Paras rumpali ikinä?
Stephen Morris, Joy Division/New Order. Todiste: https://faroutmagazine.co.uk/new-order-stephen-morris-drumming-hacienda…
Kommentit (1205)
Jos rumpaloinnin ainoana kriteerinä olisi tekninen osaaminen, Siberiano olisi luultavasti kärkikahinoissa:
Kiistatta paras japanilainen 13-vuotias tyttörumpali lienee Yoyoka Soma:
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin bändin rumpali on edelleen yksi parhaista.
Sugarfoot :)
Mutta mun favourite impro rumpusoolo on MJ Bad tourilta Wembley `87 ja olikohan tuo rumpali Ricky Lawson tuolloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Jacksonin bändin rumpali on edelleen yksi parhaista.
Sugarfoot :)
Mutta mun favourite impro rumpusoolo on MJ Bad tourilta Wembley `87 ja olikohan tuo rumpali Ricky Lawson tuolloin
Korjaan `88. Meen sekasin näissä kun oon kattonu kaikki mahdolliset konsertit moneen kertaan enkä enää muista mitä missäkin oli.
Kuka lie? En tiedä, mutta nätti on!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oma mielipide kuka on paras rumpali, mutta suurin osa fanittajista ei osaisi kertoa mistä syystä joku rumpali on hänen mielestään paras. "Kovasti vaan tykkään", ei tarkoita parhautta vaikkapa soiton motoriikan yksityiskohtien suhteen.
Annan ääneni Terry Williamsille ihan vain sen takia, että on ainoa rumpali ikinä jonka soittoon olen kiinnittänyt huomiota. Siihen saakka olin pitänyt täysin yhdentekevänä kuka niitä kannuja hakkaa, kun lähes kuka tahansa ok soittaja pysyy kyllä rytmissä. Kun näin (jaa kuulin) hänen shownsa Dire Straitsin Sultans of Swing kappaleella Alchemy live-levyllä, totesin että jaa, ehkä olen ollut väärässä. Siis aivan käsittämätön suoritus ja jo ilmeet kertoo, että nyt nautitaan ja nähdään jotain elämää suurempaa.
Jaki Liebezeit, jos osaa arvostaa rytmiä.
Hacienda?? Mun vanha kantapaikka Manchesterissä joskus 40 v sitten.
Elviksen taustabändin Ronnie Tutt oli rumpali paikallaan!