Olen 41v. Onko mahdollista hankkia vielä 3 lasta?
Tarkoituksena on hankkia, joka vuosi yksi ja nyt meillä on ensimmäinen tulossa.
Kommentit (36)
Ehkä on, ehkä ei. Kukapa sun kropasta tietää. Voi olla tossa iässä jo keskenmenoja tai riskiraskauksia tai sitten ei vaan enää tärppää. Tai sitten saat ne kolme lasta ihan helposti. Kokeilemalla selviää.
Ehkä kannattaa katsoa miten tuossa iässä jaksaa sen ensimmäisen kanssa, ja miettiä sitten huvittaako tehdä lisää. Ja tosiaan raskautuminen tulee sulla vuosi vuodelta vaikeammaksi, niin ei taida noin tiukka tahti onnistua. Nyt kun tätä kirjoitan, tajusin langenneen provoon, onnittelut.
Varmaan voi. Omani ovat jo aikuisia ja ehkä olen kohta mummokin. En haluaisi enää omia.
On mahdollista toki, hyvää ja kivaa kesää teille.
Riippuu kuin kova sonni mies on. Soijapojan kanssa tuskin saat yhtään lasta, sonnin kanssa 3 hoituu helposti.
Vaimo on 42v ja saatiin esikoinen. Toinen "työn alla" nyt :) Toivotaan että tärppää.
Ehkä mahdollista, mutta vastuutonta ja lapsellista iän aiheuttamien lapseen kohdistuvien terveysriskien vuoksi.
Hankit ne loput ukrainasta. Sieltä niitä vauvoja hankitaan. Täällä niitä siunaantuu.
Mietippä verbejä ja miten puhut ihmisestä, omista lapsista. Itse olen "muodon vuoksi hankittu" - en toivottu, siunaus, tai arvostettu. Olen siis nyt 51. Kuulostaa siltä että vain muodon vuoksi haluat 3 eikä niillä ole mitään ihmisarvoa. tai sitten olet provo.
Jos hyvin käy, niin kyllä. Mutta eihän sitä etukäteen tiedä.
Ystäväni sai esikoisen 46 v ja toisen 49 v. Terveitä lapsia.
Munasolujen pakastus? Keinohedelmöitys niin saat vaikka 3 lasta kerralla!!!
Varmaan kannattaa keinohedelmöittää, että saat ainakin kaksi kerralla!!!
On mahdollista, mutta kaikki keinot käyttöön.
Tiedät, että hedelmöittyminen voi tapahtua vaan yhtenä päivänä 24 tunnin aikana kerran kuusta.
Eli heti kun alkaa hormonikäyrä nousta kannattaa änkee "se" täyteen spermaa pari kertaa päivässä monena päivänä peräkkäin.
Mitään alkoholia ei kumpikaan enää juo
ja syötte vitamiinit jokapäivä
ja urheilette.
Roskaruoka pois heti, se ei oo enää teille.
mittaat hormonitasot jokapäivä!!!
Vaikea sanoa. Oman äidin hedelmällisyys saattaa enteillä onnistuuko vähän vanhempana vielä. Ei varmaan kannata tuudittautua siihen mutta kannattaa yrittää.
0/5