Voisitko seurustella ylisosiaalisen miehen kanssa, joka haluaa solmia koko ajan uusia tuttavuuksia ja olla menossa?
Kommentit (50)
En voisi. En jaksaisi sellaista menoa, enkä todennäköisesti sitä miestäkään.
Sellainen ei myöskään ikimaailmassa iskisi silmiänsä minuun, kun tapaa muutenkin niin paljon ihmisiä. :)
En voisi. Tuollaisille miehille ihmiset ovat vain kertakäyttötavaraa.
VIHAAN VIHAAN VIHAAN EKSTROVERTTEJÄ!
Miksei näille voida tehdä omaa kaupunkia, missä sekoilisivat keskenään?
Luultavimmin puhuisi juuri minusta pa#kaa, v#tut siitä, miltä näytin. Enkä kyllä jaksaisi muutenkaan ellei olisi valmis joustamaan kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näille voida tehdä omaa kaupunkia, missä sekoilisivat keskenään?Päinvastoin introverteille pakollinen strelisaatio. Saadaan suomi sosiaallisemmaksi ja aikaansaavaksi yhteiskunnaksi. Siinä missä extrovertti määrää neuvotteluissa kaapin paikan introvertti heti myöntyy kun ei halua olla esillä.
Minähän nimenomaan en taivu, kun minulle ei ole v***nkaan väliä pidätkö sinä minusta vai et.
En. Olen itse hyvin introvertti enkä halua liian erilaista miestä parisuhteeseen. Toinen erakko on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näille voida tehdä omaa kaupunkia, missä sekoilisivat keskenään?Päinvastoin introverteille pakollinen strelisaatio. Saadaan suomi sosiaallisemmaksi ja aikaansaavaksi yhteiskunnaksi. Siinä missä extrovertti määrää neuvotteluissa kaapin paikan introvertti heti myöntyy kun ei halua olla esillä.
Minähän nimenomaan en taivu, kun minulle ei ole v***nkaan väliä pidätkö sinä minusta vai et.
Se kenelle vastasit sekotti introvertit sykofantteihin ja sä sekotat sen antisosiaalisuuteen.
Ois mun, introvertin ja pienissä piireissä viihtyvän pahin painajainen..
Voisin kunhan ei tapahtuisi minun seurassani olemisen kustannuksella. Eli olisin kuitenkin tärkein ja tervetullut mukaan hänen piireihinsä :)
Vierailija kirjoitti:
Ois mun, introvertin ja pienissä piireissä viihtyvän pahin painajainen..
sama
Jatkuva tuttavuuksien solmiminen olisi miltei kauheinta mahdollista kumppanissa. Ei vain voisi toimia suhteemme, olen niin äärimmäisen introvertti ja tutuissa, pienissä piireissä viihtyvä. Minulla on pieni määrä ihmisiä elämässäni, ei toimisi jos kumppanilla olisi tuhat miljoonaa, ja sata uutta tulee joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva tuttavuuksien solmiminen olisi miltei kauheinta mahdollista kumppanissa. Ei vain voisi toimia suhteemme, olen niin äärimmäisen introvertti ja tutuissa, pienissä piireissä viihtyvä. Minulla on pieni määrä ihmisiä elämässäni, ei toimisi jos kumppanilla olisi tuhat miljoonaa, ja sata uutta tulee joka päivä.
olisi kamalaa..
Tuskin siitä mitään tulisi pidemmän päälle. Olen melko introvertti kotikissa joten mies varmaan pitäisi minua tylsänä erakkona.
En