Mistä hyvät liivit???
Varmaan aiheena vanha kuin taivas, mutta kaipaan tuoreita tietoja - mistä naiset ostatte liivinne? Nimenomaan suuria rintoja tukevat ja laadukkaat liivit etsinnässä.
Olen ostanut nyt pari kertaa liivit Changelta, mutta niiden laatu tuntuu todella huonolta. Kuppi meni nurin nyt totaalisesti, kun kahdesti päällä olleiden liivien olkaimesta petti ommel. Sitä ennen liivien materiaali tuntui löystyvän ennenaikaisesti ja yksissä kangas nyppyyntyi ja ne värjäsivät vaatteita.
Olin yhteydessä liikkeeseen ja sanoivat liivien käyttöiän olevan 3-6kk! Tuntuu aikas lyhyeltä ajalta. Ei ole yhdetkään heidän liivit kestäneet sitä puolta vuotta. Niillä hinnoilla kaipaisin parempaa.
Joten, missä myydään oikeasti istuvia, laadukkaita liivejä?
Kommentit (36)
Jättäkää rintsikat pois 👍
MÅ OSTIN CITYMARKETISTA, MAKSOIVAT JOTAIN 30 E,EIVÄT OLE KULUNEET JA TUKEVAT HYVIN MELKO ISOJANI.TRIAKTION MERKKISET.EIVÄT MYÖSKÄÄN PURISTA EIKÄ NIISSÄOLE MITÄÄN ÄRYTTÄVIÄ YKSITYISKOHTIA,
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin.
Suosittelen Lindexin T-paitaliivejä. Ovat tosi mukavat päällä ja kestävätkin. Hinta palttiarallaa 30e.
Käsittääkseni useilla paikkakunnilla Suomessa on liikkeitä, jotka ompelevat istuvat liivit tarpeen mukaan. Ohessa seuran artikkeli https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hanna-ja-markku-ryhtyivat-valmistamaan-…
Evelacelta. Suosittelen. Myös Sokoksen liiviosastolta löytyy hyviä merkkejä, mm. Primadonna.
Pitää maksaa vähän enemmän, niin kyllä kestää ja istuu.
Funky Ladystä, jo löytyy oikeasti. Kallista toki on.
Lumingerie. Löytyy isoja kokoja, myös pienellä ympärysmitalla. Noista marketeista kun ei löydy kuin ehkä E-kuppi ja silloin ympärys jotain 90-95, mikä on suurimmalle osalle naisista liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy antaa täydet pinnat 😍
Primadonnaa kannattaa kokeilla. Toki on kallis merkki,mutta ilmeisen laadukas ja jokaisesta alusvaatteiden erikoisliikkeestä tuota löytyy. Monenlaista liiviä löytyy ja paljon kokoja. Kaikki eivät suinkaan ole mallia mummoliivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy antaa täydet pinnat 😍
Juu, plastiikkakirurgille. Tai ehkä ei, kun on sijoittanut nännipihat ja nännit liian ylös. Tytsy ei varmaan löydä rintsikoita tai uikkareita, jotka peittäisivät nännit ja nännipihat. Näin ollen hän joutuu oleman arjessa sekä uimarannalla ilman liivejä. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Funky Ladystä, jo löytyy oikeasti. Kallista toki on.
Miksiköhän Funky lady ei ole päivittänyt Facebookiaan yli kuukauteen? Funky lady Lahti on kylläkin päivittänyt omaansa juhannuksen aikoihin.
Minä ostan verkosta, timarco ja lumingerie. Lempimerkkini on Fantasie. Kokoni on 70I.
Sama ongelma täälläkin. Mistään ei tunnu löytyvän liivejä, jotka olisivat sopivan napakat etteivät rinnat hölsky kävellessä, mutta eivät kuitenkaan kiristäisi niin että henki tuskin kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan verkosta, timarco ja lumingerie. Lempimerkkini on Fantasie. Kokoni on 70I.
En ole ap.,mutta olen itsekin kokeillut noita Fantasien liivejä. Ainakin omalla kohdallani olivat liian ohuita ja niistähän näkyy läpi. Suosittua Rebecca tai vastaava mallin liivejä kokeilin ja jotakin muutakin. Tuo merkkihän on erikoistunut isoihin kuppikokoihin pienillä ympäryksillä. Itselläni on toki isot rinnat, mutta isolla ympäryksellä kuppi ei ihan noin iso kirjain ole ja kokeilemani oli mallin ison ympärys. Itselleni ainakaan tuo merkki ei siis sovi.
Intersportista urheiluliivit, nimi alkaa S-kirjaimella. Ovat tukevat ja pitävät. Käytän niitä jatkuvasti.
Ostan nykyään aina liivit Lumingeriesta, nimenomaan suuren kuppikoon ja istuvuuden vuoksi.
Pitäisi tietää kokosi ja mihin vertautuvat, kun koot vaihtuvat eri merkeissä.
Minäkin tahdon tietää, kiitos. Olen vuosikaudet ostanut yhden valmistajan oikeastaan yhtä ja samaa mallia, joka on istunut ja ollut kaikin tavoin kuin minulle tehty. Nyt on kuitenkin jotain tapahtunut joko minulle tai rintsikoille - ei istu enää ja on koko ajan jotenkin epämukava. Olen ollut huomaavinani, että kuppeja on jotenkin madallettu tai litistetty, mutta en ole varma. Nyt tahtoisin löytää uuden suosikin, mutta olen äärettömän haluton ja laiska lähtemään sovituskoppeihin tempoilemaan.