Mies raivoistui tällä kertaa kylmäkalleista ja jätti minut pois reissulta, mutta on edelleen sitä mieltä että naiset ovat tunteellisia.
Niin, meillä on arkkupakastin jälkeen kylmäkallet ovat suorittamani sulatuksen jäljeltä alimmaisena. Mutta tottakai, koska hän tarvitsee niitä muutaman kerran vuodessa, minun olisi aktiivisesti huolehtia siitä, että ne ovat ylimmäisenä.
Tähän on tietysti kohtuullista reagoida raivoamalla ja jättämällä minut kotiin, sen jälkeen, kun olen juuri ehtinyt perua kaikki menoni, koska halusi minut mukaan.
Ja joo, olen ihan täynnä koko miestä, yrittänyt erota mutta then come the waterworks, itsariuhkailut ja talonpolttofantasioinnit.
Miksei päästä menemään yrittämättä tuhota loppujakin rippeitä mun mielenterveydestäni?
Ja palstan inceleille, kyllä, tämä on miesvihapostaus. Vihaan sitä mieslasta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun tarvii sen itsariuhkailuista välittää? Senkun lähdet vaan.
Alapeukkujen määrästä päätellen itsariuhkailijaa pitää palvoa ja anella säilyttämään henkensä.
Itsariuhkailu on sairasta vallankäyttöä ja sille ei pidä korvaansa lopsauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä reissu teillä olis ollu? Miten se siis jätti sut reissulta? Esti sinun kapuamisesi autoon vai?
Reissu naapurikaupunkiin, miehen asiointia ja jotain ostoksia. Pyysi mukaansa, peruin menoni, vein roskat, ja kun olin vaihtamassa vaatteita tuli siihen raivoamaan kylmäkalleista ja ryntäsi autoon kaahaten pois pihalta. Oli sillä aikaa kun valmistauduin, käynyt arkkupakastimella ha todennut että kallet ei ole tarpeeksi pinnalla hänelle tjtn.
Ap
Hellepäivän väsähtäneitä tarinoita.
Minusta nuo miehen uhkailut ovat todella huolestuttavia. Koetko, että erotilanteessa henkesi olisi vaarassa? Jos koet, niin suosittelen sinua hakeutumaan turvakotiin miehen reissun aikana. Otat mukaan kaikki tarpeelliset tavarat ja jos rahatilanne sen sallii, voit vaikka vuokrata varaston, jonne laitat isommat kalusteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä reissu teillä olis ollu? Miten se siis jätti sut reissulta? Esti sinun kapuamisesi autoon vai?
Reissu naapurikaupunkiin, miehen asiointia ja jotain ostoksia. Pyysi mukaansa, peruin menoni, vein roskat, ja kun olin vaihtamassa vaatteita tuli siihen raivoamaan kylmäkalleista ja ryntäsi autoon kaahaten pois pihalta. Oli sillä aikaa kun valmistauduin, käynyt arkkupakastimella ha todennut että kallet ei ole tarpeeksi pinnalla hänelle tjtn.
Ap
No eipä kuulosta miltään ihmeelliseltä reissulta.
On sulla varmaan parempaakin tekemistä. Ole tyytyväinen, että lähti ilman sua.
Miehet alapeukuttelemassa täällä kun tämäkin on oikeesti ihan vain naisten omaa syytä. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Miehet alapeukuttelemassa täällä kun tämäkin on oikeesti ihan vain naisten omaa syytä. :DDD
#harhaisuus
#tädit
Minulla oli kylmäjalluja pakkasessa. Nainen löysi ne vaikka olivat kasan alimmaisena. Nyt perui Ikean reissun minulta ja sanoi menevänsä äitinsä kanssa kahdestaan. Siirsin jallut kasan päällimmäisiksi, jotta varmasti löytää ne seuraavallakin kerralla.
Pakkasin juhannuksena kapsäkkiini mahtitimpan kun pelkäsin ettei miehestä ole juhannuksena aviovuoteen lämmittäjksi. Löysi sen juhannusaaton iltana ja sai hirveät kilarit. Vaikka kuinka koetin selittää että tuskin hänen prinssinakkinsa on aattoyönä toimintakuntoinen niin jatkoi vaan uhriutumistaan. Pikkumaista minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun tarvii sen itsariuhkailuista välittää? Senkun lähdet vaan.
Alapeukkujen määrästä päätellen itsariuhkailijaa pitää palvoa ja anella säilyttämään henkensä.
Itsariuhkailu on sairasta vallankäyttöä ja sille ei pidä korvaansa lopsauttaa.
Tässä tapauksessa selvästikin uhkaukset ovat silkkaa vallankäyttöä. Mutta joissain tapauksissa kyse voi olla ihan puhtaasta mielisairaudesta tai mielen järkkymisestä. Silloin olisi ihan suotavaa olla yhteydessä ex-puolison läheisiin ja kertoa tilanteesta. Muuta vastuuta ex-puolisolla ei tietenkään ole, vaikka uhkailija tekisikin itsemurhan, sillä siinä on lopulta kyse aina tekijän omasta valinnasta.
On mieskiukkua, mutta näyttää sitä olevan myös naiskiukkuakin.
Tuo Kalle-episodi kyllä vaikutta hieman päälleliimatulta esimerkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Kumpi?
Olet itsekin aikuisvauva kun elät tuommoset jätöksen kanssa!
Jokaisella on vapaus erota joten voit erota. Jos mies vetää ittensä kiikkuun niin siinä naiset voittaa koska kukaan muu nainen ei sitten joudu kärsimään siitä paskasta miehestä. Meillä on pakastimessa kylläkalleja ja myös vesipulloja jäädytettynä ja minä kyllä kaivan niitä jos ne on alimmaisena ei haittaa mitään.
Mies lähti reissuun, joten nyt on hyvä hetki pakata omaisuus ja lähteä, ilman, että tarvitsee kuulla uhkailuja. En tiedä, mikä sinut saa vielä kuluttamaan hänen kanssaan sitä kalleinta, mitä sinulla on, eli aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen paskan pienoisnovellin katkera vanhapiika keksi tänään 🤦🏻
Entä sitten?
Vaikka tämä olisikin keksitty juttu, niin on tämä silti miljoona kertaa järkevämpi harrastus kuin kaljan lipittäminen terassilla yläkroppa paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen paskan pienoisnovellin katkera vanhapiika keksi tänään 🤦🏻
Entä sitten?
Vaikka tämä olisikin keksitty juttu, niin on tämä silti miljoona kertaa järkevämpi harrastus kuin kaljan lipittäminen terassilla yläkroppa paljaana.
Niin ettehän te katkerat autistit ymmärrä sosiaalisesta elämästä mitään.
Pelottava tyyppi