Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini ottaa hemmetisti päähän, joku päivä vielä napsahdan ja sanon sille suorat sanat!

Vierailija
18.10.2006 |

Työkaverini on aina " pistettävä paremmaksi" .

Esim. jos sanoo, että olin viikonloppuna 38 asteen kuumeessa, hän pamauttaa, että " minäpä olinkin 40 asteen kuumeessa, eikä tuntunut missään.."

Tai että " nukuin tosi huonosti viime yönä" Hän sanoo " mä en nukkunut lainkaan"

GGRRRRR!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
2/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeesti, en mä niitä päästäni keksi. ja joskus se voi olla paljon paljon pahempaa =) kutsuisin sitä vaan vuorovaikuttamiseksi, en kiusanteoksi... ei silti, mun työkaveri tekee kyllä ihan samaa, ja yleensä se pistää vielä pahemmaks, mutta ei se mua ärsytä ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joka työpaikalta löytyy tollasia henkilöitä. Kyllä käy miettimään voiko ne jutut muka oikeesti olla totta. Sit siihen päälle vielä kaiken kunnian kerääminen kaikesta mahdollisesta ja tietenkin aina oikeessa oleminen, ni on siinä kestämistä...

Vierailija
4/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomaa itsekin tuon naurettavan paremmaksi pistämisensä.

Vierailija
5/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mahdolliset: ¿Olitko eilen kuumeessa? Riitelitkö miehesi kanssa? Nukuitko yöllä? Onko lapsesi sairas? Onko anoppi kiva?¿ Ja kun olet saanut vastauksen näihin kysymyksiin, kerro oma asiasi, esim. että et saanut nukuttua. Kaveri ei voi enää syödä sanojaan, jos on normaali ihminen. (Voi kyllä olla, että sinä et vaikuta kovin normaalilta, jos ryhdyt tenttaamaan...)

Vierailija
6/6 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että mä melkein tein itsarin. Sitten sen on pakko tehdä. Tai leikkaat tukkas pois niin sen on leikattava koko pää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän