Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti miehiin verrattuna, mikä siinä on ajatuksena?

Vierailija
28.06.2022 |

Naiset pukeutuu tiukkoihin juoksutrikoisiin ja shortseihin sekä uimarannalla pieniin bikineihin niin että naru on syvällä persvaossa ja persposket näytillä. Miehet käyttää löysiä housuja niin juoksussa kuin uimarannalla.
Mikä saa naiset pukemaan stringimalliset bikinit jalkoihin ja menemään yleiselle uimarannalle?

Kommentit (823)

Vierailija
521/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikein mukavaa, kun instaa selaa, ja silmien eteen osuu naisesta, jolla rinnat on pantu tietoisesti esille. Minua ei kiinnosta moiset kuvat, enkä seuraa henkilöitä, jotka näitä kuvia nettiin tyrkkää. Se on jotenkin häiritsevää, ja mielestäni sellaiset kuvat kuuluvat ihan eri nettifoorumeille.

Vierailija
522/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri itsekin mietin, että miksi miehet eivät pukeudu seksikkäästi. Ja miksi naisten vaatteet ovat makkarankuoria mutta miesten vaatteet löysiä. Esimerkiksi naisten shortsit ovat pieniä ja persvaossa, mutta miehille myydään löysiä shortseja.

Miten niin miehet eivät pukeudu seksikkäästi? Tai hetkinen. Kuvaile miten mies pukeutuu seksikkäästi? Siis heteromies.

Onko heteromiehen pukeutumista edes mahdollista kuvailla seksikkääksi kun heteromiestä ei ole seksualisoitu yhteiskunnassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on, kun naiset postaa someen uimapukukuvia ja sitten ovat näreissään, että jotkut miehet näkevät heidät siinä pelkkänä tissiparina. Totuus on, että kaikki heteromiehet huomaavat kuvasta pelkästään tissit.

Niin, kaikki ne sellaiset varmaan jotka varta vasten niitä sellaisia postauksia tykönään tutkailevat...

Minä naisena, olen huomannut saman naisten kuvatarjonta on tosiaan hyvin yksipuolista. En ole lesbo, enkä metsästä tussua ja tissiä. Uskon, että heteromiehet huomaavat saman, tyrkyllä olevat tissit ja keikkuvan pyrstön. Jos pyrstö ei vedä, sitä suurennetaan naapurin pyrstön malliin.

Vierailija
524/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on, kun naiset postaa someen uimapukukuvia ja sitten ovat näreissään, että jotkut miehet näkevät heidät siinä pelkkänä tissiparina. Totuus on, että kaikki heteromiehet huomaavat kuvasta pelkästään tissit.

Tämä on kyllä totta. Enenevissä määrin nuoret instan byllybeibet myös poistavat näitä setäseuraajia. Kommenttikentissä löytyy näitä "huh kuuma🔥" kommentteja toisilta naisilta. Jännä ilmiö.

Oliko tarkoituksesi olla sarkastinen? Minun ei nimittäin ole yhtään vaikea ymmärtää miksi nuori nainen nauttii vertaistensa ihailusta enemmän kuin yhdentekevän vanhan ukon.

Vierailija
525/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilu-uimapukuja käytän itse. Rannallakin uimaan mennessä. Pysyvät hyvin päällä eikä mikään naru hierrä. Esse Nuoto on esim ihana merkki jota uimaritkin suosivat

Joo, minulle on myös hirveän tärkeää saada hyväksyntää naisten moraalinvartijoilta. Olet kunnon nainen ja käyttäydyt kuten siveän naisen kuuluu, hyvä sinä.

Eihän nyt aikuinen järkevä ihminen tarvitse moraalinvartijaa, senkun paljastelette. Minä voin sanoa mielipiteeni,  että roisilta näyttää kun makaatte ilkosillaan puistoissa ja uimarannoilla. Jossakin vaiheessa taatusti huomaatte kannattiko.

