Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivoistui tällä kertaa kylmäkalleista ja jätti minut pois reissulta, mutta on edelleen sitä mieltä että naiset ovat tunteellisia.

Vierailija
28.06.2022 |

Niin, meillä on arkkupakastin jälkeen kylmäkallet ovat suorittamani sulatuksen jäljeltä alimmaisena. Mutta tottakai, koska hän tarvitsee niitä muutaman kerran vuodessa, minun olisi aktiivisesti huolehtia siitä, että ne ovat ylimmäisenä.

Tähän on tietysti kohtuullista reagoida raivoamalla ja jättämällä minut kotiin, sen jälkeen, kun olen juuri ehtinyt perua kaikki menoni, koska halusi minut mukaan.

Ja joo, olen ihan täynnä koko miestä, yrittänyt erota mutta then come the waterworks, itsariuhkailut ja talonpolttofantasioinnit.

Miksei päästä menemään yrittämättä tuhota loppujakin rippeitä mun mielenterveydestäni?

Ja palstan inceleille, kyllä, tämä on miesvihapostaus. Vihaan sitä mieslasta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kitiset täällä?

Vierailija
2/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä heidän käytöksensä on aina naisten syytä.

Miehelle tuli vaan nyt hellekiukku, sinun vikasi kun et laittanut häntä ajoissa päiväunille.

Hankkiudu eroon, oikeasti.

Vierailija
4/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
5/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia en ota enää ikinä riesoikseni miestä, kivirekeä vedettäväksi.

Onneksi edellinenkin hommasi salarakkaan ja häipyi sen matkaan, 15 vuoden avioliiton jälkeen :D

Vierailija
6/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä reissu teillä olis ollu? Miten se siis jätti sut reissulta? Esti sinun kapuamisesi autoon vai?

Vierailija
7/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit kämpän, muutat sinne, otat avioeron ja alatte myydä taloa.

Talon polttaminen on tuhopoltto, josta mies joutuu ikuiseen velkavankeuteen, että siihen ei kannata lähteä.

Vierailija
8/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
9/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee.

No kai sen voi näinkin nähdä, minua on aina kuvailtu yltiökärsivällisenä ja rauhallisena.

Ap

Vierailija
10/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reflektiotaitoa ei yksilöllä ole välttämättä, vaikka ihminen olisi yli 70v ja nainen.

Olet itse valinnut kumppaniksesi sosiaalisesti yksioikoisen miehen. Muunkinlaisia miehiä on.

Vierailija
11/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen paskan pienoisnovellin katkera vanhapiika keksi tänään 🤦🏻

Vierailija
12/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen kumppani jätetään silleen, että kamat kantoon kun se ei ole paikalla ja uusi mesta etukäteen katsottuna.

Vierailija
13/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt hyvä nainen enää sen kanssa meinaa samaa huoneilmaa hengittää? Itsearvostus, onko se jotain syötävää?

Vierailija
14/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät turvakotia ja poliisia apuun muuttoon, jos siihen liittyy uhkaa ja vaaraa. Yhteinen omaisuus myyntiin ja rahat jakoon. Ei tuollaista kannata katsella ja itseään sillä kiusata.

Vierailija
15/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun tarvii sen itsariuhkailuista välittää? Senkun lähdet vaan.

Vierailija
16/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai palstan inceljankkaaja tekee nykyään tämmöisiä aloituksia.

Vierailija
17/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mä tuiskahdin aamulla miehelle tiukasti: "Perkele!" kun se yritti lähennellä. Joo, mä olen mielestäni tehnyt selväksi, että mua ei saa herättää mistään syystä (paitsi jos talo palaa) aamulla. Seksiä voi olla ihan milloin vain muulloin, mutta mua ei saa herättää sen takia. Aamullakin voi olla, kunhan olen ensin herännyt. Jätä se sika!

Vierailija
18/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan teet sen, et anna ärsytyksen laantua. Mies käyttäytyy noin, koska valitsee käyttäytyä noin sua kohtaan. Varmasti osaa olla ihan normaali työelämässä ja kavereiden kanssa, mutta sun seurassa ei. 

Mikä käytännön asia olisi helpoin hoitaa ensimmäiseksi, että ero tapahtuu? Tee se. Sitten seuraava. 

Vierailija
19/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä mies :D

Vierailija
20/55 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko antaa anteeksi?

Itse ettisin samantien itselleni vuokra-asunnon. Lapsellinen mies saa jäädä kasvamaan aikuiseksi.

Ihmiset kestää aina ihan uskomattoman paljon siltä kenen kanssa on erehtynyt yhteen muuttamaan, ei tarvitse kestää! Jatkossa asetat rajasi silleen, että sinua eivät hullut ihmiset pompottele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi