MItä ette ole tehneet 2,5 vuoteen?
Minä: käynyt kauneushoitolassa enkä kampaajalla.
Entä te?
Kommentit (29)
Käynyt parturissa ja ollut kännissä. Leikkaan tukkani nykyään kotiparturin avulla ja käyttämäni mielialalääkkeen takia en hirveesti varmaan vois ees olla humalassa. En mä humalahakuisesti muutenkaan jois jos en käyttäis mitään mielialalääkettä.
M28
Naiskennellut Välimeren rannoilla öisin. Pian taas toteutuu.
En ole
- käynyt kahviloissa enkä ravintoloissa
- käynyt kampaajalla enkä niskahieronnassa
- käynyt ulkomailla enkä matkustellut kotimaassakaan
- käynyt leffassa, teattereissa, konserteissa enkä muissakaan yleisötapahtumissa
- käynyt uimahallissa
- käynyt työpaikalla
- käynyt kauppakeskuksissa enkä isoissa marketeissa
Nuo nyt tuli ekana mieleen.
Luottanut kanssaihmisten järjenjuoksuun. Sen verran on joutunut koronahysteerikkojen kanssa tekemisiin.
Aasian herkku kirjoitti:
Kultapöö
Eikö se ole Hanipöö?
En ole tehnyt töitä. Enkä tee, Nettiin vaan jotain hölmöä ja ihmiset maksaa mulle
Koskettanut toista ihmistä, ja on siitä oikeasti enemmän kuin kaksi ja puoli vuotta.
Baarissa en ole käynyt.
En ole ollut onnellinen.
En ole seurustellut tai harrastanut seksiä. Noita en toki ole aikaisemminkaan harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Käynyt parturissa ja ollut kännissä. Leikkaan tukkani nykyään kotiparturin avulla ja käyttämäni mielialalääkkeen takia en hirveesti varmaan vois ees olla humalassa. En mä humalahakuisesti muutenkaan jois jos en käyttäis mitään mielialalääkettä.
M28
Minkälainen lowtestobeta ylipäätänsä käyttää jotain ämmmìen mielialalääkkeitä.
Lista on pitkä.
En ole matkustanut. En ole ollut yhtä ainutta päivää ilman maskia. En ole nähnyt vanhempiani, ystäviäni, kotimaatani. En ole ollut onnellinen.
Tässä tärkeimmät, muitakin olisi.
En ole matkustanut enkä käynyt ryhmäliikuntatunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Lista on pitkä.
En ole matkustanut. En ole ollut yhtä ainutta päivää ilman maskia. En ole nähnyt vanhempiani, ystäviäni, kotimaatani. En ole ollut onnellinen.
Tässä tärkeimmät, muitakin olisi.
Ai kauhee.
Nukkunut kokonaista, yhtenäistä yöunta esim. klo 23 - 6. Meillä ei ole pieniä lapsia, unenpuute ei johdu siitä.
Vierailija kirjoitti:
M28
Mä kävin kerran parturissa kännissä. Ei ollut kivaa.
En ole käynyt ulkomailla.
Viimeksi olin keväällä 2018 ja suunnitelmissa kyllä loppusyksystä ottaa äkkilähtö.