Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sellainen katosta roikkuva " kehto" ?

18.10.2006 |

Eli sellainen juutista tehty, sellaista olen etsinyt ja etsinyt.

Onko käyttökokemusta, onko hintansa väärti?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jätin itse tuon Ruohonjuuren mainitsematta kun se on oikeasti niin epäeettinen paikka, sen tarkemmin mainitsematta. Kaikki asiat eivät ole aina niin kuin kuvitellaan..

*entinen työntekijä*

Vierailija
4/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri pari viikkoa sitten Pikkukengurusta Leander merkkisen kankaisen kehdon. Saa joko kattoon roikkumaan tai ripustettua omaan " telineeseen" . Löytyy osoitteesta www.pikkukenguru.fi.

Vierailija
5/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että iloinen Maapallo Turusta lopetti ja siirtyi Ruohonjuuren omistukseen..... =((((((

Kesätuuli-82:

Joo, jätin itse tuon Ruohonjuuren mainitsematta kun se on oikeasti niin epäeettinen paikka, sen tarkemmin mainitsematta. Kaikki asiat eivät ole aina niin kuin kuvitellaan..

*entinen työntekijä*

Vierailija
6/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin nimittäin ko kaupassa säännöllisen epäsäännöllisesti.

Tottakai kiinnostaa, jos jotain epäeettistä liittyy toimintaan!?

Vierailija
7/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä niistä salassapitosäännöksistä.. Tuon tarkemmin kun en uskalla tällä hetkellä sanoa. Saako työntekijä paljastaa yrityksen asioita? Muuten kertoisin mielelläni. Kaikkia tuttaviani olen varoitellut, mutta sanotaan vain näin että itse en osta enää mitään sieltä. Ja olen oikeasti työskennellyt kyseisessä paikassa. Kyllä silmät avautuivat tälle " eko" toiminnalle ja luottamus meni kokonaan tuollaisiin kauppoihin.

Jokainen voi toki tehdä oman päätöksensä ostaako kaupasta mitään, mutta itse en suosittele kauppaa. (En vain voinut olla tämän kerran mainitsemasta asiasta vaikka näenkin mainoksia jatkuvasti, kun ärsyttää niin suunnattomasti sellainen tekopyhyys... *huokaus*) Toisin kuin monissa suurissa kaupoissa niin tuollaisissa on niin vähän työntekijöitä ollut, että jos kertoisin tarkemmin näin internetissä olisi helppo tunnistaa ja alkaa painostamaan minua. Niinpä kerron vain henkilökohtaisesti tutuille ja elän asiat painostaen mieltä. :-(