Allsång på Skansen
Miten nuo kaikki on noin hyvällä tuulella? Ihana kesäfiilis.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa minulle erään ruotsalaisen kappaleen nimen? Se on joskus esitetty tässä ohjelmassa. En muista sitä tarkkaan, mutta oli sellainen renkutusbiisi (nuorten) rakkaudesta. Siinä laulettiin jotain luokkahuoneesta ja siitä miten laulun esittäjä toivoo, että ihastuksen kohde huomaisi hänet.
Tuleeko kellekään tästä kuvauksesta mieleen mitään biisiä? Kiitos etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa minulle erään ruotsalaisen kappaleen nimen? Se on joskus esitetty tässä ohjelmassa. En muista sitä tarkkaan, mutta oli sellainen renkutusbiisi (nuorten) rakkaudesta. Siinä laulettiin jotain luokkahuoneesta ja siitä miten laulun esittäjä toivoo, että ihastuksen kohde huomaisi hänet.
Vill ha dig? Norjalainen KEiiNO on viimeksi tehnyt siitä coverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gamla goda freestyle med hockeyfrilla 💋🤗
Vierailija kirjoitti:
Nyt näkyy kulllltaiset housut
Mitenköhön ne on kullitettu?
Tulin vielä ketjuun kiittämään heitä, jotka osasivat kertoa minulle oikean kappaleen nimen eli Vill ha dig. Kiitos!
Kuka tämä nyt esiintyvä on? Eli nainen mustissa vaatteissa?
Vierailija kirjoitti:
Nanne Grönvall
Milloin tämä kärsimysohjelma loppuu taas? Onko tänään viimeistä kertaa ruudussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanne Grönvall
Ärsyttävä ollut aina. Samaa ylimielistä kurppaosastoa Lena Nilssonin kanssa.
mikke kirjoitti:
Milloin tämä kärsimysohjelma loppuu taas? Onko tänään viimeistä kertaa ruudussa?
Saat loppumaan heti kun vaihdat kanavaa.
Ihmetten hyvin usein tätä katsoessani, miten Ruotsista on voinut tulla vuosien varrella niin paljon maailmanlaajuisesti menestystä. Geneeristä popiskelmää tai covereita ilman, että mikään esitys tai esiintyjä jäisi erityisesti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetten hyvin usein tätä katsoessani, miten Ruotsista on voinut tulla vuosien varrella niin paljon maailmanlaajuisesti menestystä. Geneeristä popiskelmää tai covereita ilman, että mikään esitys tai esiintyjä jäisi erityisesti mieleen.
Viimeistään Abban Euroviisuvoiton myötä saivat kanavat ulkomaille kunnolla auki.
Sannan kabareetyylinen esitys oli hauska. Vauvat rintarepuissa ja vaunujakin työnneltiin. Ja taustakuoro lällätti biisin alussa.
Ny kaksi lepsoa laulaa kovin kauniisti.
Tuolla ei kannata reunariveillä seistä, kun saattaa tulla mikrofoni suun eteen milloin vaan ja joutuu laulamaan kaikkien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei kannata reunariveillä seistä, kun saattaa tulla mikrofoni suun eteen milloin vaan ja joutuu laulamaan kaikkien kuullen.
Reunariville päästäkseen tullaan jonottamaan jo klo 10, kun Skansen aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanne Grönvall
Ärsyttävä ollut aina. Samaa ylimielistä kurppaosastoa Lena Nilssonin kanssa.
No kurppadrottning on täällä itse 😀
Tänään esiintymässä Mikael Wiehe, Afro-Dite, Alba August ja A36.
Sitten taas puolestaan heillä on se ongelma ( tuttujen maahanmuuttaneiden mukaan ) , että eivät myöskään pysty sanomaan asioita suoraan. Esim. heillä opiskelijajuhliin tulleille tunkeilijoille ei kukaan ollut kehdannut sanoa, että lähtekäähän nyt menemään