Siis mikä siinä Mirassa Jenniä ärsyttää???
Kommentit (12)
Toinen jätkänainen Hanne sopii paremmin kaveriksi Jennille, vaikka onhan Hannekin paljon Jenniä naisellisempi.
Vierailija:
Jos jollain on huono fiilis hän muistaa aina mennä kysymään voiko auttaa tms ja telkusta kattoen näyttää et tekee sen ihan spontaanisti eikä ajattele et näyttää hyvältä jos menen nyt kaveria jeesaamaan. En oikeesti ymmärrä miks häntä mollataan =(
Minä ainakin olen saanut sellaisen kuvan, että Mira mielistelee kaikkia juurikin sen takia, että näyttäisi hyvältä ja saisi pointseja katsojilta. Moneen kertaan Mira on näyttänyt todellisen luonteensa ja on oikea kieroilija. Esittää hyvää kaveria kaikille mutta puhuu paskaa sitten, kun ko. henkilö ei ole kuulemassa.
Lisäksi hermostuu aivan mitättömistä asioista. Esim. siitä tyynyjen heittelystä piti tehdä aivan järjettömän iso numero. Kukaan pojista ei TODELLAKAAN yrittänyt tahallaan mitään laseja rikkoa tai vastaavaa. Käsittääkseni kukaan ei edes osunut niillä tyynyillä saati, että lasit olisivat olleet vaarassa. Kauheaa ylireagointia.
Itse en ymmärrä, miten joku voi pitää Miraa symppiksenä. Mielestäni tuollainen takinkääntäjä ja kieroilija joutaa ulos talosta.
Vierailija:
Vierailija:
Jos jollain on huono fiilis hän muistaa aina mennä kysymään voiko auttaa tms ja telkusta kattoen näyttää et tekee sen ihan spontaanisti eikä ajattele et näyttää hyvältä jos menen nyt kaveria jeesaamaan. En oikeesti ymmärrä miks häntä mollataan =(Minä ainakin olen saanut sellaisen kuvan, että Mira mielistelee kaikkia juurikin sen takia, että näyttäisi hyvältä ja saisi pointseja katsojilta. Moneen kertaan Mira on näyttänyt todellisen luonteensa ja on oikea kieroilija. Esittää hyvää kaveria kaikille mutta puhuu paskaa sitten, kun ko. henkilö ei ole kuulemassa.
Lisäksi hermostuu aivan mitättömistä asioista. Esim. siitä tyynyjen heittelystä piti tehdä aivan järjettömän iso numero. Kukaan pojista ei TODELLAKAAN yrittänyt tahallaan mitään laseja rikkoa tai vastaavaa. Käsittääkseni kukaan ei edes osunut niillä tyynyillä saati, että lasit olisivat olleet vaarassa. Kauheaa ylireagointia.
Itse en ymmärrä, miten joku voi pitää Miraa symppiksenä. Mielestäni tuollainen takinkääntäjä ja kieroilija joutaa ulos talosta.
Kukaan ei jaksa teeskennellä noin kauan. Ja ihminen, jolla ei ole oikeasti empatiakykyä, ei osaa huomioida toisia yhtä herkästi kuin Mira. Mira on just aidoin, tunneherkkä ihminen joka uskaltaa näyttää tunteensa.
Toisekseen, sinulla ei ilmeisesti ole silmälaseja? Voin kertoa, ettei ole yhtään kivaa, jos joku huitoo naaman lähellä kun on lasit päässä. Vaikka ne lasit eivät menisi rikki, niin se sattuu aika pirusti, jos joku mätkäisee sulle silmälasit päin näköä. Itsekin huomauttaisin samasta asiasta.
Onko sulla silmälasit? Laseja käyttävänä ymmärrän hyvin hermostumisen noin surkeasta ja mahdollisesti vaarallisesta käytännönpilasta. Suljettu tila vielä rankentaa kaikkia reaktioita.
Mira vaikuttaa empaattiselta. Hän kykenee lohduttamaan myös sellaista henkilöä, josta ei välttämättä erityisemmin pidä.
Eikö kukaan ole huomannut, miten Mira on muuttanut tyyliään (=peliään) kisan edetessä. Suunnilleen Sorellan tuloon asti Mira oli oikea hapannaama, kiukutteli ja kitisi kuin pikkulapset (esim. rikkaat vs. köyhät -tehtävä) ja valitti, kuinka kukaan ei hänestä tykkää, peruu puheitaan... Jossain vaiheessa ilmeisesti tajusi, että ei tätä kisaa näin voiteta ja alkoi esittämään ystävää mm. Sorellalle (jota vastaan kieroili myös selän takana).
