Työkaveri käyttäytyy vähän oudosti. Lähentelee? Miten toimia?
On naimisissa ja avautui minulle ollessamme kaksin, että ovat yhdessä vain lapsen takia.
Olen huomannut jo tätä ennen muutenkin outoa käytöstä. Voi vaikka koskettaa ohimennen ja on ylimukava.
Tulee liian lähelle, nojautui lähemmäksi ja aina koskettamassa olkapäille, selkään, vyötärölle, jos tilaisuus tulee. Yritän pysyä hyvällä etäisyydellä mutta olla myös neutraali, mukava työkaveri vain. Olen uusi työntekijä.
On kysellyt omasta elämästäni, siis yrittänyt kaivaa tietoa olenko sinkku tms.
Nyt sitten tosiaan kertoi tuon, että ovat yhdessä vain lapsen takia, meidän ollessamme kaksin tekemässä töitä ja minulle tuli heti red flag mieleen.
Kuvottaa. Haluaisin avautua tästä muille työkavereille mutta en ole kehdannut. Jos alkaa enemmän hiplailemaan niin varmaan raivostun.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kerro hänelle, ettei kiinnosta, jos ei kiinnosta.
Ei todellakaan kiinnosta.
Nuokin on tapahtunut sillain ohimennen että en ole oikein osannut reagoida vasta kun jälkeenpäin. Nyt kun olen varautunut niin seuraavalla kerralla tulee sanomista. Itseä ahdistaa kun olen muutenkin kiltti ja joutuu pitämään puoliaan, en halua aiheuttaa draamaa mutta en halua olla missään oudossa tilanteessakaan.
Hän on minua varmaan 20 vuotta vanhempikin.
Ap
Toteat vain: Metoo ja kuvat lehtiin.
Ettei vaan olis kyse seksuaalisesta ahdistelusta tai epäasiallisesta käytöksestä? Kerro vaan eteenpäin heti kun sellaista havaitset, niin monet muutkin tekee, nykyään enenevissä määrin, kun päähän nouseva urea alkaa surkastuttaa aivosoluja
Sanot napakasti ei kinosta .Jos ei menen perille ,känny esimiehen puoleen. Jos et uskalla käntyä? Vaihda duunia.nin minäkin joskus tehnyt ,duunin vaihto! Kuin lopetin yhden kerhon käymisen samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuokin on tapahtunut sillain ohimennen että en ole oikein osannut reagoida vasta kun jälkeenpäin. Nyt kun olen varautunut niin seuraavalla kerralla tulee sanomista. Itseä ahdistaa kun olen muutenkin kiltti ja joutuu pitämään puoliaan, en halua aiheuttaa draamaa mutta en halua olla missään oudossa tilanteessakaan.
Ap
Hiljaisuutesi on hiljainen hyväksyntäsi tuolle kaikelle.
Otat vaa reilusti poskeen siltä, sillä siitä pääsee. Ei oo sulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHiljaisuutesi on hiljainen hyväksyntäsi tuolle kaikelle.
Hyi, ei ole hyväksyttävää. Tosiaan tuo on tullut jotenkin niin hiljaa ja sellaisissa tilanteissa että en ole osannut reagoida, ihmetellyt vain ja miettinyt mielessäni myöhemmin, että ei helvetti mitähän tässä nyt on vai kuvittelenko vain.
En halua enää kertaakaan koskemista. Ahdistaa jos siellä nyt aattelee, että minä olen niin mukana hänen leikissään. En ole.
Taidan avautua tai sanoa jotain seuraavaksi. Jos vaan vaikka sanon, että älä koske.
Ap
Sano hänelle: "en pidä siitä, että lähelleni tullaan. ymmärrät varmaan."
jos ei lopeta, tee valitus
Oletko saanut tilanteissa edes puoliheijaria itsellesi?
Tuttua on, v*ttu mitä harhaisia ikäkriiseileviä luusereita on itelläkin tullut vastaan. Älä siedä enää minkäänlaista lähentelyä ja testailua että mikä menee läpi. Esim. kun se ääliö selittää jotain että vain lasten takia on yhdessä vaimonsa kanssa, niin vastaat töykeään ja ihmettelevään sävyyn että "ei millään pahalla mutta sun avioliiton ongelmat tuskin kuuluu mulle" tms.
Avaudu kesäviikonloppusuunnitelmistasi kumppanisi kanssa mökkireissun puitteissa.
Että sinne tarkoitus lähteä huilimaan pitkästä aikaa.
Kukaan ei loukkaannu ja asia tulee selväksi.
Jos jatkaa hiplailua , ärähdät lopeta tai suutun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ei ole hyväksyttävää. Tosiaan tuo on tullut jotenkin niin hiljaa ja sellaisissa tilanteissa että en ole osannut reagoida, ihmetellyt vain ja miettinyt mielessäni myöhemmin, että ei helvetti mitähän tässä nyt on vai kuvittelenko vain.
En halua enää kertaakaan koskemista. Ahdistaa jos siellä nyt aattelee, että minä olen niin mukana hänen leikissään. En ole.
Taidan avautua tai sanoa jotain seuraavaksi. Jos vaan vaikka sanon, että älä koske.
ApHiljaisuutesi on ollut hiljainen hyväksyntäsi tuolle kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on, v*ttu mitä harhaisia ikäkriiseileviä luusereita on itelläkin tullut vastaan. Älä siedä enää minkäänlaista lähentelyä ja testailua että mikä menee läpi. Esim. kun se ääliö selittää jotain että vain lasten takia on yhdessä vaimonsa kanssa, niin vastaat töykeään ja ihmettelevään sävyyn että "ei millään pahalla mutta sun avioliiton ongelmat tuskin kuuluu mulle" tms.
Toteat: Parisuhdeterapia on auttanu ainakin meidän serkkupoika-Jaskaa vaimonsa kanssa. Kannattaisko kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihmettelen, JOS et ole vielä kertaakaan sanonut hänelle, että älä koske. Se pitää sanoa heti! Tehdä selväksi, ettet halua koskettamista. Jos jäät vaan hymyilemään, toinen luulee, että tykkäät olalle taputtelusta tai mitä kuvailitkaan aiemmassa viestissäsi.
Mä sanoin yhelle mua 15 v vanhemmalle hiplailijalle ja vihjailijalle, että ei mua kiinnosta noin vanhat. Lopetti!
Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan? Koska ne voi.
Joo kiitos vastanneille. Halusin vaan varmistusta sille, että nyt ei varmaan ole ihan normaalia käytöstä. Itseäni oksettava ja ärsyttää, että jotkut kokeilevat välillä minua.
Haluan olla vain mukava ja tehdä työni.
En kestä ihmisiä jotka iskevät työpaikalla! Enkä haluaisi uskoa, että me mukavat ihmiset alkavat yhtäkkiä hiplailemaan. Mutta joo. Seuraavalla kerralla sanon suoraan, että en halua kuulla enempää enkä halua että minun lähelleni tullaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otat vaa reilusti poskeen siltä, sillä siitä pääsee. Ei oo sulta pois.
Kappas, Ei oo sulta pois-trolli! Varmaan raskasta olla jatkuvasti krapulassa näillä helteillä, nauti nyt :)