Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ylisosiaalisen miehen kanssa, joka haluaa solmia koko ajan uusia tuttavuuksia ja olla menossa?

Vierailija
27.06.2022 |

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin. Miehen pitäisi kyllä pysyä usein kotona ja hänellä tulisi olla halu tehdä asioita kanssani kahdestaan. En kuitenkaan jaksaisi sitä, että toinen olisi koko ajan jossain ja uusia tuttavuuksia löytyisi ihan joka päivä. Raskasta. Pitäisin kuitenkin siitä, että toinen olisi hieman sosiaalisempi kuin mitä itse olen, ja hänen kauttaan voisi tutustua __fiksuihin__ ihmisiin. Pidän ihmisistä ja sosialisoitumisesta, en vain ole hyvä tutustumaan heihin itse.

Eli riippuu. Mitään rasavilliä, epäkypsää bilehileä en haluaisi.

T. introvertti

Vierailija
42/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta luulen, että tuollainen mies ei varmaankaan jaksaisi meikäläistä. Mä en oo introvertti, mutta en todellakaan jaksa olla koko ajan menossa ja hölpötellä suunnilleen jokaisen vastaantulijan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos mun ei tarvi niihin rientoihin osallistua. Parisuhteen onnistumisen kannalta on kai tärkeintä kaksistaan vietetyn ajan ja muun sosiaalisen elämän tasapainon löytäminen. Mun pitää ladata akkuja kotona itsekseni välillä, joten ihminen, joka ei ole aina kotona vois olla mulle ihan sopiva.

Toki ylisosiaalisuus on subjektiivista. Sellaset intensiiviset ekstrovertit on mun mielestä ahdistavia, mutta jos on vain menevä, voisin ehkä jaksaakin.

Vierailija
44/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sellaisen kanssa yli 40 vuotta. Alkuun mentiin paljon yhdessä, vaikka itse olen todella huono tutustumaan uusiin ihmisiin ja viihdyn omissa oloissani, ja lopulta annoinkin hänen mennä itse, kun kärsin sosiaalisista tilanteista. Ei miehen ylisosiaalisuus mua haittaa, on siinä hyvätkin puolensa. Hän on äärettömän hyvä hoitamaan kaiken maailman asioita, kun itselleni puhelimeenkin tarttuminen on tuskaa. Hyvin on pärjätty, vaikka ollaan ihan vastakohdat.

Vierailija
45/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen joskus nuorempana hengannut tällaisen ihmisen kanssa, joka lähinnä ahdistui, jos ei ollut jatkuvasti uusia ihmisiä tai tekemistä. Oli täysin hukassa yksinään. Sen lisäksi jumitti lörpöttelemään ihan tarkoituksella tuntemattomien ihmisten kanssa täyttä scheissea. Tuuli heilutteli huulia, mitään järkevää tai ketään syvemmin koskettavaa se ei ollut, kunhan täytti tyhjiötä omalla äänellään. Vieläkin ajoittain vatuttaa 😅

Vierailija
46/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIHAAN VIHAAN VIHAAN EKSTROVERTTEJÄ!

Miksei näille voida tehdä omaa kaupunkia, missä sekoilisivat keskenään?

Kuulostat kyllä niin aurinkoiselta tapaukselta, että ihmettelen jos et ole löytänyt kavereita :(

Vierailija
47/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävyyssuhteet vaihtuvat tiuhaan, en haluaisi syventää suhdetta sellaiseen ihmiseen. En kaipaa liian pintapuolista suhdetta, joka loppuu siihen kun toinen kyllästyy.

Vierailija
48/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kaksi kertaa ennenkuin aloitatte suhteen tuollaisen miehen kanssa.

Vain jos molemmat ovat yhtä yltiösosiaalisia, niin homma voi toimia.

Vierailija
49/50 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
50/50 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihminen joka on riippuvainen toisten ihmisten huomiosta ei ole minua varten.