Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuonna 2008?

Vierailija
17.10.2006 |

Olenko ainoa,joka haluaisi vauvan vuonna 2008?Kuulostaa ihan hullulta ja suunnitelmalliselta, kun lapsia ei tilata,vaan saadaan,MUTTA:

mies ei ole halunnut toista lasta VIELÄ, joten aika vaikea on ollut sitä yksin hankkia.

Tässä vain mietin,että voisin hyvinkin päästä elämässäni ja vauvakuumeessani eteenpäin, kun vain jyrkästi lykkäisin haaveitani.

Itse olisin silloin 38v ja esikoinen eskarilainen...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voitko harkita adoptio?

Se on jo 54v.

Vierailija
22/26 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vanha ketju! Itse sain vuonna 2008 esikoiseni, kohta hän ja nämä tässä ketjussa haaveillut vauvat ovat jo täysi-ikäisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain vauvan vuonna 2008 ja myös 2006, jolloin tämä ketju on aloitettu. Olihan se ihanaa aikaa!

Vierailija
24/26 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla hieman myöhäistä tehdä vauvaa vuonna 2008.

Vierailija
25/26 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :)

Vierailija
26/26 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni laittaisin raskautumisen alulle heti,kun ikääkin on, mutta kun ei se siis yksin onnistu... Vauvakuume on tässä vienyt kaikki ajatukset jo viimeisen vuoden ja mies vain jarruttelee. Haluan kuitenkin, että lapsi saa alkunsa niin, että molemmat vanhemmat häntä toivovat: eikö se ole paras mahdollinen alku lapselle?

Nyt vaihdoin juuri työpaikkaa, joten ihan heti en voi raskaaksi hankkiutua (mm. 4kk koeaika), mutta sitten! Jos siihen mennessä saisin miestäkin houkuteltua: pakottaa en voi ja suunnitelmallisuus ei tämän miehen kanssa ihan onnistu...

Tiedän riskit ja tiedän senkin, etten ehkä koskaan enää raskaaksi tule. Minulla ei kuitenkaan olevaihtoehtoja, ellen vaihda heti mieheen, joka haluaa heti lapsia kanssani.

Se tietysti on kaikkein katkerinta, että siirtää omia haaveitaan miehen takia ja ei sitten ehkä niitä koskaan pääse toteuttamaankaan.

Pieni toivonkipinä minulla kuitenkin olisi tuosta vuodesta 2008.