Vierailija
526/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilu-uimapukuja käytän itse. Rannallakin uimaan mennessä. Pysyvät hyvin päällä eikä mikään naru hierrä. Esse Nuoto on esim ihana merkki jota uimaritkin suosivat

Joo, minulle on myös hirveän tärkeää saada hyväksyntää naisten moraalinvartijoilta. Olet kunnon nainen ja käyttäydyt kuten siveän naisen kuuluu, hyvä sinä.

Eihän nyt aikuinen järkevä ihminen tarvitse moraalinvartijaa, senkun paljastelette. Minä voin sanoa mielipiteeni,  että roisilta näyttää kun makaatte ilkosillaan puistoissa ja uimarannoilla. Jossakin vaiheessa taatusti huomaatte kannattiko.

Onpas arvon moraalinvartijalla pipo kireällä.

Vierailija
527/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri itsekin mietin, että miksi miehet eivät pukeudu seksikkäästi. Ja miksi naisten vaatteet ovat makkarankuoria mutta miesten vaatteet löysiä. Esimerkiksi naisten shortsit ovat pieniä ja persvaossa, mutta miehille myydään löysiä shortseja.

Kysynnän ja tarjonnan laki.

Vierailija
528/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne haluaa. Hanki elämä.

Olipa syvällinen kommentti.

Vierailija
529/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset kerjäätte huomiota? Esim, varatut? En ymmärrä, ja mitä sitten kun joku teitä katsoo niin oletteko saaneet sen mihin pyritte? No, hupinsa kullakin :D

Ne tykkää siitä himontunteesta joka tulee, kun on haluttu. Lisäksi varsinkin narsisteilla, huomion kohteena oleminen on tärkeää. Myös se että joku voisi rakastua ja saa jatkuvasti rakkauden tuntemuksia osakseen miehiltä, voi jotain kiinnostaa.

Terv, nimimerkki.

Kyllä naiset tiedetään!

Niin, tätä narsimiasiaa olen itsekin miettinyt. Taitaa tuo narsismi olla enemmän naisten sairaus kun miesten. Jatkuvasti pitää ihan kerjätä huomiota jos sitä ei saa. Ja siten sitä tuskin saakaan. Eiköhän miehet halua ihan tasapainoisen naisen eikä mitään kerjääjää :D Säälittävää.

Ihan tutkitusti miehillä narsismia enemmän. Mutta tuo narsismikuvio on kyllä mielenkiintoinen. Tunsin aikanaan yhden nuoren naisen joka aina kaupungilla ollessamme hymyili ja flirttaili aivan kaikille vastaantuleville miehille. Siis ei mitään väliä iällä, kansalaisuudella tai etnisellä taustalla tai ulkonäöllä eikä millään muullakaan.

Hänellä oli siis selvästi erittäin suuri huomion tarve sama keneltä ja mistä sitä sai. Oikein säälitti kun miehet kuvitteli hänen olevan kiinnostunut vaikka siis naimisissa ja pienen lapsen äiti. Mutta siis olisiko tuo narubikini ja yläosattomuus jotain vastaavaa 🤔

naiset on petollisia, jopa toisille naisille. Kuinka moni nainen on hyväksikäyttänyt miestä, joka on esimerkiksi hyvin rikas? Ei sillon iällä ole väliä, kuhn keimailee tälle miehelle ja mies on onnesta soikeana kunnes kuolla kupsahtaa ja nainen on saanut mitä halusi; miehen perinnön. Ja tuosta flirttailusta, niin voi olla että naisilla on niin hirveän huono itsetunto, että pitää tehä mitä tahansa että saa miesten huomion, kun eihän miehetkään tarvii naisten huomiota, ne vaan elää :)

No tässä kohtaa pakko sanoa että kyllä pitää miehen olla verrattain tyhmä jos ihan tosissaan uskoo, että joku nuori nainen on ihan hänestä vanhasta ukosta kiinnostunut eikä rahoistaan. Voi hyvä tavaton millä älyllä ne rahat hankittu jos ei tuota tiedä. Kyllä ne varakkaat miehet ihan tyrkyttää rahojaan kauniille naisille kunhan saavat heidät itselleen ja itsetuntoaan pönkitettyä.

