Miehen käytös
On alkanut ärsyttää se, että mies käyttäytyy yli ystävällisesti kaikkien muiden paitsi minun seurassani. Siis yht äkkiä kun siskoni on käymässä niin tekee mukisematta kotitöitä, haluaa lähteä vaikka minne käymään ja tehdä asioita. Silloin kun minä pyydän tai kysyn niin ei lähde kirveelläkään. Haluaa vain olla kotona jne. Ei tiskaa ikinä ja tee muutenkaan mitään. Alkanut ärsyttää tuo muille esittäminen. Ap
Kommentit (5)
Niitä kutsutaan osittain käytöstavoiksi, kun ei näytetä vieraille hapanta naamaa. Toinen syy on se, että vieraat rikkovat arjen ja se herättää tavallisesta menosta.
Tuollainen vieraskoreus kyllä ärsyttää varsinkin, jos tietää, ettei tämä ihminen seinien sisällä kahden ole ollenkaan sellainen.
Naisen käytös: Valittaa palstalla ja velloo toisten naisten kanssa miesvihassaan.
Minä ja mies ollaan kumpikin hiljaisia introverttejä. Kotona ollessamme saatamme olla tuntikausia puhumatta mitään. Vieraiden kanssa on vähän pakko esittää puheliasta ja pirteää. Olisiko miehelläsi sama homma?
Tuollaisia monet miehet on. Mun mieheni on kotona monesti puhumaton mörökölli, muiden seurassa hauska ja huumorintajuinen seuramies.