Onko 30 vuotiaalla eronneella äidillä mitään mahdollisuutta saada enää miestä?
Mitä olette mieltä, onko mitään mahdollisuutta saada enää uutta (hyvää) suhdetta näillä spekseillä? 30v nätti, hoikka, eronnut nainen, ollut koko ikänsä vain yhden miehen kanssa eli mennyt naimisiin teini-iän ihastuksensa kanssa, kaksi lasta, jotka on saatu parikymppisenä ja lapset ovat siksi jo kouluiässä. On työpaikka, ok tulot, koulutus, harrastuksia ja ihan ns. normaali elämä. Onko toivoa? Miksi/miksi ei?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan trendi tuo eroaminen ja kumppania vaihdetaan kuin sukkia. Jokaisen kanssa tehdään toki muksu tai parikin että on oikeen sekageeniporukka.
Eli on juu!
Olen ollut 10 vuotta naimisissa ja 15 vuotta yhdessä saman miehen kanssa, joten en nyt sanoisi että kumppania on vaihdettu kuin sukkia.
Ap
En puhunut sinusta, vaan yleisesti siitä miten kumppaneita tunnutaan vaihtavan kuin sukkia. Sitten totesinkin että kyllä sulla on mahdollisuus löytää uusi kumppani.
Luettelit, että kulissit on kunnossa. Siitä saa aika pinnallisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
vai että uusi laadukas elättäjä pitäisi saada. ei kai kukaan mies halua toisen miehen lapsien elättäjäksi. ap on lisäksi ex teiniäiti. ei ainakaan nosta pisteitä.
"parikymppinen" ei ole enää teini.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös naiset täällä hoe jatkuvasti, että parisuhde miehen kanssa vähentää naisen onnellisuutta ja lyhentää naisen elinikää? Mikset siis olisi tyytyväinen tilanteeseesi...?
No minä kyllä haluaisin mieluummin parisuhteen.
Ap
sinulla oli jo. kuka nyt enää käytettyä naista haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti hyvää seuraa, niin kyllä, on toivoa. Äitini oli 36 kun vanhempani erosivat, minä olin silloin 17v ja minulla on 3 pikkusiskoa.
Tosi moni mies halusi lähteä treffeille, mutta äiti sitten aina perui, tai yhtäkkiä ei halunnut tavata, vaikka ne miehet vaikutti minusta tosi ystävällisiltä, ja rehdeiltä suomalaisilta miehiltä.
Kiitos tästä näkökulmasta :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan trendi tuo eroaminen ja kumppania vaihdetaan kuin sukkia. Jokaisen kanssa tehdään toki muksu tai parikin että on oikeen sekageeniporukka.
Eli on juu!
Olen ollut 10 vuotta naimisissa ja 15 vuotta yhdessä saman miehen kanssa, joten en nyt sanoisi että kumppania on vaihdettu kuin sukkia.
Ap
Hmm yleensä muija kelpaa pumpattavaksi 4-kymppiseksi asti ja vasta sen jälkeen vaihdetaan nuorempaan jos pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Kasvettiin erilleen? Hah hah.... et sä kyllä miltään fiksuimmalta tapaukselta vaikuta, fiksuimmat ei tee lapsia heti 20-vuotiaina.
En missään kohtaa väittänyt olevani fiksu tapaus :D Valitsinhan minä miehenikin selvästi väärin, kun suhde ei kestänyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on juu!
Ap
En puhunut sinusta, vaan yleisesti siitä miten kumppaneita tunnutaan vaihtavan kuin sukkia. Sitten totesinkin että kyllä sulla on mahdollisuus löytää uusi kumppani.
Se on kyllä totta. Itse en olisi halunnut erota. Tuntuu että kaikki ympärillä eroavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvettiin erilleen? Hah hah.... et sä kyllä miltään fiksuimmalta tapaukselta vaikuta, fiksuimmat ei tee lapsia heti 20-vuotiaina.
En missään kohtaa väittänyt olevani fiksu tapaus :D Valitsinhan minä miehenikin selvästi väärin, kun suhde ei kestänyt.
Ap
Tämä. Itse asiassa tyhmyys on lisääntymisen edellytys.