No ei kai se miehen synti ole,  jos nainen on ostettavissa.

Vierailija
530/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin aloituksen, mutta siis, miksi pukeudun miten haluan?

Pistän päälleni just ne bikinit, joissa näytän omasta mielestäni hyvältä.

Kireät juoksutrikoot pistän lenkille ja näin helteillä juoksen niiden lisäksi pelkässä urheilutopissa. Jos ahdistaa, niin katso muualle.

Tykkään tyköistuvista vaatteista ja näin helteillä less is more. Jälleen kerran, jos ahdistaa, niin älä katso.

Vierailija
531/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole oikein mukavaa, kun instaa selaa, ja silmien eteen osuu naisesta, jolla rinnat on pantu tietoisesti esille. Minua ei kiinnosta moiset kuvat, enkä seuraa henkilöitä, jotka näitä kuvia nettiin tyrkkää. Se on jotenkin häiritsevää, ja mielestäni sellaiset kuvat kuuluvat ihan eri nettifoorumeille.

Sehän kertoo vaan siitä,  ettei naisella ole muuta tarjottavaa.

Vierailija
532/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa vittuilla asialliselle vastaukselle. Vai sekö sua harmittaa, kun olet itse huomionkipeä ja sitä kritisoidaan?

Enhän minä vittuillut. Miten tuon voi niin tulkita? Kehuin vilpittömästi naista joka ymmärtää, miten tärkeää on miellyttää ihmisiä jotka kontrolloivat naisten pukeutumista. Olen pahoillani jos nyt loukkaannuit.

Ketkä kontrolloivat naisten pukeutumista? Miehet, jotka haluavat naisten pukeutuvan mahdollisimman niukasti. Ja miesten huomion takia hupakot sitten paljastelevat.

Aivan turha vetää mitään "omistan kroppani ja pukeudun kuinka haluan". Paljastelija pukeutuu huomiopalkalla niin kuin miehet haluavat ja samalla tekee paljaasta kropastaan kaikkien yhteistä omaisuutta.

Vierailija
533/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset rakastavat (positiivista) huomiota, ja sitä huomiota saa helposti seksualisoimalla itsensä paljastavalla pukeutumisella. Tavallinen mies ei saa samalla tavalla huomiota naisilta, vaikka pukeutuisi miten. 

Ehkä se kertoo jotain naisten fiksuudesta miehiin verrattuna.

Vierailija
534/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te naiset kerjäätte huomiota? Esim, varatut? En ymmärrä, ja mitä sitten kun joku teitä katsoo niin oletteko saaneet sen mihin pyritte? No, hupinsa kullakin :D

Ne tykkää siitä himontunteesta joka tulee, kun on haluttu. Lisäksi varsinkin narsisteilla, huomion kohteena oleminen on tärkeää. Myös se että joku voisi rakastua ja saa jatkuvasti rakkauden tuntemuksia osakseen miehiltä, voi jotain kiinnostaa.

Terv, nimimerkki.

Kyllä naiset tiedetään!

Niin, tätä narsimiasiaa olen itsekin miettinyt. Taitaa tuo narsismi olla enemmän naisten sairaus kun miesten. Jatkuvasti pitää ihan kerjätä huomiota jos sitä ei saa. Ja siten sitä tuskin saakaan. Eiköhän miehet halua ihan tasapainoisen naisen eikä mitään kerjääjää :D Säälittävää.

