Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö hakee 4 työpaikkaa, vaikka työkkäristä ei soittoa?

Vierailija
30.06.2022 |

Ei ole otettu yhteyttä eikä omilla sivuilla ole mitään, mihin vois noita hakemuksia kirjata. Onko muita?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitää. Uhkailuahan se muutenkin on, ei niitä kukaan pysty tarkistamaan.

Vierailija
2/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ja pitää raportoida

Aikuinen työtön vastaa itse työnhausta ilman paimennustakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hakenut, enemmänkin, mutta siis en voi niitä mihinkään kirjata.

Vierailija
4/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin temin sivuilla sanottiin, että odota yhteydenottoa työntekijältäsi. Eikä siellä temin sivuilla lukenut mitään mihin ilmoitetaan . 

Tyhmänä sitten odotin, että työtekijä soittaa , ja näinpä minulle tuli eka " varoitus"

tokan kerran sitten laitoin yhteydenottopyyntöön nämä hakemani paikat, ja sitten sieltä viimein otettiinkin yhteyttä. 

Vierailija
5/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeissa juurikin oli, virkailija ottaa yhteyttä ja laaditaan henk koht suunnitelma. Yksikin aiheeton varoitus, välittömästi valitus sekä kirjelmä oikeusasiamiehelle. Täysin mielivaltaista kyykyttämistä henkisesti jälkeenjääneiltä.

Vierailija
6/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin temin sivuilla sanottiin, että odota yhteydenottoa työntekijältäsi. Eikä siellä temin sivuilla lukenut mitään mihin ilmoitetaan . 

Tyhmänä sitten odotin, että työtekijä soittaa , ja näinpä minulle tuli eka " varoitus"

tokan kerran sitten laitoin yhteydenottopyyntöön nämä hakemani paikat, ja sitten sieltä viimein otettiinkin yhteyttä. 

https://oikeuskansleri.fi/kantelu

Vierailija
7/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun laitat hakemuksia, laita vaikka avoin hakemus henkilöstöfirmoihin ja kirjaa ylös minne olet niitä lähettänyt

Vierailija
8/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sanottiin mulle

Vierailija
9/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy te-palveluiden chatista

Vierailija
10/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hakenut, enemmänkin, mutta siis en voi niitä mihinkään kirjata.

Jos haettavan paikan järjestelmästä on tullut ilmoitus että hakemus vastaanotettu niin niistä ilmoituksista voi tallentaa kopion/kuvakaappauksen itselle tulevaisuutta varten.

Vierailija
11/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyspäivärahan ehto on se, että hakee aktiivisesti töitä. Tämä velvoite on kirjattu lakiin aina.

Aktiivinen työnhaku kannattaa varautua todistamaan esimerkiksi tulostamalla hakemuskopiot päivämäärineen mappiin.

Vierailija
12/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut työnhakijana ennen 2.5.2022, muutos ei vaadi sinulta toistaiseksi toimenpiteitä

Uusi asiakaspalvelumalli koskee sinua vasta sen jälkeen, kun päivitämme suunnitelmasi seuraavan kerran.Vastuuasiantuntijasi ottaa sinuun yhteyttämuutaman kuukauden sisällä ja käy kanssasi läpi, mitä uusi malli tarkoittaa sinun kohdallasi.Siihen saakka voit noudattaa nykyistä suunnitelmaasi ja jatkaa työnhakua entiseen tapaan.

Jos ilmoittaudut työnhakijaksi 2.5.2022 tai sen jälkeen, hae työtä uuden asiakaspalvelumallin mukaan

Uusi malli koskee sinua heti.Olemme sinuun yhteydessä viiden arkipäivän sisällä siitä, kun ilmoittaudut työnhakijaksi.Käymme kanssasi läpi, mitäuusi malli tarkoittaa sinun kohdallasi.

Vierailija
13/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennekuin työkkärin sivuilla tulee sellainen suunnitelma että näkyy et pitää kirjata 4 kpl. Mulle työkkäri nainen soitti ja selitti sen.

Vierailija
14/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyspäivärahan ehto on se, että hakee aktiivisesti töitä. Tämä velvoite on kirjattu lakiin aina.

Aktiivinen työnhaku kannattaa varautua todistamaan esimerkiksi tulostamalla hakemuskopiot päivämäärineen mappiin.

Juu tosiaankin tulostelen mappiin. Otahan päivän vedot hihaan ja jätä nämä idioottilausuntosi julkaisematta.

Vierailija
15/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö käydä vessassa vaikkei pissata?

Vierailija
16/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomaileva työkkärintäti tässä, kerropa hieman lisää, koska järjestelmä ei mahdollista tuollaista varoitusta. Joten ryhdytään nyt oikein tosissaan ruotimaan sitä, että mikä muistutus se sieltä tulla tupsahti ja mitä jätit tekemättä.

Vierailija
17/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeissa juurikin oli, virkailija ottaa yhteyttä ja laaditaan henk koht suunnitelma. Yksikin aiheeton varoitus, välittömästi valitus sekä kirjelmä oikeusasiamiehelle. Täysin mielivaltaista kyykyttämistä henkisesti jälkeenjääneiltä.

Kannattaa kyllä laittaa oikeusasiamiehelle tietoa varoituksesta, koska työkkärin järjestelmä ei sellaista tunne. Siellä sitten ihmettelevät, että mikä ihmeen juttu tämä taas on.

Vierailija
18/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun ei tarvitse huolehtia työnhaun muutoksista. Otamme yhteyttä." 

Vierailija
19/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä luottaisi suomalaisen byrokraatin sanaan. Kohta pukkaa karenssia koska byrokraatti ei ole ikinä väärässä. 

Vierailija
20/42 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä luottaisi suomalaisen byrokraatin sanaan. Kohta pukkaa karenssia koska byrokraatti ei ole ikinä väärässä. 

Sinulla on koska tahansa mahdollisuus ilmoittaa, että haluat uuden työllistymissuunnitelman ja sitten se tehdään, saat siihen 4 työnhakuvelvoitetta kuukaudessa ja kaikki on hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan