Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa jäädä pillun sisään orgasmin jälkeen.

Vierailija
29.06.2022 |

Mille se tuntuu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se mukava olla lähekkäin.

Vierailija
2/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minäkin pidän siitä. Meillä myös nukutaan välillä sisäkkäin, joko niin ettei ole aikeitakaan harrastaa seksiä loppuun asti tai sitten jäädään yhdynnän jälkeen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimältä

Vierailija
4/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minäkin pidän siitä. Meillä myös nukutaan välillä sisäkkäin, joko niin ettei ole aikeitakaan harrastaa seksiä loppuun asti tai sitten jäädään yhdynnän jälkeen nukkumaan.

Naisten on suvaitsempaa pitää monista eri asioista, siksi kysyttiin vain miehistä.

Vierailija
5/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntuu kivalta. Ei siinä tilanteessa ole mihinkään kiire. Kivaa myös koettaa, kuinka pitkään kalu jaksaa pysyä kovana siellä.

Vierailija
6/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kaapata vaatteet kainaloon ja juosta.

Vierailija
7/23 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla luonnon oikkuja. Kun mällit on sinne roiskinu, on parempi jäädä paikoilleen joksikin aikaa, ettei vedä lastia ulos.

Vierailija
8/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahtavaa naiseni vielä liikuttaa lantiota ja supistelee tahallaan pillua. Ku mällit päästäny Oon saanu mahtavan naisen.

Vierailija
9/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laukean voimalla takaapäin naiseni sisään. Siitä sitten pyöräytän naisen lusikkaan ja jätän kalun sisälle. Se vain tuntuu oikealta tehdä noin.

Vierailija
10/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän seisokin jälkeen kun tulee iso orgasmi, kalussa tuntuu jälkisykähdyksiä vielä sen löystyessä. Tuntuu luonnollisesti paremmalta, jos siinä on tiukkaa lihaa ympärillä.

Vierailija
11/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla siemensyöksyssä sellaisessa asennossa, ettei tarvitse vetää ulos hetkeen. Naisystäväni on niin tiukka, ettei se helposti veltostu sisällä ollessa. Joskus hän alkaa nytkyttää alapäätään muutaman minuutin päästä ja uusi kierros alkaa. Jo tämänkin mahdollisuuden vuoksi haluan pitkittää poisvetämistä. Ja siinähän sitä samalla rapsutellaan toistemme ihoa, suukotellaan ja jutellaan äskeisistä ihanuuksista. Pieni hänen tekojensa ja piirteidensä kehuminenkaan ei tunnu olevan pahasta kunhan se pysyy totuudessa tai uskottavan lähellä sitä.

Vierailija
12/23 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille se tuntuu: Lämpimältä ja märältä

Vierailija
13/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jatkaa työntöjä, tuntuu paineiselta, supistelevalta, liukkaalta, lämpöiseltä ja nautinnolliselta. Haluan suudella ja hyväillä tyttöystävää ja tuntea rinnat vartaloani vasten. Haluan kokeilla pysynkö jäykkänä. Mennään uusintaan ja sen uusintaan. En halua vetää ulos, joka kerralla kestän kauemmin laukeamatta ja tyttis tykkää, vaikka hän sanoo nauttivansa paljon mun nopeistakin.

Vierailija
14/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muista mistä tuli.

Vierailija
15/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ratsastaa miehen päällä, nainen ratkaisee, miten kauan mies on hänen sisällään.

Vierailija
16/23 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hienolta kun alkaa veltostuun ja valuu pikkuhiljaa ulos

Vierailija
17/23 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kierroksen jälkeen on ihan luonnollista jatkaa suoraan toiselle kierrokselle vetäytymättä välillä ulos jos vaan kumppanilla kunto riittää ja ollaan vielä ns. ykköspesällä.

Vierailija
18/23 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastanut tuota tunnetta varsinkin vaimon orgasmin jälkeen. Rutistettu kovaa toisiamme ja viipyilty sisäkkäin. Toinaan kaluni ollut pitkään kovana, vaikkei ole jatkettukaan toiselle kierrokselle.  Ei ole ollut mihinkään kiire varsinkin kun vaimonkin mielentila ollut herkkä. Silloin tuntenut aina itsensä mieheksi. 

Vierailija
19/23 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tunnen vielä kun viimeisetkin mällit pulpahtelee putkesta ulos.

Vierailija
20/23 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sammunut niin että jäi sisälle. Nainen vihtuili siitä seuraavana aamuna. Suostui onneksi jatkamaan siitä mikä jäi yöllä kesken. Sitä mä olen miettinyt kun ikää tulee että mitä jatkossa? Alkoholia pitäisi vähentää. No sehän sopii jos kukkaa löytyy. 

Ikää kun on jo yli 50 niin alkoholit on lähinnä krapulan aiheuttajia. Kävi jo kerran niin kamala että humalassa muna ei oikein toiminut. Selvinpäin tai pelkästään savuissa sentään toimii kuten aina. Olen näyttänyt naiselle kuinka pelkästään ajattelemalla saan reaktion. Varsin jäykän sellaisen.

Kun kysyi miten sä teet tuon niin otin pisteet. Sanoin tarvii vain ajatella sinua. Naisen kehuminen kannattaa aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä