Paljonko teillä on rahaa säästössä?
Kommentit (13)
Elintarvikealan insinööri
30v. 50 000e on säästössä
Säästössä n.6000e, olen siivooja, ikää 34v.
Säästössä, onko se jotain syömistä?
Turvalaiteasentaja. 31v
Säästössä vain 43000 eur, kun ostin vuosi sitten asunnon käteisellä.
41v maatalousalan sekatyöläinen. Säästössä vain n 6000e. Muuta varallisuutta sitten aika paljon enempi. Oikeastaan ei tarvitsisi enää töitä edes tehdä. Velkaa 0e.
Jotain 130 000 euroo. Ikää 50v.
Sairaanhoitaja.
Olen aika pihi ollut koko elämäni, siksi noi säästöt.
Te joilla on kymmeniä tuhansia säästössä. Eikö kannattaisi sijoittaa niitä? Pidättekö niitä vain tilillä?
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on kymmeniä tuhansia säästössä. Eikö kannattaisi sijoittaa niitä? Pidättekö niitä vain tilillä?
No voi olla, mutta en tajua noista asioista mitään, niin antaa olla. Ei mulla ole mitään erityistä tarvetta tavoitella rikastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi olla, mutta en tajua noista asioista mitään, niin antaa olla. Ei mulla ole mitään erityistä tarvetta tavoitella rikastumista.
No mulla on matalan ja korkean riskin tavoitesäästöissä kaikki ylimääräinen ja tavallisella säästötilillä vain muutama tonni. Parempi tuotto noissa tavoitesäästöissä on kuin tavallisella tilillä makuuttamisessa. Eikö teidän pankit koskaan ehdota teille tällaisia vaihtoehtoja?
Lähihoitaja, 24v
10 000e