Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte jos hississä edellä oleva sanoisi Kuule, nyt on pandemia-aika, tule seuraavalla hissillä

Vierailija
30.06.2022 |

Miten reagoisitte tai mikä olisi ajatuksenne tuossa tilanteessa, jossa edellänne oleva huomaisi teidät takanaan ja toteaisi noin?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin seuraavalla hissillä, eipä mitään.

Arvostan myös, jos hississä oleva kertoo, jos hänellä on vatsatauti, ennen kuin ehdin astua sisään.

Vierailija
2/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin paskaisesti ja kysyisin, että vieläkö joku muka uskoo tuohon pandemiasatuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mennä ensin. KUn en tiedä onko hänellä jokin vakava perussairaus tai menossa tapaamaan jotakin, joka on vaikeasti sairas. Kunnioitan ihmisten pyyntöä olipa perimmäinen syy mitä tahansa,

Vierailija
4/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme tässä jo sen verran lähekkäin, että tartunta on jo tullut jos on tullakseen. Rouva on hyvä ja menee portaita pitkin, jos ei uskalla samaan hissiin"

Vierailija
5/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen pyytää, etten tule samaan hissiin, en mene samaan hissiin. Syyllä ei ole minulle mitään merkitystä.

Vierailija
6/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia kunnioittava ihminen antaa toisen mennä ensin, jos ei halua samaan hissiin tulla.

Vierailija
7/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aina yksin hissillä, jota jalkavamman takia joudun käyttämään. Olen muutaman kerran sanonut takana tulijalle, että menen yksin. Ei ole ollut ongelmaa siitä heille. Itse en tietysti edes aio mennä hissiin, jossa on joku.

Olen varautunut poistumaan itse hissistä, johon joku änkee vastoin pyyntöäni.

Onneksi etätyön takia liikun harvoin missään.

Vierailija
8/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään ja menen hissiin.

Vierailija
9/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin seuraavalla hissillä tai jäyttäisin portaita. 

Vierailija
10/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hissiin piittaamatta hysteerikosta. Kävelköön, jos pelkää ihmisiä. 

Vierailija
11/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri Terveystalon hississä T-alkuisessa suuressa kaupungissa änkesi samaan koppiin niin monta maskitonta kuin hissi veti.

Vierailija
12/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti näin. En menisi samaan.

Vierailija
13/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen pyytää, etten tule samaan hissiin, en mene samaan hissiin. Syyllä ei ole minulle mitään merkitystä.

Juuri näin toimii normaali ihminen. Itse en myöskään mene koskaan koiran kanssa vieraiden ihmisten kanssa samaan hissiin kysymättä ensin, sopiiko heille, että tulemme samalla. Viimeksi kun puolisoni kanssa kävimme isohkossa hypermarketissa ja käytimme hissiä (ja maskeja), arvostin sitä, että perässämme tullut pariskunta kysyi, saako tulla samalla hissillä (koska he eivät käyttäneet maskeja).

Vierailija
14/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi tuostakin pitäisi tehdä ongelma. Jos joku pyytää, etten tule samaan hissiin, en mene samaan hissiin. Oli syy mikä tahansa. Kuka taliaivo nyt väkisin lähtee tunkemaan hissiin, jos vartavasten toinen (vielä pyynnön perustellen) pyytää, ettei näin tehtäisi.

Vierailija
15/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suusta tulisi sellainen rykäisy, että keuhkojen pohjakarstatkin lentäisivät sen henkilön naamaan. Sen jälkeen toteaisin, että liian myöhäistä ja menisin hissiin mistään välittämättä.

Nämä pahimmat uhoajat ovat luultavasti todellisuudessa niitä, jotka eivät uskalla katsoa edes muita ihmisiä silmiin ulkona liikkuessaan.

Vierailija
16/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hissiin ja sanoisin, että voit itse tulla seuraavalla. Ota tai jätä.

Vierailija
17/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin toimii normaali ihminen. Itse en myöskään mene koskaan koiran kanssa vieraiden ihmisten kanssa samaan hissiin kysymättä ensin, sopiiko heille, että tulemme samalla. Viimeksi kun puolisoni kanssa kävimme isohkossa hypermarketissa ja käytimme hissiä (ja maskeja), arvostin sitä, että perässämme tullut pariskunta kysyi, saako tulla samalla hissillä (koska he eivät käyttäneet maskeja).

Tiettyihin ajankohtiin isommissa kaupungeissa saa odotella ikuisuuden, jos aikoo päästä yksinään hissillä. Ihme panikointia taas. 

Vierailija
18/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano mitään ja menen hissiin.

Joku suomalainen vai?

Vierailija
19/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin hissiin ja tekisin hänestä kotiini päästyä huoli-ilmoituksen.

Vierailija
20/142 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika henkisesti epävakaa pitää olla ihmisen, joka ei noin helppoa pyyntöä kykene noudattamaan. Mikä lie tosielämän tossuka, jonka pitää yrittää esittää machoa tunkemalla samaan hissiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän