttisesta naisesta kiihottuvaa miestä homoksi, vaan olisi täysin samaa mieltä. Kyllä te lihavat naiset ootte ainoita, jotka täällä kehuu roikkuvia ja lihavia rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekös poijjat ja tytöt että kaikki ne tissit on hyviä tissejä. Kun aloin vaimon kanssa heilastelemaan siellä 90-lopulla kuppikoko taisi olla jopa niinkin pieni kuin B. No, vettä on virrannut vantaassa sen jälkeen ja nyt se koko taitaa olla joku H, semmoset pään kokoiset, painovoimalle altistuneet mollukat. Ja samalla kiimalla minä oon niiden kimpussa ollut kaikki nämä vuodet, oli sitten B,c,d,e,f,g tai h kyseessä
Jos sulle kelpaa veltot rasvamollukat, ei se sitä tarkoita että muidenkin pitäisi moisista viehättyä. Kaikki tissit ei ole kaikkien makuun.
No kiihottuuko kukaan nainen hyvin pienestä munasta ja tusinan kokoisista kivistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko enää läpinäkyvämpi olla? Kukaan mies ei kutsuisi pienistä rinnoista ja sporttisesta naisesta kiihottuvaa miestä homoksi, vaan olisi täysin samaa mieltä. Kyllä te lihavat naiset ootte ainoita, jotka täällä kehuu roikkuvia ja lihavia rintoja.
Olen kyllä 40 vuotias mies mutta jos sinua kiihottaa ajatus että olen lihava nainen niin anna mennä.
Kyllä...ihanat...