Mikä sun meikki on?
Kommentit (112)
Meikkivoide, puuteri, kevyesti kulmapuuteria ja väritöntä kulmageeliä, huulipunaa tai sävyttävää huulivoidetta. Lisäksi taivutan ripset ja välillä laitan ripsiväriä. Värjään kulmat säännöllisesti, mutta kasvavat niin harvaan, että pakko vähän täydennellä koloja. Ripset mulla on luonnostaan tummat.
Kesällä helteellä meikkaan usein vain kulmat ja laitan vähän väriä huuliin.
Vihreä peitevoide punoitukseen, ihonvärinen peitevoide, meikkivoide, puuteri, luomivärin pohjustusvoide, luomivärit (yleensä 2-3 sävyä paletista), rajauskynä, ripsiväri, poskipuna, highlighter, contour, kulmakarvamaskara, huulirasva ja huulisävyte (lip tint).
Kuulostaa vaivalloiselta kun sen näin listaa, mutta aikaa kuluu vain n. 20min. Tulos on yllättävän luonnollinen kun käyttää vain pienen määrän kutakin tuotetta.
Töihin ja ylipäätään ihmisten ilmoille setti on aina tämä: bb-voide, irtopuuteri, poskipuna, ripsiväri, kulmakynä, huultenrajauskynä ja huulipuna. Näytän samalta juhlissa ja arkena, kun en osaa laittaa luomivärejä ja silmänrajauksia...olen yrittänyt opetella, mutta ei riitä osaaminen eikä kärsivällisyys.
Nyt kun olen lomalla, laitan vähintään ripsiväriä silloinkin kun olen lähdössä hakemaan maitopurkkia lähikaupasta. Minulla on hieman huono iho ja en näytä miltään ilman meikkiä. Meikattuna olen jopa kaunis.
Meikkaan vain juhliin, silloin laitan kulmakynää, meikkivoidetta, luomiväriä ja huulikiiltoa.
Puuteria. Mieskin käyttää puuteria ja olemme ihan tavallinen heteropari.
Puuteri ja ripsari. Talvella, kun olen töissä laitan myös huulipunaa.
Peitepuikko tai -kynä, sävyttävä seerumi tai kosteusvoiteella lantrattu cc-voide.
Kulmakynä, ripsari, huulten rajaus valokynällä ulkopuolelta. Huulipuna fiiliksen mukaan, ja poskipuna huulipunan mukaan :)
Silloin tällöin silmänrajauskynä, luomiväri, aurinkopuuteria, jotain hohdejuttuja.
Ihooni tulee helposti läiskiä, mielelläni peitän ne ennen kuin lähden minnekään. Huulipuna saa minut itseni hyvälle tuulelle, joten meikkaan aika usein.
N44
Kunpa uskaltaisin meikata. Kerran häihin meikkitaiteilija serkku meikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleankeltaista ja ruskeaa. 🤡 Pelleksikö naamioiduit? 🤣
Keltainen ja ruskea sopii todella hyvin yhteen. Mieti vaikka brunetella keltainen mekko tms. Tokkopa AP kerrostaa neonpinkkiä ja ruskean sävyjäkin on monen monta. Toki, jos ei väreistä paljon tiedä niin ihan ymmärrettävää, mutta alakoulutyylinen haukkuminen on noloa.
Ruskea huulipuna ei sovi kellekään.
LaRoche 50 SPF värillinen aurinkovoide, sipaisu puuteria tarvittaessa, silmien rajaus ja ripsiväri, vaalea luomiväri, huulirasva. Näin päiväsaikaan.
Peitevoide silmänalusille ja sipaus puuteria nenänpäähän, kulmaväri, kevyt rajaus ja ripsari.
Ei mikään. 100 % luomu.