Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen tehdä aloitteen treffeihin liittyen?

Vierailija
29.06.2022 |

Nyt tarvittaisiin pikaisesti ja kipeästi apua ja myös mies näkökulmaa!

Elikkä tapasin erään miehen baarissa ja päädyimme viettämään koko illan kaksin, eikä siis hypätty sänkyyn vaan juttelimme ja flirttailimme koko illan. Illan aikana minä tein periaatteessa aloitteet mutta hän kyllä sitten pallotteli aina takaisin ja oli selvää että hänkin on kiinnostunut. Eli mies on luultavasti ainakin hieman ujo ja todella varovainen?

Vaihdoimme illan päätteeksi numerotkin, ja ilta oli molempien mielestä onnistunut ja sovimme että seuraavaksi esittelen hänelle minun kotiseutuani ja sieltä kivoja paikkoja. Nyt ehdotin hetki sitten viestillä miehelle josko lähtisi muuten vain pyörälenkille johon totesi että sää on liian lämmin sellaiseen. Eikä mitään muuta. Mies on kyllä hieman ujo, mutta olisin odottanut hänen sitten ehdottavan itse takaisin jotain?

Nyt mietinkin että odotanko häneltä nyt yhteydenottoa treffeihin liittyen vai onko pallo edelleen minulla vaikka hänelle jo treffejä ehdotinkin? Joista hän ymmärtääkseni kieltäytyi? Vai eikö mies kenties älynnyt että ne olisivat olleet varsinaiset treffit? Soitanko ja kysyn milloin toteutettaisiin alkuperäiset treffisuunnitelmat eli teenkö nyt uuden aloitteen perään? Olenko liian tungetteleva ja onko parempi vain odottaa että hän ehdottaisi jotain?

Jos edes ehdottaa sillä on aika ujo tapaus eikä illan aikana itse mitään aloitteita tehnyt. Oli kuitenkin täysillä mukana aloitteissani ja selkeästi kiinnostunut. Mitä miehet ylipäätään pitävät naisista jotka tekevät aloitteita ja ovat määrätietoisia ja ns johtava/johdatteleva osapuoli suhteen alkuun liittyen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällä ilmalla voisi kysyä terassille? Pyöräily yms. liikunnalliset jutut ovat tosiaan liian rasittavia.

Tietenkin mies olisi voinut ehdottaa itse jotain muuta tai että katsotaan joskus myöhemmin.

"Kiitos kutsusta, mutta nyt on liian kuuma. Mennäänkö joskus toiste? Tai mennäänkö terassille/järven/meren rantaan autolla/johonkin mitä sielläpäin on mahdollista mennä rasittumatta".

Vierailija
22/27 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi! Vain mies voi kyetä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies voi olla niin rohkea.

Vierailija
24/27 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasta se painimatsiin niin sitten vasta näkee mikä on miehiään.         Se kannattaa tehdä suhteen alussa niin selviää onko sulhasehdokas ihan tissiposki.

Vierailija
25/27 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä heikko tapaus jos ei viitsi edes pyöräretkelle lähteä.       

Vierailija
26/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitystä, kysyin josko mies lähtisi kanssani uimaan joku päivä. Vastaukseksi tuli vain että nyt on paljon kiireitä. Viesti meni perille, eli kiinnostus vain ilmeisesti lopahti. Harmittaahan pakit aina mutta eipä tälle mitään voi, tosiaan en kuitenkaan hävinnyt mitään kysymällä vielä kerran!

Vierailija
27/27 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitystä, kysyin josko mies lähtisi kanssani uimaan joku päivä. Vastaukseksi tuli vain että nyt on paljon kiireitä. Viesti meni perille, eli kiinnostus vain ilmeisesti lopahti. Harmittaahan pakit aina mutta eipä tälle mitään voi, tosiaan en kuitenkaan hävinnyt mitään kysymällä vielä kerran!

Hän voi olla sosiaalisesti kömpelö eikä ymmärrä ehdotuksiasi treffikutsuksi. Jos hän ei pidä liikunnasta helteillä tai voi olla myös aidosti kiireinen, niin hän vain kertoo sen faktuaalisen tilanteen nimenomaiseen ehdotukseesi, eikä tajua että sua ei kiinnosta nimenomaan pyöräily tai uinti tekemisenä itsessään vaan miehen seura. Käytä rautalankaa, niin asia selviää. Voit myös kysyä, koska hänelle sopisi tavata. Siihen ei voi enää vastata epäselvästi.