Ihan tutkitusti miehillä narsismia enemmän. Mutta tuo narsismikuvio on kyllä mielenkiintoinen. Tunsin aikanaan yhden nuoren naisen joka aina kaupungilla ollessamme hymyili ja flirttaili aivan kaikille vastaantuleville miehille. Siis ei mitään väliä iällä, kansalaisuudella tai etnisellä taustalla tai ulkonäöllä eikä millään muullakaan.

Hänellä oli siis selvästi erittäin suuri huomion tarve sama keneltä ja mistä sitä sai. Oikein säälitti kun miehet kuvitteli hänen olevan kiinnostunut vaikka siis naimisissa ja pienen lapsen äiti. Mutta siis olisiko tuo narubikini ja yläosattomuus jotain vastaavaa 🤔

naiset on petollisia, jopa toisille naisille. Kuinka moni nainen on hyväksikäyttänyt miestä, joka on esimerkiksi hyvin rikas? Ei sillon iällä ole väliä, kuhn keimailee tälle miehelle ja mies on onnesta soikeana kunnes kuolla kupsahtaa ja nainen on saanut mitä halusi; miehen perinnön. Ja tuosta flirttailusta, niin voi olla että naisilla on niin hirveän huono itsetunto, että pitää tehä mitä tahansa että saa miesten huomion, kun eihän miehetkään tarvii naisten huomiota, ne vaan elää :)

No tässä kohtaa pakko sanoa että kyllä pitää miehen olla verrattain tyhmä jos ihan tosissaan uskoo, että joku nuori nainen on ihan hänestä vanhasta ukosta kiinnostunut eikä rahoistaan. Voi hyvä tavaton millä älyllä ne rahat hankittu jos ei tuota tiedä. Kyllä ne varakkaat miehet ihan tyrkyttää rahojaan kauniille naisille kunhan saavat heidät itselleen ja itsetuntoaan pönkitettyä.

No ei kai se miehen synti ole,  jos nainen on ostettavissa.

Ei nainen ollut ostettavissa vaan tyhmä vanha mies oli huijattavissa.

Vierailija
535/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa vittuilla asialliselle vastaukselle. Vai sekö sua harmittaa, kun olet itse huomionkipeä ja sitä kritisoidaan?

Enhän minä vittuillut. Miten tuon voi niin tulkita? Kehuin vilpittömästi naista joka ymmärtää, miten tärkeää on miellyttää ihmisiä jotka kontrolloivat naisten pukeutumista. Olen pahoillani jos nyt loukkaannuit.

Ketkä kontrolloivat naisten pukeutumista? Miehet, jotka haluavat naisten pukeutuvan mahdollisimman niukasti. Ja miesten huomion takia hupakot sitten paljastelevat.

Aivan turha vetää mitään "omistan kroppani ja pukeudun kuinka haluan". Paljastelija pukeutuu huomiopalkalla niin kuin miehet haluavat ja samalla tekee paljaasta kropastaan kaikkien yhteistä omaisuutta.

Onneksi sinä et anna kontrolloida pukeutumistasi kun pukeudut siveästi - kuten sinua käskettiin.

Vierailija
536/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä varten, tietty. Eihän sitä koskaan tiedä koska se paksulompsainen elämän prinssi astelee vastaan.

Vierailija
537/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä et anna kontrolloida pukeutumistasi kun pukeudut siveästi - kuten sinua käskettiin.

Mistä tiedät, miten pukeudun? Ja kuka käski?

Vierailija
538/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kertoo vaan siitä,  ettei naisella ole muuta tarjottavaa.

Et sano noin miehestä, joka poseeraa käsivarret tiukasti ristissä. Siinä on tarkoitus esitellä käsivarsien lihaksia, siksi miehet poseeraavat noin. Et kuitenkaan kommentoi sitä mitenkään.

Vierailija
539/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pläääp....

Vierailija
540/823 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, miten pukeudun? Ja kuka käski?

Tee jatkossakin kuten sinua määrätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi