G: ikäsi ja kuinka monta kertaa olet elämässäsi muuttanut?
Kommentit (22)
ja kolmessa eri maassa
mustalaisverta?
pistääkö joku paremmaksi?
ai 3 onkin muuttanut yhtä paljon kuin minä ja on minua nuorempi eli aika hyvä saavutus!
3 eri maata, 7 eri kuntaa. Ikää mulla 26v.
Kämppiä, joissa olen asunut on muutama vähemmän, sillä olen muuttanut joistain paikoista pois ja sinne takaisin. Mulla oli kiitettävän vähän tavaraa vielä kun olin 30. Nyt on ruvennu kertymäään, kun tietää, ettei varmaan muuta viiteentoista vuoteen tästä asunnosta, jos kaikki menee mukavasti eli ei ero tule tai mies kuole tms. Sitten kun lapset muuttaa pois kotoa, me muutetaan taas.
ikää 21v ja muuttoja takana 5. (lapsena ainoastaan yksi niistä)
3 lapsena vielä kotona asuessani ja 7 muutoa nyt aikuisena.
2 eri kaupunkia.
ihan kiitettävästi. Lapsuuden jälkeen olen pysynyt samassa asunnossa max 8kk. nyt on ostettu talo että josko siinä viihtyis vähän pidempään.
tarkoitus asua loppuelämä (jos ei ihmeitä tapahu), eka muutto oli 18v, joten lapsuuden samassa kodissa asunut.
niistä kotoa poismuuttamisen jälkeen eli 17-35-vuotiaana noin 18. Kaksi maata, kaksi manteretta. Viisi kaupunkia.
Ensi kuussa muutetaan taas.
3 kertaa lapsuuden perheen kanssa
5 kertaa opiskelija-asuntoon ja takaisin kotiin
6 kertaa itsenäisesti omasta valinnasta
5 eri kaupunkia
31. muutto edessä keväällä.
Näihin muuttoihin sisältyy 6 valtiota ja kaupunkejakin aika monta. Seuraava muutto on se viimeinen...
5 eri kaupunkia ja yksi maalaiskylä...
Lapsena ei yhtään muuttoa. Tämän kämpän jälkeen toivon mukaan löydetään paikka, johon asettua.
Ikää 39 ja vasta kaksi muuttoa! Miten joku voi muuttaa 30 kertaa? Apua. Itse olen niin laiska enkä nähtävästi tykkää muutoksista kun asunnonvaihto tuntuu niin valtavalta asialta. Onneksi on iso ja kiva asunto pääkaupunkiseudulla niin voidaan olla täällä vaikka eläkeikään asti.
Lapsena yksi muutto, kaikki muut täysi-ikäisenä, Etelä-Suomea ristiin rastiin
Muutoista 11 viimeisen kuuden vuoden aikana.
Ja nyt olenkin lähtöpisteessäni, enkä lähde ennenkuin pakolla viedään vanhustenkotiin...