Allsång på Skansen
Miten nuo kaikki on noin hyvällä tuulella? Ihana kesäfiilis.
Kommentit (155)
Kenellä on jo ikävä Allsång på skansen tunnelmaa. Saisi tulla streamina joka päivä Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on jo ikävä Allsång på skansen tunnelmaa. Saisi tulla streamina joka päivä Areenassa.
SVT Playsta pystyt katsomaan vaikka joka päivä.
https://www.svtplay.se/allsang-pa-skansen
Tänään on kaikki tuntemattomia esiintyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on kaikki tuntemattomia esiintyjiä.
Jäikö sulta tämän vuoden Melodifestivalen katsomatta? In i dimman on huikea bängeri
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiusallista katsottavaa tuo on. Tänään muuten kuulin ensimmäistä kertaa tänä vuonna hirveimmät tietämäni kesäbiisit Sommaren är kort ja Vielä on kesää jäljellä. Toki kyseessä oli kesäbiisien erikoisohjelma Radio Suomessa.
Sommaren är kort on ihana klassikko mitä minäkin lauloin musiikkitunnilla joka vuos ennen lomille pääsyä. Juu, ruottissa asun och där har jag min familj.
Myra Granberg on äitinsä puolelta suomalaista sukua. Ruotsalaisessa musiikissa on suomensukuisia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Myra Granberg on äitinsä puolelta suomalaista sukua. Ruotsalaisessa musiikissa on suomensukuisia paljon.
Medina duonkin toinen puolisko on ruotsinsuomalainen, äitinsä on myös suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SVT Playsta pystyt katsomaan vaikka joka päivä.
https://www.svtplay.se/allsang-pa-skansen
Kiitos <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiusallista katsottavaa tuo on. Tänään muuten kuulin ensimmäistä kertaa tänä vuonna hirveimmät tietämäni kesäbiisit Sommaren är kort ja Vielä on kesää jäljellä. Toki kyseessä oli kesäbiisien erikoisohjelma Radio Suomessa.
Sommaren är kort on ihana klassikko mitä minäkin lauloin musiikkitunnilla joka vuos ennen lomille pääsyä. Juu, ruottissa asun och där har jag min familj.
Tästä on se vitsikin, että ruottalaiset laulaa duurissa kesä on lyhyt ja suomalaiset mollissa, että vielä on kesää jäljellä :D
Tiistai ja Allsång på Skansen menee taas🥳
Tänään ei ollut kuin 32 astetta lämmintä
Ilta on lämmin
Sahara Hotnights oli hyvä! Heja Sverige!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina paistaa aurinko Skansenilla.
En muista, et olis lauluiltoina ollut huonoa säätä.
Mä muistan monta kertaa. Oon niin ukkospelkoinen, että oon monta kertaa katsellut, että olisin ollut ihan paniikissa nouseeko mereltä laulupaikoille.
Aikä paaskaa musaa tänään on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Aikä paaskaa musaa tänään on tullut.
Joo. tää on mun lempparikesäjuttuja, mutta tänään on ollut kyllä huonoa musiikkai :(
Miksi Mikon ei annettu laulaa enempää?
Osaisiko joku kertoa minulle erään ruotsalaisen kappaleen nimen? Se on joskus esitetty tässä ohjelmassa. En muista sitä tarkkaan, mutta oli sellainen renkutusbiisi (nuorten) rakkaudesta. Siinä laulettiin jotain luokkahuoneesta ja siitä miten laulun esittäjä toivoo, että ihastuksen kohde huomaisi hänet.
Tuleeko kellekään tästä kuvauksesta mieleen mitään biisiä? Kiitos etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset osaavat pitää selvinpäin hauskaa, ei näy jurottajia joukossa.
Tuo on traditio Ruotsissa. Ruotsalaiset juhlat eivät ole yhtä surumielisiä kuten meidän itsenäisyyspäivänjuhlamme.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa minulle erään ruotsalaisen kappaleen nimen? Se on joskus esitetty tässä ohjelmassa. En muista sitä tarkkaan, mutta oli sellainen renkutusbiisi (nuorten) rakkaudesta. Siinä laulettiin jotain luokkahuoneesta ja siitä miten laulun esittäjä toivoo, että ihastuksen kohde huomaisi hänet.
Tuleeko kellekään tästä kuvauksesta mieleen mitään biisiä? Kiitos etukäteen!
Vill ha dig? Norjalainen KEiiNO on viimeksi tehnyt siitä coverin.
Ja olihan se Marie Ledin myös katsomossa miestään kuuntelemassa.