"Suomalaisten älykkyysosamäärä on kääntynyt selvään laskuun"
Jäin leskeksi ja yksinhuoltajaksi samassa iässä, eikä kyllä ollut mitään vaikeutta päätyä uuteen oo arisuhteeseen sitten myöhemmin. Jos mies on aviomiesainesta, hän hyväksyy koko paketin.
Minkä väriset lapset, entä itse? Ja kuinka "hoikka" ja "nätti" oikeasti olet. Nää määrittelee jo hyvin pitkälle millaiseen mieheen sulla on saumat. Miehen saat varmasti aina.
Vierailija kirjoitti:
Luettelit, että kulissit on kunnossa. Siitä saa aika pinnallisen kuvan.
No mitä olisit halunnut tietää lisää voidaksesi vastata kysymykseen?
Ap
45+ ehkä. Ja tämä on taivaan tosi.
Tuossa iässä ikäisesillesi miehille on plussa, että lapsesi ovat jo aika isoja eivätkä vauvoja kuten keskimäärin. Lapset siis jarruttaa pariutumista vähemmän kuin keskivertoeroäidin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeasti hyvää seuraa, niin kyllä, on toivoa. Äitini oli 36 kun vanhempani erosivat, minä olin silloin 17v ja minulla on 3 pikkusiskoa.
Tosi moni mies halusi lähteä treffeille, mutta äiti sitten aina perui, tai yhtäkkiä ei halunnut tavata, vaikka ne miehet vaikutti minusta tosi ystävällisiltä, ja rehdeiltä suomalaisilta miehiltä.
Kiitos tästä näkökulmasta :)
Ap
Sitten kun astut deittailun maailmaan, niin törmäät varmasti kyllä outoihin tyyppeihin, ja sellaisiin jotka haluaa vain seksiä. (Näin kävi juuri omalle äitille, mutta suurin osa tosiaan oli mukavia ihmisiä) Mutta ei kannata luovuttaa!
Muista kuitenkin antaa lapsillesi tilaa surra. Minun nuorin siskoni otti vanhempieni eron tosi rankasti, kun minuun se taas ei vaikuttanut, kun asuin jo omassa kodissa. Siskoni ei tykännyt isän uudesta vaimosta, vaikka hän oli ihastuttava ihminen.
Välillä kyllä olen harmissani, etten voi mennä kotiin "isin ja äidin luo."
Mutta ajan kanssa lapsetkin tottuvat, kunhan muistaa heidän olemassaolon, eikä ajattele vain itseään.
Joo,ei kiitos. On kokemusta näistä yh:sta.
Jatkuvasti jauhetaan exästä.riitaa lapsista.riitaa elareista.tällaisen kanssa mies on vain maksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Jäin leskeksi ja yksinhuoltajaksi samassa iässä, eikä kyllä ollut mitään vaikeutta päätyä uuteen oo arisuhteeseen sitten myöhemmin. Jos mies on aviomiesainesta, hän hyväksyy koko paketin.
Kiitos sinulle!
Ap
Minulle kelpaisi suhde missä nähdään kerran kaksi joka toinen viikko ja käydään välillä yhdessä pidemmällä lomalla. Sitten kun lapset (omat) ovat aikuisia voidaan tavata tiheämmin. Tämä sillä oletuksella että nainen on täydellinen juuri minun makuun
M39 2 lasta ja eronnut
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset lapset, entä itse? Ja kuinka "hoikka" ja "nätti" oikeasti olet. Nää määrittelee jo hyvin pitkälle millaiseen mieheen sulla on saumat. Miehen saat varmasti aina.
Ihan suomalaisia tuppukyläläisiä ollaan kaikki, jos sillä on merkitystä. Ulkonäköä en ala tarkemmin täällä kuvailemaan. Mitat kerroin jo aiemmin kommenteissa. Nätteyttä on vaikea määritellä, kauneus on katsojan silmässä. Omasta mielestäni olen kivannäköinen. En tosin jaksa pyntätä koko ajan ulkonäköäni. Enemmänkin luonnonkaunis, mikä ei toki vedä vertoja instagram-naisille ja muille sellaisille.
Ap
miksi joku haluaisi vakavasti seurustella naisen kanssa, joka ei kyennyt edes elämään sen miehen kanssa, jonka kanssa teki lapsia