Minkälaisia housuja L-kokoinen nainen voi käyttää helteillä? :/
Sortseja en voi käyttää julkisesti ylipainoni vuoksi, sillä jalkani näyttävät kauheilta. Käytän niitä vain kotona ja omalla partsilla. Pyöräillessä olen pitänyt collegehousuja. Tiukat housut hiostavat.
Miten L-kokoinen nainen ylipäätään voi pukeutua kesällä? En nyt mitään kaapuakaan voi pitää. :/
Kommentit (58)
Kappahlista leveät pellavahousut. Löytyy monessa värissä. Just ostin. Ihanan vilpoisat!!
Ei haittais olla pullukka ja käyttää shortseja, jos jalat ois tasaiset. Mut mun jalat on kamalaa perunapeltoa, että varmasti järkyttäis muita ihmisiä jos näkisivät. Pyöräillessä ohuet collegehousut itsellänikin, samat kaupassa ja muualla. Jos asuisin kaupungissa niin varmaan sitten jotkin hienommat ohuet löysät housut.
Nämä: https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/housut/linnebyxor/pellavahousut/67…
Ihanat päällä!
Suonikohjut eivät katso painoindeksiä. Huolimatta kohjuista käytän lyhyitäkin shortseja.
N48 M
Ei ole väliä. Ei tuon kokoisiin naisiin kukaan kiinnitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Kyllä jotkut negatiivisessa tai arvostelevassa mielessä kiinnittävät.
Kannattaa suosia L-kokoisia. Malli sitten ihan sen mukaan, mistä tykkää ja missä viihtyy.
Laita vähän pitemmät shortsit. Itse tein niin tänä kesänä, kun on epävarma omista löysistä jaloista. Tulevat polveen asti.
Pitäis tietty olla onnellinen, että on toimivat jalat... Aina ei vaan mahda ulkonäköahdistukselle mitään kun on muutakin mietittävää ja haluaa talsia rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kukkamekko kirjoitti:
No pidä hametta. Caprihousutkin on viileät, sellaiset saat kun taitat lahkeet ylös. Itse kyll näyttelen suonikohjuja ihan estotta.
Caprit on kauheita!
Marilyn ja Audrey Hepburn ovat eri mieltä. Klassiset ja ajattomat.
Vierailija kirjoitti:
Tänään katselin kaupassa pulleaa naista, joka näytti ihmeen kiinteältä.
Vartalo oli tiimalasimainen, vaikka koko oli vähintään L, ehkä XL.
Sangen viehättävä pullukka.
Hei,
Caprit tulossa muotiin jälleen .
Jos susta kauheet älä pidä , mutta ken tykkää niin tiedoksi vain.
Voi käyttää ihan mitä vaan.
Mutta jos haluat peittävää, pellava on ykkönen.
Käytä mitä haluat. L kokoinen ei ole lihava.
Sellaisia, joissa on kaksi lahjetta.
Kokoa isommat, niin on väljät ja viileät.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittais olla pullukka ja käyttää shortseja, jos jalat ois tasaiset. Mut mun jalat on kamalaa perunapeltoa, että varmasti järkyttäis muita ihmisiä jos näkisivät. Pyöräillessä ohuet collegehousut itsellänikin, samat kaupassa ja muualla. Jos asuisin kaupungissa niin varmaan sitten jotkin hienommat ohuet löysät housut.
Mulla on todella kauheat jalat; ensinnäkin lyhyet, nilkka paksu ja lyhyt, pohjelihas valtava, 90 asteen kulma pohkeeseen nähden. Lapsesta asti ollut vahvat jalat. Kuljen silti sortsit jalassa, katsokoon ihmiset pois.
Caprit on kauheita!