Miksi äärioikeisto sai niin paljon ääniä Ranskan eduskuntavaaleissa?
Oliko syynä matala äänestysprosentti, kyllästyminen vallassa olleisiin puolueihin vai puhdas protestimieliala?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes nykyään on äärioikeistoa? Itselle se viittaa aitoihin juutalaisvastaisiin n a t s e I h I n, mutta monelle jopa persut tai Kokoomus on äärioikeistoa.
milloin persut on olleet juutalais myönteisiä?
ruplapropaganda tehnyt tehtäväänsä
Kantisjunttti ukot sielläkin niitä äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
Vasureiden mielestä kaikki jotka eivät aja heidän agendaansa ovat äärioikeistolaisia eli NAZEJA.
samoin keskustan mielestä ja KD. eli toisin sanoen valtaosan kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä edes nykyään on äärioikeistoa? Itselle se viittaa aitoihin juutalaisvastaisiin n a t s e I h I n, mutta monelle jopa persut tai Kokoomus on äärioikeistoa.
Olemassaolonsa ajan.
Faith kirjoitti:
Ranskassa on viimeisen kymmenen vuoden aikana ollut paljon is lami stisia ter rori -is kuja.
samoin nasse iskuja.
Poliisi: Ranskan Avignonissa hyökännyt asemies kuului äärioikeistolaiseen ryhmään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3296602f-7bb1-4df3-bda2-f33d49b54b7f
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemassaolonsa ajan.
miksi sitten sanat ja teot ei osoita sitä?
Vierailija kirjoitti:
Marie LePen painatti suuren määrän vaalijulisteita joissa poseeraa Putinin kanssa. Kun Ukrainan sota alkoi, niin tuli kova kiire piilottaa mainokset.
Koko euroopan hörhö-oikeisto on Venäjän rahoittama. Jokainen suomalainen joka tukee euroopan hörhö-oikeistoa on maanpetturi.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on radikaali äärioikeistolainen ryhmittymä, joka edustaa akselerationismiksi kutsuttua ideologiaa[6]. Ideologian mukaan yhteiskunta on vihollinen, ja sen romahduttamista yritetään kiihdyttää terroriteoilla ja väkivallalla[6].
Poliisi kankaanpään tekijöistä.
Älkää nyt ainakaan kuvitelko, että Macron olisi vasemmistolainen... On kyllä kaikki termit täysin sekoitettu nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on radikaali äärioikeistolainen ryhmittymä, joka edustaa akselerationismiksi kutsuttua ideologiaa[6]. Ideologian mukaan yhteiskunta on vihollinen, ja sen romahduttamista yritetään kiihdyttää terroriteoilla ja väkivallalla[6].
Ja liittyi nyt Ranskan vaaleihin miten?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ainakaan kuvitelko, että Macron olisi vasemmistolainen... On kyllä kaikki termit täysin sekoitettu nykyään.
Macron on Kokoomuksesta oikealla. (PS puhumattakaan sillä he ovat euroopan skaalassa vasemmistopuolue).
Eräiden liimanhaistelijoiden logiikan mukaan minä, kolmen lapsen av-mammakin olisin ääri-oikeistolainen. Heillä on oikeus mielipiteeseensä ja minulla oikeus nauraa heidän mielipiteelleen.
Shwaabismin opetuslapset nyt ovat mitä ovat. Suomestakin löytyy muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja liittyi nyt Ranskan vaaleihin miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macron on Kokoomuksesta oikealla. (PS puhumattakaan sillä he ovat euroopan skaalassa vasemmistopuolue).
Persut kuuluvat EU-parlamentissa äärioikeistolaiseen liittoumaan.
Ihmiset reagoivat vallitsevaan tilanteeseen parhaimmalla näkevällään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisten elämänlaatu on laskenut vallassa olleiden puolueiden aikana, niin sitten äänestetään jotain muuta puoluetta.
Voi että, kumpa suomalaisetkin tajuaisivat tämän ensi vuoden vaaleissa.
Kaikki tapahtuu nykyään päinvastoin kuin media ennustaa.
Joo kyllä mä sen arvasin, ettei "taso" kelpaa.
Mä oon ideologisesti työtön, oon aina siis lomalla puhtaasti vittuilun vuoksi.