Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tyohaastattelu! Miten laitan hiukset (sellaset lapaluihin saakka olevat, mutta kerrostetut) ja mita ihmetta laitan paalle? Mustat jakku ja housut olis, mutta

Vierailija
18.10.2006 |

ne tuntuu vähän möröltä... Entä millaset kengät?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokemusta. Vaatteet ajattelin laittaa, koska yleensä niin on tapana tehdä :) t. ap

Vierailija
22/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siis tietenkin firmasta, mutta ap:n kuvauksien perusteella nuorekas jakkupuku (itse laittaisin ehkä harmaan) ja nätti paitapusero sinne alle. Värit sellaiset jotka sopivat sinulle! Eli ei mustaa albiinolle tai ruskeaa/beigeä maantiehiirelle ;) kengiksi siistit avokkaat, alle sukkikset tai OHUET nilkkasukat (ei puuvillaiset). Hiukset laittaisin siistille ponnarille nätillä soljella, tai muu yksinkertainen, siisti mutta rento hiuslaite. Nuttura voi olla vähän tiukkis jakkupuvun (etenkin mustan) kanssa.

Tsemppiä haastatteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat sen ponnarin voit huolitella sen niin että kierrät hiulenkin päälle vähän omia hiuksia mitkä kiinnität pinnillä. Näyttää paremmalta kuin hiuslenkki...

Ja musta jakkupuku on ok, kengät ja toppi voisi olla aika naiselliset.

Vierailija
24/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat korkoloaferit. Vai olisko vaaleanpunainen /sininen o-aukkoinen t-paita parempi. Koruja mulla on yleesnä kihla+vihkisormukset, yks isompi timanttisormus, helmikorvakorut ja kultainen papu-kaulaketju. Otanko ne pois vai annanko olla?

t ap

Vierailija
25/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se v-aukkoinen, se on aina hyvän näköinen jakun alla. Sormuksien anna olla, mutta ehkä vaihtaisin korvikset, helmet voivat olla korvissa vähän turhan konservatiiviset tai ehkä vähän tätimäisetkin tuon muun asun kanssa. Mä vaihtaisin myös ehkä klassisen kaulaketjun johonkin muodikkaaseen pitkään koruun, tai kuten joku sanoi pitkä huivikin olisi hyvä tuon asun kanssa. Klassista, mutta modernit asusteet siis.

Vierailija:

mustat korkoloaferit. Vai olisko vaaleanpunainen /sininen o-aukkoinen t-paita parempi. Koruja mulla on yleesnä kihla+vihkisormukset, yks isompi timanttisormus, helmikorvakorut ja kultainen papu-kaulaketju. Otanko ne pois vai annanko olla?

t ap

Vierailija
26/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korut voit jättää.

Vierailija
27/27 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se EI tarkoita sitä, että se on burberry-ruutuinen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän