Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia housuja L-kokoinen nainen voi käyttää helteillä? :/

Vierailija
30.06.2022 |

Sortseja en voi käyttää julkisesti ylipainoni vuoksi, sillä jalkani näyttävät kauheilta. Käytän niitä vain kotona ja omalla partsilla. Pyöräillessä olen pitänyt collegehousuja. Tiukat housut hiostavat.

Miten L-kokoinen nainen ylipäätään voi pukeutua kesällä? En nyt mitään kaapuakaan voi pitää. :/

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan läskit eivät tursu ylitse ja vatsamakkarat korostu.

Vierailija
22/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysät, kevyet Culotte-malliset (pituus n. puolisääreen) housuhameet. Niiden kanssa ei reidet hankaudu ja peittävät paremmin kuin shortsit, mutta ovat kuitenkin ilmavammat kuin pitkikset. Itse olen tilannut niitä paljonkin Ellokselta, mutta löytyy varmaan muualtakin?

Entä jos on iso maha`Ei silloin voi tuollaisiakaan käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos shortsit eivät käy itselle, niitä ei voi pitää. Jos shortsit käyvät, niin niitä voi pitää.

Vierailija
24/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysät, kevyet Culotte-malliset (pituus n. puolisääreen) housuhameet. Niiden kanssa ei reidet hankaudu ja peittävät paremmin kuin shortsit, mutta ovat kuitenkin ilmavammat kuin pitkikset. Itse olen tilannut niitä paljonkin Ellokselta, mutta löytyy varmaan muualtakin?

Voi, mutta sitten kannattaa valita yläosa, joka hämää masun piiloon. Esim. tämän tyylisesti:

https://1.bp.blogspot.com/-0KHVKrHfiLw/XVwtOFjv0lI/AAAAAAAASnc/wI5uNTZN…

https://40plusstyle.com/wp-content/uploads/2021/04/kimwidelegpants.jpg

Sekin toimii jos on alla samanväriset yksiväriset cullotte-housut ja toppi ja sitten päällä joku ilmava paitapusero auki. Se avoinna oleva paitapusero luo vertikaalisen linjan eli silmä kiinnittyy siihen eikä mahaan.

Vierailija
25/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Culotte - opin tänään uuden sanan.

Vierailija
26/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha on hyvä valinta teille oman kehon häpeäjille. 

Vierailija
27/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millaisia housuja haluaa. Lyhyitä, pitkiä. Löysiä, kireitä. Esimerkiksi ohuesta kankaasta olevat liehuvat housut on jesh. Jotkut culottet. Ei kiristä, ei hinkkaa.

Vierailija
28/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burkha on hyvä valinta teille oman kehon häpeäjille. 

ratkaisu myös ongelmaan bad hair day

Vierailija
29/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tönttöhöntti kirjoitti:

Culotte - opin tänään uuden sanan.

Se on ranskaa 😉

Vierailija
30/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavahousut.

Vierailija
31/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, ihan rohkeasti vaan. Minäkin käytän, eri tyylisten toppien kanssa kuten näissä kuvissa https://www.styleoholic.com/plus-size-outfits-with-culottes/

Vierailija
32/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-koko ei sovi. M voi mennäkin. L ja siitä ylöspäin hyvin.

Vierailija
33/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Culotte-esimerkkejä joka paikassa 🙂

Vierailija
34/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten päässyt kesäkuntoon täksi kesäksi, mutta on ollut mielialaongelmia yms. joten ei tämä ihan helppoa ole. Nyt tosin otan itseäni niskasta kiinni, minun on tultava kuntoon, sekä henkisesti että fyysisetsi. Pääsen lyhytpsykoterapiaankin loppukesästä.

Ap

Vierailija
35/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten luottokesähousuja, capreja!

Vierailija
36/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-koko ei ole suuri. Mikä sunongelma on?

Vierailija
37/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen L-kokoisia kesähousuja.

Vierailija
38/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli kans kammo sortseja kohtaa kun lapset tein parikymppisenä. Nyt olen 39. Tänä kesänä tein päätöksen että alan käyttään. Nyt oon monesti pitänyt ja mitään kamalaa ei tapahtunut. Eka päivä oli kyllä tosi kamala kun ahdisti. Mutta ei ketään muuta mun jalat niin paljoa kiinosta. Pitkistä housuissa suosin kevyitä ja ilmavia. Tänään päällä oli tuomoset suorat pellava housut. Housujen mallista riippuen oon 42/44. Jalois on tosi pahat raskausarvet

Vierailija
39/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi etten päässyt kesäkuntoon täksi kesäksi, mutta on ollut mielialaongelmia yms. joten ei tämä ihan helppoa ole. Nyt tosin otan itseäni niskasta kiinni, minun on tultava kuntoon, sekä henkisesti että fyysisetsi. Pääsen lyhytpsykoterapiaankin loppukesästä.

Ap

Tsempit ap, tärkeintä onkin  se henkinen hyvinvointi. Muu seuraa perässä.

Vierailija
40/58 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shortseja on niin paljon erilaisia. Sun pitää vaan löytää omalle kropalle sopivat.

Juurihan hän sanoi, että ei voi käyttää shortseja. Vaikka ottaa minkä malliset shortsit tahansa niin ei ne sääriä muuta (voi olla suonikohjuja ja muita mitä ei halua näytellä).

Mulla on suonikohjuja ja käytän ihan kaikenlaisia shortseja.