Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni kaveri on varas

Juu kyl teil on sormus joo
30.06.2022 |

Vanhempi vaan kohahduttaa olkapäitään. He kun ovat niin kunnollisia ihmisiä. Vaikka on ihan selvää että on varastanut jotain tulevat melkein vihaiseksi kun kerron mitä on tapahtunut ja miten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä laiskoja aloituksia.

Aloituksen perusteella tehdyn analyysin perusteella olen sitä mieltä, että ap on syyllinen.

Vierailija
2/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pööööööö :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos kuulisit koko tarinan et ihmettelisi syyllistä enää. Turha tänne kono tarinaa pistää. Imbesillit ei tajuaisi mitään kuitenkaan.

Vierailija
4/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos kuulisit koko tarinan et ihmettelisi syyllistä enää. Turha tänne kono tarinaa pistää. Imbesillit ei tajuaisi mitään kuitenkaan.

Parempi ettet tarinaa laitakaan kun nyt jo haukut kommentoijat.

Vierailija
5/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kohahduttaa olkapäitään"

Vierailija
6/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ulostusta housuissa.

Vierailija
7/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muistoja, että naapurissa, kun olin lapsi ja jo sitä ennen omassa kodissa, joku esitteli minulle sormusta. En ole varma, oliko se viety meiltä vai oliko se jonkun heistä ja minua syytettiin. Viimeisin muisto on, kun heitin sen pitkälle naapurin pihaan pitkään kasvistoon. Joku saattoi sitä esitellä myöhemminkin. En edes tiedä, mistä helvetistä oli kyse tarkalleen. Mutta siis minua vainottiin ja kidutettiin, kun olin lapsi, he käyttävät joitakin huumeita, jotka pyyhkivät muistin ja kivut ovat täysin sairaita. Seuraavan sitä yrittävän tap an siihen paikkaan.

Vierailija
8/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lapseni kaveri on varastanut meiltä. Ensimmäisen kerran sanoin varovasti, että epäilen, että on varastettu rahaa ja kortteja. Vanhemman reaktio oli, että ei meidän lapsi ainakaan.

En siis ole muista tapauksista enää sanonut ja päätin, että lapsi ei tule meille leikkimään. Ei ole minun asiani tapella tuosta asiasta, jos vanhemmat puolustavat lastaan viimeiseen asti. Lapsi oli vieläpä yllyttänyt omaa lastani varastamaan minun kukkarostani rahaa. Olisi itse ilmeisesti myös pöllinyt sieltä.

Lapsi on myös varastanut kaupasta ja luultavasti pöllii myös muilta kavereiltaan.

Vierailija
9/9 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa olla jokin kyläpoliisi lasten kavereille. Yksi on varas, yksi aina tappelemassa jne.