Voiko nainen tehdä aloitteen treffeihin liittyen?
Nyt tarvittaisiin pikaisesti ja kipeästi apua ja myös mies näkökulmaa!
Elikkä tapasin erään miehen baarissa ja päädyimme viettämään koko illan kaksin, eikä siis hypätty sänkyyn vaan juttelimme ja flirttailimme koko illan. Illan aikana minä tein periaatteessa aloitteet mutta hän kyllä sitten pallotteli aina takaisin ja oli selvää että hänkin on kiinnostunut. Eli mies on luultavasti ainakin hieman ujo ja todella varovainen?
Vaihdoimme illan päätteeksi numerotkin, ja ilta oli molempien mielestä onnistunut ja sovimme että seuraavaksi esittelen hänelle minun kotiseutuani ja sieltä kivoja paikkoja. Nyt ehdotin hetki sitten viestillä miehelle josko lähtisi muuten vain pyörälenkille johon totesi että sää on liian lämmin sellaiseen. Eikä mitään muuta. Mies on kyllä hieman ujo, mutta olisin odottanut hänen sitten ehdottavan itse takaisin jotain?
Nyt mietinkin että odotanko häneltä nyt yhteydenottoa treffeihin liittyen vai onko pallo edelleen minulla vaikka hänelle jo treffejä ehdotinkin? Joista hän ymmärtääkseni kieltäytyi? Vai eikö mies kenties älynnyt että ne olisivat olleet varsinaiset treffit? Soitanko ja kysyn milloin toteutettaisiin alkuperäiset treffisuunnitelmat eli teenkö nyt uuden aloitteen perään? Olenko liian tungetteleva ja onko parempi vain odottaa että hän ehdottaisi jotain?
Jos edes ehdottaa sillä on aika ujo tapaus eikä illan aikana itse mitään aloitteita tehnyt. Oli kuitenkin täysillä mukana aloitteissani ja selkeästi kiinnostunut. Mitä miehet ylipäätään pitävät naisista jotka tekevät aloitteita ja ovat määrätietoisia ja ns johtava/johdatteleva osapuoli suhteen alkuun liittyen?
Kommentit (27)
Odottaisin muutaman päivän ja jos ei mitään kuulu niin ehdottaisin uudelleen jotain yhteistä tekemistä. Jos ei mieheltä mitään vastakaikua tule niin antaisin olla noin 3-4 yrityksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olitte selvin päin niin voi.
Humalaisten flirttejä ym. ei lasketa miksikään.
Alkuillasta joimme muutaman, mutta ilta venyi aamuun asti kun oli niin kivaa ja kiinnostavat keskustelut, että ei maltettu lopettaa saati sitten keretty siinä nauttia alkoholia. Eli olimme selvin päin, ja mies seuraavana päivänä sanoikin että täytyy joskus jatkaa siitä mihin jäätiin, eli kiinnostusta ilmeisesti on, mutta ei konkreettista treffipyyntöä tai ehdotusta.
Vierailija kirjoitti:
Taisi vain kiinnostus kuitenkin lopahtaa.
Kyllä hyvin mahdollista sekin, tässä vain mietin että kannattaako yrittää vielä kerran ennen kuin luovutan hänen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies ymmärtää pysyä kaukana sinusta!
Olisi kiva kuulla perustelutkin. Epävarma asian suhteen olen koska tämä on uutta minulle, ei ole kokemusta vaikka ikää on jo yli 30v. Enkä haluaisi että pilaan kaiken olemalla turhan tungetteleva. Ujoushan mieheltä ei mitään haittaa, eikä myöskään se ettei tee aloitteita, sillä tosielämässä juttu luisti täydellisesti sillä asetelmalla että minä tein aloitteet. Nyt kuitenkin puhelimen välityksellä on hankala saada toisesta selkoa vielä kun emme kumpikaan käytä hirveämmin viestintäsovelluksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi vain kiinnostus kuitenkin lopahtaa.
Kyllä hyvin mahdollista sekin, tässä vain mietin että kannattaako yrittää vielä kerran ennen kuin luovutan hänen suhteen?
No ei kai siinä mitään menetäkään. Pahinta mitä voi tapahtua on että hän ei lähde sittenkään.