8. Tottakai suuttumisen olisi ymmärtänyt, jos poikien teko (mitään ei edes tapahtunut) olisi ollut tahallinen yritys vahingoittaa Miraa tai hänen laseja. Kyseessä oli vain vastavaeto edellisen illan säikyttelylle. Joillekin tuo säikyttäminen voi muuten olla todella inhottava kokemus mutta tuossa Mira ei tietenkään nähnyt mitään pahaa. Mutta kun pojat heittää tyynyllä niin se on maailmanloppu. Pelkkää huomionhakua Miralta.
Saatto Miralla(kin) olla alkukankeutta ja vaikeuksia olla 24/7 nähtävillä ja meni sen takia osittain kiukuttelun puolelle. Enkä voi sanoa et esim Jenni nyt olisi alussa(kaan) edes yrittänyt olla ystävällinen Miralle vaan pikemminkin päinvastoin.
Monesti jousimiehiä ei myöskään osata lukea. Itseni olen ympäröinyt jostain syystä jousimiehillä, löytyy naisia, miehiä ja lapsia ja olen oppinut tajuamaan et vaikka aina kaikki ei näytä tai kuullosta hyvältä on tämän luonteisen ihmisen tarkotusperät kuitenkin yleensä hyvät.
Tytöstäni huomaan sellaisen seikan et kun hän vaikkapa kaverilleen omasta mielestään nätisti jotakin ehdottaa ja kaveri sanoa töksäyttää päin näköä jotakin niin se kolahtaa tyttööni pahasti ja hän kiukuttelee ja mököttää sen jälkeen pitkän aikaa kunnes taas pääsee asian kanssa sinuiksi. Eikä se tarkoita et asiat pitäisi hänen mielensä mukaan tehdä vaan hän loukkaantuu siitä et toinen sanoo töykeästi ilman syytä....
olet oikeassa siinä, että Miran tyyli ja käytös ovat muuttuneet sorella-jupakan aikoihin / seurauksena. Sinä arvioit nyt puhtaasti muutoksen syyksi pelin, mutta oletko lainkaan huomioinut sitä, että noihin aikoihin Mira vasta hyväksyttiin porukkaan? Ihmisen käytös muuttuu kun hän kokee olevansa osa porukkaa. Sorellan myötä tuossa tilanteessa tapahtui selkeä muutos: uusi yhteinen " vihollinen" ja ulkopuolinen (Sorella) sai aikaan sen, että Mira pääsi porukkaan mukaan. Näinhän se usein tosielämässäkin menee.
Miran empatiakykyyn olen myös kiinnittänyt huomiota, samoin analysoi tapahtumia aika selkeästi päiväkirjahuoneessa.
Luulen, että Jenniä tökkii Mira jo persoonana, mutta on varmasti myös tajunnut sen, että Mira on vahva voittajasuosikki.
vaan hän on just tollanen, kaikesta huolehtiva. Tunnistan itseni siinä , olen samanlainen. On muuten oikeesti tosi raskasta.
EIkä kukaan pysty tuolla talossa tollasta asiaa näyttelemään noin kauaa.
Mielenkiintoista.
Minulta on jäänyt tämä kiero puoli kokonaan huomaamatta. Uskon ymmärtäväni Miraa ja samaistuvani häneen paremmin kuin keneenkään muuhun asukkaaseen.
Jenni ja etenkin Kaarlo ovat olleet hänelle kohtuuttoman töykeitä.
Moni mimmi olisi hajonnut semmoiseen kohteluun. Mutta Mira on sitkeä!
Hän on tosi empaattinen. Tosi herkkä ja välittää muista. Minusta hirveän aito pk-huoneessa. Analysoi hyvin ja itkee jos siltä tuntuu.
Mira on ollut tavallaan " yksin" talossa, ilman vahvoja liittolaisia vrt. esim. Jenni.
Siksi toivon todellakin, että Mira jatkaa pitkälle!
hienosti on pärjännyt talossa ottaen huomioon tosiaankin Kaarlon todella TÖYKEÄN käytöksen. Eikä se Jennikään ole todellakaan mikään voittajasuosikkini.
Jälleen kerran Mira joutunut häätöäänestykseen, mutta eräiden talossa olevien harmiksi ei tule tälläkään kierroksella tippumaan.
Ja asian vierestä: Jenni ihan näyttääkin noita-akalta hiirenpimppeineen kaikkineen...
Jos jollain on huono fiilis hän muistaa aina mennä kysymään voiko auttaa tms ja telkusta kattoen näyttää et tekee sen ihan spontaanisti eikä ajattele et näyttää hyvältä jos menen nyt kaveria jeesaamaan. En oikeesti ymmärrä miks häntä mollataan =(