Mies nukahti (sammui) juhannuksena paljuun
Onneksi satuin menemään katsomaan ja herätin hänet sieltä. Itseä kyllä säikäytti ja jäi hirvittämään. Oli siis melko tuhdissa humalassa, ja tällainen humalassa paljuttelu on lähes joka viikonloppuista. Ei oikein suostu puhumaan asiasta, sanoo jotain epämääräisiä ensi kerralla en ole niin kauaa, kun ilmaisen huoleni. Ja että häntä ei saa kontrolloida ja holhota. Mitä tässä voi tehdä? En kyllä halua rampata ja valvoa aamuun asti häntä katsomassa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Laita sille pelastusliivit ensi kerralla.
Tai sitten et ole edes suhteessa tuommoiseen ukkoon. Itse en pystyisi. Saatika että paljastaisin tänne - vaikkakin anonyymina - että kuinka tyhmä itse olisin.
Veikkaan, että olet räväkkä, kouvolatukkainen lähihoitaja.
Kysyit vauva-palstalta, että "Mitä tässä voi tehdä?" Kokeilepa miettiä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sille pelastusliivit ensi kerralla.
Tai sitten et ole edes suhteessa tuommoiseen ukkoon. Itse en pystyisi. Saatika että paljastaisin tänne - vaikkakin anonyymina - että kuinka tyhmä itse olisin.
Veikkaan, että olet räväkkä, kouvolatukkainen lähihoitaja.
Kysyit vauva-palstalta, että "Mitä tässä voi tehdä?" Kokeilepa miettiä itse.
No pitääpä sun olla ilkeä. Veikkauksesi meni pieleen.
Tässä sinulle asiallinen vastaus.
Hän on alkoholisti, ja sille ei kukaan muu kuin hän voi mitään. Ja se vaikuttaa teidän lapsiin kaikilla tavoilla, vaikka kuinka yrittäisit, ettei he koskaan näkisi häntä kännissä tai sammuneina.
Tein itse jossain vaiheessa lupauksen itselleni, että jos miehen alkoholismi alkaa näkyvästi vaikuttaa lapsiin, minä lähden. Kun lopulta yksi lapsi löysi miehen sammuneena aamulla, minä otin eron. Suosittelen samaa.
"Mies nukahti (sammui) juhannuksena paljuun
klo 13:54 | 29.6.2022
Onneksi satuin menemään katsomaan ja herätin hänet sieltä. Itseä kyllä säikäytti ja jäi hirvittämään. Oli siis melko tuhdissa humalassa, ja tällainen humalassa paljuttelu on lähes joka viikonloppuista. Ei oikein suostu puhumaan asiasta, sanoo jotain epämääräisiä ensi kerralla en ole niin kauaa, kun ilmaisen huoleni. Ja että häntä ei saa kontrolloida ja holhota. Mitä tässä voi tehdä? En kyllä halua rampata ja valvoa aamuun asti häntä katsomassa."
Ja annoit hyvän tilaisuuden mennä sivu suun!
Olisit painanut pään veden alle ja pitänyt siellä hyvän aikaa. Kukaan ei olisi varmasti mitään epäillyt kun kännisika hukkuu paljuunsa.
Voin kuvitella miten se siellä lillui..... hyi s-tana!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteilla on ne alkoholistien ongelmat.
Nii-i! Että mistä sais lisää viinaa? Heti!
Luetuta sillä ne vuoden 2021 hukkuneet. Aika moni oli kuollu paljuun hukkumalla, kun kännissä oli jäänyt sinne lillumaan.
Pelastusliivit päälle. Tosin sekään ei auta, jos pää retkahtaa. Tehkää sellainen kaksiosainen kaulus styroksilevystä.
Vierailija kirjoitti:
Älä päästä miestä paljuun kännissä. Ylipäätään olisi hyvä jos vähentäisi alkoholin käyttöä niin että ei olisi kännissä.
"Ylipäätään" älä ota kännäävää ukkoa.
"Joku piti saada, fiilis oli sellainen..."
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle asiallinen vastaus.
Hän on alkoholisti, ja sille ei kukaan muu kuin hän voi mitään. Ja se vaikuttaa teidän lapsiin kaikilla tavoilla, vaikka kuinka yrittäisit, ettei he koskaan näkisi häntä kännissä tai sammuneina.
Tein itse jossain vaiheessa lupauksen itselleni, että jos miehen alkoholismi alkaa näkyvästi vaikuttaa lapsiin, minä lähden. Kun lopulta yksi lapsi löysi miehen sammuneena aamulla, minä otin eron. Suosittelen samaa.
Ei mulla muuta kuin että komppaan tätä. Voit ihan hyvin ilmoittaa miehelle, että jos joka viikonloppu pitää juoda itsensä kunnolla humalaan tai ikinä jäädä kunnon kännissä yksin paljuun, niin haluat eron. Ei tarvitse olla suhteessa ihmisen kanssa jolle alkoholi on perhettä tärkeämpää, eikä lapsia saa altistaa sellaiselle touhulle.
Älä päästä miestä paljuun kännissä. Ylipäätään olisi hyvä jos vähentäisi alkoholin käyttöä niin että ei olisi kännissä.