Huokaus. - Huomaa aina tosinaan, että sukupuolten väliseen tasa-arvoon on matkaa kun tämä(kin) kysymys toistuu täällä säännöllisen epäsäännöllsiesti. - Mutta siis aloitteen tekijänä voi olla tai olla olematta riipumatta sukupuolesta. - Myös aloitteeseen voi niin nainen kuin mies ottaa vastaan tai torjua sen. Suomessa kun ollaan, niin ei aloitteen tehnyt (tai aloitteesta kieltäytynuty) ns. menetä kasvojaan, vaikka aloite ei johtais mihinkään. Ei se tietenkään mukavaa ole pakkeja saada mutta, jos vaikka itse asettusin vain odottamaan ja toivomaan, että joku tekisi minua kohtaan aloitteen, niin luultavasti saisin odottaa useamman vuoden, että joku aloitteen tekisi minua kohtaan. Vaikka mistä sitä tietää. En vain ymmärrä miksi odottaa tai olettaa, että joku tekisi yhtään mitään sellaista, jonka aivan hyvin voisi tehdä imyös tse
Kai sä voit vielä kerran laittaa jonkin viestin, mutta jos se ei johda mihinkään, niin kannattaa luovuttaa. Ehkä se mies vaan nautti kivasta illasta, muttei ole sen enempää kiinnostunut. Kuulostaa aikamoiselta kivireeltä, kun hän ei osoita omaa kiinnostusta.
Miehenä harvemmin olon kohdannut yhtä innokkaita ja aktiivisia aloitteen tekijöitä. - Kun on kohdannut niin sitähän on pini pääni ollut ihan sekaisin ja pyörällä, että miten ihmeessä vastaan takaisin. Toisaalta olen ollut niin kauan sinkkuna, että pelkään jo, että joko liialla omalla innokuudellani pilaan kaiken. - Tai sitten pilaan sen, koska en sytykään itse kun päässä jyskyttää, että miksi kukaan haluaisi oikeasti olla kanssani yhtään enempää kun ei ole tähänkään asti paljoakaan halunnut. Mutta tällainen itseni vähättely saati tosien motiivien kyseenalaistamien -vaikka pitäsin ne vain oman pääni sisällä- puhuamttakaan uhriutumisesta tuskin ovat kovin puoleensa vetäviä piirteitä...
Älä jää ihmettelemään vaan kysy suoraan ja selvästi haluaako hän tehdä jotain tai ylipäätänsä viettää aikaa kanssasi. Voi olla että ei tosiaan pyöräily helteellä napannut, mutta joku muu tekeminen vois kiinnostaa. Voit ehdottaa jotain muutakin. Jos ei suoraan kysymykseen osaa vastata tai pari kertaa torjuu yrityksen niin sitten voi luovuttaa. Itsekin olin nuorempana aika ujo ja ehkä osannut tulkita naisten vihjeitä ja eleitä. Pari tapausta jälkikäteen kertoi sitten että olisivat olleet kiinnostuneita minusta, mutta minä en moista tajunnut kun tilanne oli päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet?
Sinulle taitavat nuo kyseiset eritteet maistua kun noin kiinnostaa.
Anna muutama päivä miettimisaikaa. Jos mies on kiinnostunut hän ottaa todennäköisesti yhteyttä. Vielä senkin jälkeen jää pieni mahdollisuus että on liian ujo tai epävarma ja kannattaa koittaa kysyäö vielä kerran
Outo mies. Jopa minä ujona ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä tiedän, että kieltäytyessäni jostain ajanvietteestä, tulee minun ehdottaa tilalle jotain muuta.
Se ettei ehdottanut jotain muuta yhteistä tekemistä kuulostaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut. Itse odottaisin pari pvää kuuluuko mitään. Ja sitten antaisin vaan olla. Jos joku on oikeasti kiinnostunut niin kyllä hän silloin sen näyttää.
Nainen voi tietenkin olla aloitteellinen. Mutta pitää myös osata sitten etsiä merkkejä kiinnostuksesta tai sen puutteesta eikä vain keskittyä siihen että toinen sentään "vastaa aloitteisiin". Tämä kyseinen mies ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Outo mies. Jopa minä ujona ja sosiaalisesti kömpelönä miehenä tiedän, että kieltäytyessäni jostain ajanvietteestä, tulee minun ehdottaa tilalle jotain muuta.
Paitsi jos et halua tehdä mitään kyseisen henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei ehdottanut jotain muuta yhteistä tekemistä kuulostaa siltä, ettei ole kovin kiinnostunut. Itse odottaisin pari pvää kuuluuko mitään. Ja sitten antaisin vaan olla. Jos joku on oikeasti kiinnostunut niin kyllä hän silloin sen näyttää.
Niin no se tässä ristiriitaista onkin, kun kasvotusten näytti kiinnostuksen, pyysi puhelinnumeron, sanoi että täytyy jatkaa joku päivä siitä mihin jäätiin, ja tunne ei varmasti ollut vain yksipuolinen, kyllä se olisi käynyt illan aikana jo ilmi. Mutta juuri tuo hämmensikin kun ei mitään sitten tilalle ehdottanut. Ehkä vielä kerran kokeilen ja pyydän vaikka ajelulle ja kyllä vastaus siihen kertoo sitten paljon.
Jos olitte selvin päin niin voi.
Humalaisten flirttejä ym. ei lasketa miksikään.